Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus


Cuba

Anbefalte innlegg

Så koselig med litt Cuba-oppdatering igjen. Har savnet deg! Godt å høre at alt står bra til med dere begge to. :)

Ha en fin fredag og god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
God jul, Cuba. Kos dere masse! :nisse:

Håper alt står bra til med dere. Ikke lenge igjen nå! :)

:klemmer:

Tusen takk for det! Håper dere hadde en super julekveld også :):klem:

Her er alt bra! Koser oss i jula mens vi venter på den største gaven :P Hun kan jo komme når som helst nå.. Eller om 4-5 uker :gjeiper: Håper hun kommer om mellom 1-3 uker da, må innrømme det :fnise:

Ønsker alle som titter innom en god og fredelig romjul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Så spennende dette blir! :happy:

Du får oppdatere jevnlig! :lur:

Ha en flott romjul du også, og nyt de siste ukene som kommende mamma! Snart er du faktisk en ordentlig mamma! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får prøve å bli flinkere til å oppdatere nå. Blir vel litt roligere dager framover også ser jeg for meg :)

Rart og tenke på altså. Noen få ganger klarer jeg nesten å se det for meg, og da innser jeg hvor utrolig mye jeg gleder meg! :rødme:

Ikke så lenge til du er der heller da.. Og HappyFeet! Tiden går fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, nå er det ikke lenge igjen!

Nei, det er ikke det nå :P Sprøtt å tenke på "kanskje til uka eller neste helg..".

Kan jo skje når som helst nå, men tror nok det går en del nærmere termin :) Men det føles egentlig helt greit. Vet jo at det ikke er lenge igjen uansett når det blir.

Greit.. Fire uker er en stund, men kan ikke se for meg jeg går så lenge heller..

Blir nok litt sengekos i kveld og må si jeg er spent på hvordan natten blir. De siste gangene har jeg merket det veldig med kynnere og murring i korsryggen etterpå. Er noen dager siden nå og er bl.a ganske sikker på at hodet har festet seg i mellomtiden.

Hvordan går det med deg da, Miam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det er vel kroppens tegn på at det snart skjer noe! :) Guh så spennende! Nesten så jeg blir verpesjuk her :fnise:

Jo, her går det bare bra! Kjempekoselig jul, og nå er det snart på'an igjen med studentlivet i Bergen. Blir bra det å komme seg ned igjen å få litt normale dager igjen! Blir fryktelig mye sofasliting og god-mat-spising når jeg er hjemme så lenge :sjenert:

Du får ta godt vare på deg selv nå når det snart er siste innspurt! Jeg tenker det sånn at jeg sikkert hadde sovet så mye som jeg hadde orka, tenk så forskjellig døgnet blir etter dere får en liten en, hehe :)

Håper du får en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns det er deilig når jula er over og man kommer seg inn i normale rutiner igjen :P

Man tillater seg liksom alt av godteri og usunn mat i jula..

Ser faktisk ut som det skjer noe her da :gjeiper:

Var på sykehuset i natt med rier og 2 cm åpning! Men så ga det seg selvfølgelig etterhvert, så da dro vi jo hjem igjen. Så da sitter vi her å venter på at det skal ta seg opp igjen. Bare litt kjedelig at det er umulig å si om det skjer i dag eller om 2-3 dager.. :lete:

Merker nok litt murring innimellom, så satser på at vi har prinsessa vår innen helgen i allefall! :rødme: Virket som de ikke trodde det ville ta så lang tid siden det var såpass påvirket inni der.

Spennende!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::biggrin:

Snart har dere verdens vakreste baby i armene!! :rødme:

Du får ha lykke til, i tilfelle det skjer noe nå snart og jeg ikke rekker å si det senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::biggrin:

Snart har dere verdens vakreste baby i armene!! :rødme:

Du får ha lykke til, i tilfelle det skjer noe nå snart og jeg ikke rekker å si det senere :)

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Wow, så fort tida går! Jeg syns jo nettopp du ble gravid jeg! Og nå er jo fødselen i gang! Masse lykke til! Håper og tror at det går kjempefint!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter en ny runde i høyet i går tidlig satt riene i gang igjen, men stoppet opp denne gangen også :snurt:

Begynte i 10-tiden og varte vel til rundt 17 kanskje. Med varierende styrke og hurtighet.

Merkelige greier altså.. Og rimelig frustrerende!

Skal til JM halv ett i dag, så da får jeg høre litt hva hun tenker rundt alt dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mistet deg fra Mine innlegg, så måtte bare inn å legge igjen et spor her igjen. Masse lykke til i dag hos JM! Håper det blir baby før helga her!! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooo! Spennende! Krysser fingrene for at du slipper å gå så lenge med modningsrier, jeg gikk jo i mange dager og holdt på å bli gal tilslutt. :kaklehone: Mitt råd er derfor i droppe alle gåturene, trappeløpinga, vindusvaskinga og alle andre mer eller mindre gode triks for å få fortgang på fødselen. Gjorde bare ting verre her. Da jeg innså det og slappet av istedet for fikk jeg samlet opp litt energi til å bruke på fødselen.

Gleder meg til å treffe lillejenta di jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende det var her da! :popcorn:

Tenk at du er kommet hit allerede, synes ikke det er lenge siden jeg drømte at du var blitt gravid (før du ble det). Håper også du slipper for mye masetull før det blir alvor, og at noe skjer veldig snart. Gled deg masse masse, du har det beste i verden i vente!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...