Oardnji Skrevet 29. juni 2018 #1881 Del Skrevet 29. juni 2018 15 minutter siden, Cocosa said: Sikker på at hun ikke mente «barn», altså at du kunne betale i barneavdelinga? 🙄 Barneavdelingen...rett borti gata? Skal hun liksom ta med seg varene ut av butikken? =D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 29. juni 2018 #1882 Del Skrevet 29. juni 2018 3 timer siden, Oardnji skrev: Barneavdelingen...rett borti gata? Skal hun liksom ta med seg varene ut av butikken? =D Tenkte kanskje hun hadde misforstått og ikke skrev ordrett her hva som ble sagt. Hvis man misforstår er det lett å huske feil når man tolker setningene i ettertid. Men hva vet vel jeg. Var bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 29. juni 2018 #1883 Del Skrevet 29. juni 2018 Opplevde en gang på bik bok at to ansatte der baksnakket høylytt ei «venninne». Hun venninen hadde tydeligvis vært så sløtt i helgen å blitt med tidnes rundbrenner hjem fra byen den lørdagen, hørte navnet hennes og hele pakka.. Det var ikke vanskelig å finne ut av hvem denne venninna var for å si det sånn.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 29. juni 2018 #1884 Del Skrevet 29. juni 2018 (endret) Tror en opplevelse som rett og slett gjorde meg dårlig var når jeg skulle få papirer på å få ta med meg vival tabletter til utlandet fra apoteket en sommer og hadde 2 sommervikarer som skulle hjelpe meg. Servicen var dårlig, de visste lite om programverene (forståelig siden de ikke jobber der til vanlig) Men det som gjorde meg frustert var jo... kan vel si at de vival tablettene var for kraftig angst, ( sto på selve pakningen) Og han ene sommervikaren var stressa og han tok opp tablettene mine og lo mens han kikket på meg: hahah ,bør vel ta meg en slik tablett jeg også . Jeg tenker vel i relateten at han aldri mente noe vondt med det, men er det noe jeg misliker er det når ansatte skal kommentere tablettene du tar og halveis ''gjør narr av det'' uff a meg Endret 29. juni 2018 av Oddy 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyBoy Skrevet 3. juli 2018 #1885 Del Skrevet 3. juli 2018 På 29.6.2018 den 19.12, Oardnji skrev: Barneavdelingen...rett borti gata? Skal hun liksom ta med seg varene ut av butikken? =D Meg her, nei hun sa "baren" ikke "barn". Hun var i dårlig humør, og det var ment frekt, ikke for å hjelpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 25. november 2018 #1886 Del Skrevet 25. november 2018 Bump 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 22. desember 2018 #1887 Del Skrevet 22. desember 2018 Er det lov med historier fra kafé og restauranter her?:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2018 #1888 Del Skrevet 22. desember 2018 Er så snodig nå rundt juletider, alt du kjøper spør de butikkansatte om skal pakkes inn, til og med ett hårstrikk som jeg kjøpte i går 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. desember 2018 #1889 Del Skrevet 22. desember 2018 28 minutter siden, Catalina Culès skrev: Er så snodig nå rundt juletider, alt du kjøper spør de butikkansatte om skal pakkes inn, til og med ett hårstrikk som jeg kjøpte i går 😂 Mens andre blir sure når butikkansatte ikke pakker inn gaver. Jammen meg ikke lett å jobbe i butikk i juletiden 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2018 #1890 Del Skrevet 22. desember 2018 9 minutter siden, smalls skrev: Mens andre blir sure når butikkansatte ikke pakker inn gaver. Jammen meg ikke lett å jobbe i butikk i juletiden Ja, det er bare tåpelig, å bli sur for noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. desember 2018 #1891 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Feil tråd Endret 23. desember 2018 av smalls 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. desember 2018 #1892 Del Skrevet 22. desember 2018 56 minutter siden, student86 skrev: Er det lov med historier fra kafé og restauranter her?:) Så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 22. desember 2018 #1893 Del Skrevet 22. desember 2018 20 minutter siden, smalls skrev: Jobbet i dyrebutikk i en periode. Holdt ikke ut lenge. Hatet det! Sikkert, men hva var det for noe dumt du sa på den tida? Se på trådens tittel! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 22. desember 2018 #1894 Del Skrevet 22. desember 2018 41 minutter siden, smalls skrev: Så klart Dumme ting jeg har opplevd på kafé/restaurant: bestiller mat eller drikke og spør om allergener osv. Og så glemmer de det rett etterpå. Har ikke ført statistikk, men det har blitt gjort mye feil. Kunne like gjerne spist hjemme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 23. desember 2018 #1895 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) På café. Ser på kaffekartet og tenker jeg går for en iskaffe og hun i disken ser på meg og sier, hvordan lager jeg det? Isbiter i kaffen? Uuuhm, går for en latte jeg... Endret 24. desember 2018 av Sphynx 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. desember 2018 #1896 Del Skrevet 23. desember 2018 22 timer siden, Vox_populi skrev: Sikkert, men hva var det for noe dumt du sa på den tida? Se på trådens tittel! Feil tråd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. desember 2018 #1897 Del Skrevet 25. desember 2018 Jeg hadde mistet en transformator/adapter til en lysdekorasjon og prøvde fortvilt å få tak i ny til advent, så jeg trålte rundt i alle butikkene her i byen uten hell. Ingen hadde. Den siste butikken jeg dro innom var Power, en butikk jeg i utgangspunktet boikotter fordi de ansatte er så lite hyggelige. Men jeg tenkte at det ville være for dumt å ikke spørre der i tilfelle de faktisk hadde det jeg trengte. Jeg kikket litt rundt selv mens jeg ventet på ledig selger, og fikk etterhvert hjelp av en ung fyr (ikke verdens hyggeligste men grei nok). Jeg forklarte hva jeg skulle ha og han svarte at nei de solgte ikke sånne, men at det sikkert var noen andre butikker som hadde. Jeg sa at jeg hadde vært hos alle andre butikkene i byen som førte elektro-artikler, men ingen hadde den typen jeg var ute etter. Da spurte han om jeg hadde sjekket med Coop Obs, og jeg svarte at jeg hadde vært der og sett og de hadde heller ikke. Da spurte han i en temmelig sarkastisk tone "men spurte du en av de ansatte?" Jeg svarte nei og da sa han at det burde jeg gjøre for "de har masse sånne der". Ok, tenkte jeg og dro ens ærend tilbake til Coop og spurte en av de ansatte om de hadde. Det hadde de ikke. De solgte kun komplett belysning med tilhørende strømforsyning, og ikke løse adaptere/transformatorer. Takk Power-filialen i min by, for at dere nok en gang får meg til å føle meg som en teit kunde, når det egentlig er dere som er dårlige kundebehandlere og påstår ting som ikke er tilfelle... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. desember 2018 #1898 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Men de solgte vel strengt tatt slike på OBS bare at ikke du ville kjøpe de ekstra lysene som du ikke trengte? Endret 25. desember 2018 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. desember 2018 #1899 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) 39 minutter siden, padawan skrev: Men de solgte vel strengt tatt slike på OBS bare at ikke du ville kjøpe de ekstra lysene som du ikke trengte? Nei faktisk ikke. Jeg var så desperat at jeg vurderte å kjøpe en lysslynge eller stjerne bare for å få den dingsen jeg trengte, men fant ingen med samme type. Dette burde jo forresten fyren på Power også tenkt på om han var interessert i å selge Problemet løste seg heldigvis til slutt, da det viste seg at noen i familien hadde juletrelys de ikke lenger brukte, med samme typen dings. Så da ble det heldigvis lys i adventspynten min læll Endret 25. desember 2018 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 29. desember 2018 #1900 Del Skrevet 29. desember 2018 Det har skjedd flere ganger på samme restaurant at de ikke vil slippe inn førerhunden til samboer, og det etter vi klaget på det. De krangler heldigvis ikke på det når vi forklarer at det er lov å ha han med inn da. Men på en annen restaurant måtte vi omtrent krangle oss til det. Servitør: Hei, dere kan ikke ta med hunden inn! Jeg: Joda, det er en førerhund og da er det lov. Han: Eeeh, men det er ikke lov med dyr her pga hygiene. Jeg: Hunden skal jo ikke være på kjøkkenet, så det skal gå fint altså. Han har rett på å være her. Han: Vent litt, skal høre med kokken. Kokken: Det er ikke lov med hund her pga allergi. Kan dere ikke sette han igjen ute? Eller i bilen? Samboer: Nei, jeg er blind og har lov å ha med førerhund inn overalt! Både servitøren og kokken er utenlandske, så jeg tenker at de kanskje ikke er klar over reglene (selv om de burde det). Så da spør jeg en norsk servitrise om hun kan reglene om førerhund i Norge. Hun: Jada, hunden får være med inn. Kokken: Et øyeblikk.. Han tar opp telefonen og googler det. Kokken: Ok, det er greit, men da kan dere sitte der det ikke er så mye folk. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Det skal sies at vi hadde med et bevis på at det er lov også, men de kranglet fortsatt på det.. Noe annet som også er jævlig irriterende, er når servitører/ansatte stiller meg spørsmål om samboeren min, mens han sitter der. «Skal han ha mer å drikke?». Han er blind, ikke døv! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå