Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #101 Del Skrevet 6. desember 2008 Du kan sikkert få slettet den andre brukeren din, da, hvis du vil det Bordplassering er litt av en kabal å få til å gå opp, så bra du har fått det til. har ikke beynt å tenke på det enda..venter til vi har gjestelisten klar Ha en herlig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucky08 Skrevet 6. desember 2008 #102 Del Skrevet 6. desember 2008 wow, god du er som allerede har bordplassering klar;) Det er vel noe av det siste jeg kommer til å tenke på i hvertfall, blir noek viktigere å få unna invitasjoner først. gså er det jo ikke sikkert alle komme rheller da.. Vi har et spennende år i vente! Og bryllupsreise til svalbard høres ganske bra ut-spennende med noe "litt utenom det vanlige" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 7. desember 2008 #103 Del Skrevet 7. desember 2008 Det jeg prøvde å skrive tidligere er at jeg siden sist har fått bordplasseringen på plass. Det var en utfordring, for familiene våre er for det første veldig forskjellige, for det andre er min veldig splittet. Alle er gode venner, men det blir allikevel mange "foreldre" som alle skal sitte høyt oppe på bordet. Jeg har en pappa og en stemor, en mamma og en stefar, og mammas nye kjæreste (som i tillegg er en dame). Mannen sin familie er mer konservativ og veldig kristen, og det er viktig for meg at absolutt alle har en flott kveld og noen å snakke med. Dette tror jeg vi fikk til med denne bordplasseringen, så jeg er innmari fornøyd:D Ha en strålende lørdag, jenter:) Bordplassering ja....hmh. :klø: Den er ikke enkel i vårt tilfelle. Vi har språkhensyn å ta i tillegg, så vi kommer nok til å plassere folk litt hulter til bulter etter hva som passer seg med språk, hvem som er litt kjent med hverandre osv. Vi kommer ikke til å plassere gutt-jente annenhver heller. Det viktigste er at vi tror de er komfortable med hverandre. Orker ikke ta hensyn til absolutt alle tradisjonelle regler for et bryllup for da tror jeg det fort blir litt for stivt hele greia. Tror vi venter til hele gjestelista er komplett først før vi setter oss ned med den kabalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. desember 2008 #104 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke verst at du har bordplasseringen klar allerede! Tror vi rett og slett dropper det jeg. Vi skal ha småbord, og så kan folk sette seg sammen med dem de vil. Vi skal jo ha en ganske uformell fest, så da tror jeg det er en grei løsning. Vet ikke helt hvordan vi skulle fått kabalen til å gå opp om vi skulle bestemt plasseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 7. desember 2008 #105 Del Skrevet 7. desember 2008 :klø: Men, vet dere hvem som skal komme?? Bordoppstillinga har liksom jeg tenkt at er en av de tingene som kommer etter SU-datoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 8. desember 2008 Eleit: Vi har så få inviterte, bare aller nærmeste familie- søsken, søskens partnere, besteforeldre og foreldre, så med mindre noen blir syke så kommer alle. Det er jo uansett bare en midlertidig oppstilling, så får man heller forandre etterhvert. Muffin: Det høres kjempesmart ut, og dersom vi hadde hatt flere venner og fjernere slektninger hadde vi også gjort det sånn tror jeg. Passe uformelt og koselig. Honey: Nei, samme her. Vi har ikke tatt hensyn til noen andre tradisjoner enn hvor foreldrene våre skal sitte, og vi har heller ikke gutt-jente oppstilling. Viktig for oss var at alle sitter ved siden av noen de kan prate med. Derfor er f.eks besteforeldrene på begge sider (bare fire stykker tilsammen) satt sammen, og så videre. Alle gjestene skal ha det fint, og det er mye viktigere enn en tradisjonell sammensetning, spesielt når vi er så få som vi kommer til å bli. I dag har jeg vært hos frisøren! Løsningen ble å farge hele håret en liten nyanse mørkere, så nå har jeg en varm, sjokoladebrun farge som jeg selv synes jeg kler godt, og som vil bli enkel å vedlikeholde fremover. Den ligger så nær min egen hårfarge at jeg ikke trenger å farge HELE tiden, for etterveksten synes dårlig. Har alle hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 8. desember 2008 #107 Del Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer med ny hårfarge! Jeg satser også på sjokoladebrun i tiden fremover. Har til vanlig mørk blondt hår (les:kommunebrunt), så den trenger å sprites opp litt med litt varmere farge. Jeg hadde en stille og rolig familiehelg med mann og barn. Fikk ordnet julestasen til størstejenta på lørdag og inviterte foreldrene mine på middag på kvelden. Søndag var vi på julemarked og juleverksted i museumsparken i byen. Var veldig kald opplevelse, men det var ordentlig julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 8. desember 2008 #108 Del Skrevet 8. desember 2008 Åh! Så heldige dere er.. Vi kan sikkert ikke bestemme bordstillingen før nært innpå, vi.. Må være deilig å ha det puslespillet i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. desember 2008 #109 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg må si jeg er veldig glad i IFA pastiller.. Men sorte bjørner er også knallgødt Jeg tror ikke den nye IFA esken rommer færre pastiller :klø: for den er litt mindre, men også tykkere enn den forrige esken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2008 #110 Del Skrevet 10. desember 2008 Så deilig å få farget håret! Jeg har snart vært et år uten, fram til det farget jeg svart, men så ville ikke håret mer. Nå har jeg tenkt å la det hvile helt fram til før bryllupet, og så bli svart igjen. Men så er det så mange (inkludert kjære) som mener det er finere nå, så plutselig er jeg usikker... :klø: Blir nok litt tankevirksomhet rundt dette skjønner jeg... Håper du har en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. desember 2008 #111 Del Skrevet 23. desember 2008 farge håret ja.... har faktisk klart å la vær å gjøre noe med det en god stund... tror det snart er... tja... 9 mnd siden jeg klippet det... vel, kan vel innrømme at jeg har vært litt borte med saksa selv... har jobbet som frisør en gang i tiden, så da er det fort gjort når man har saks liggende, hehe.... farge håret har jeg ikke gjort siden.... halv år kanskje... skal vente helt til jeg skal gifte meg... blir vel å fikse fargen etc noen få uker før og så la det hvile seg litt vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2008 #112 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. desember 2008 #113 Del Skrevet 23. desember 2008 GOD JUL!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #114 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei, min kjære felles froskevenn Håper du får en fantastisk God jul sammen med alle dine kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2008 #115 Del Skrevet 24. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 27. desember 2008 Takk for julehilsnene alle sammen, så koselig:D Håper alle har hatt fine julefeiringer sammen med deres kjære, det hadde jammen jeg. Det var superkoselig å feire sammen med Pastillmannen min for første gang! Siden sist har det ikke skjedd så mye, vi har sånn omtrentlig booket kirken (moren til mannen er i kirkerådet, så hun har fått beskjed om å gjøre det, så regner det som ordnet). Nå er det full fokus på å finne lokale, noe som ikke er så veldig lett! Mannen vil at vi skal kikke innover i landet, heller enn ned mot fjorden, siden dette er i Februar og vi har fryktelig lyst på snø. Iallefall mer lyst på snø enn regn og slaps! Jeg er jo enig i den logikken, det ER større sjanse for å få en fantastisk vinterdag litt lenger opp i landet. I tillegg er det jo mye vakker natur der, som gir en fin ramme rundt det hele. Nå har jeg sendt mail til to mulige alternativer, med spørsmål om pris og lokaler, så får vi se. Det blir dessverre en times kjøretur fra kirken til hotellet, uansett hvilket vi velger, men sånn må det bare bli. Vi ønsker ikke å gifte oss på det lokale grendehuset, nemlig! Heldigvis har vi nok av mennesker som kan stille opp som sjåfører! Så fort det blir hverdag igjen må dette med kjolen undersøkes. Dersom vi skal sy den "selv" må vi sikkert sette i gang snart, spesielt fordi det må planlegges så veldig når det skal prøves og måles, pga lange avstander. Jeg blir litt sliten bare av å tenke på det, kjenner jeg, men, men. Det er mye som skal gjøres! Heldigvis har jeg verdens mest perfekte brudgom som stiller opp og engasjerer seg maks, uvurderlig! Han er super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 29. desember 2008 Yes!! Fikk super-positivt svar fra det hotellet vi aller helst vil ha feiringen på, med et OK overslag over kuvertpris, og det perfekte lokalet til festen. Jeg er overlykkelig! Vi må nok opp og kikke på det, men uansett, hurraaa! Dessuten ligger det godt oppe i landet, så sjansene for snø er store. Revsnes Hotell http://www.revsneshotell.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. desember 2008 #118 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Så godt og høre at dere har hatt en koselig jul Jeg er ganske enig med dere at om man har vinterbryllup, så er det endel koseligere med masse :snø: og vinterlandskap Det hotellet dere har hørt fra ser jo kjempebra ut Får håpe det ser like bra ut i virkeligheten! Må følge med når dere har vært der Endret 30. desember 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. desember 2008 #119 Del Skrevet 30. desember 2008 Så gøy når ting begynner å falle på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. januar 2009 #120 Del Skrevet 9. januar 2009 Syns det har blitt veldig stille fra deg nå, SortPastill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå