Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus


Cuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huset (type rekke) er vårt :hoppe:

Er så lettet og glad nå, har tatt på med disse visningene og budrundene!

I morgen tidlig får vi vite når vi får overta også, blir deilig å få en dato å forholde seg til :jepp:

Og i morgen kommer det også en for å se på huset vårt i Sverige! Og en annen til tirsdag. Så det ser jo forholdsvis lovende ut. Får bare håpe ting går vår vei der også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen! :)

Var hos legen på kontroll i dag og alt står bra til i magen :) Målte symfysen til 24 cm. Vokst nesten 4 cm på to uker :sjokkert: Og et par-tre kilo på like lang tid..

Ble tatt i fartskontroll på vei hjem da :sjenert: Legesenteret ligger i en bakke rett før der de sto med kameraet. Jeg gasset på litt ekstra siden jeg så det kom biler rett nede i svingen.

Ble målt til 59 i 50-sonen, men ble en bra nok sum likevel.

Fortjente helt klart bota, men sure penger likvel.. Som mannen må jobbe for å tjene inn :tristbla:

Satser på at det var første og siste gang..

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :)

Var hos legen på kontroll i dag og alt står bra til i magen :) Målte symfysen til 24 cm. Vokst nesten 4 cm på to uker :sjokkert: Og et par-tre kilo på like lang tid..

Ble tatt i fartskontroll på vei hjem da :sjenert: Legesenteret ligger i en bakke rett før der de sto med kameraet. Jeg gasset på litt ekstra siden jeg så det kom biler rett nede i svingen.

Ble målt til 59 i 50-sonen, men ble en bra nok sum likevel.

Fortjente helt klart bota, men sure penger likvel.. Som mannen må jobbe for å tjene inn :tristbla:

Satser på at det var første og siste gang..

Ha en fin dag alle sammen :)

Godt å høre at alt er bra med magen =) Ekstremt kjipt med den bota da!! spes når du var så lite over fartsgrensa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns vi ser ganske like ut jeg =)

du har kanskje bittelitt mer spiss form på magen enn meg.....

Er jo gøy nå som det begynnes å synes skikkelig syns jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns vi ser ganske like ut jeg =)

du har kanskje bittelitt mer spiss form på magen enn meg.....

Er jo gøy nå som det begynnes å synes skikkelig syns jeg :rødme:

Ja, det syns jeg også nemlig! Litt derfor jeg måtte legge inn bilde :jepp:

Veldig gøy ja! Moro når jeg forteller folk at jeg er gravid og får "ja, det så jeg!" tilbake :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det syns jeg også nemlig! Litt derfor jeg måtte legge inn bilde :jepp:

Veldig gøy ja! Moro når jeg forteller folk at jeg er gravid og får "ja, det så jeg!" tilbake :hoppe::fnise:

Veldig fin mage! Og jeg også syntes det var stas da det syntes skikkelig at jeg var gravid.

Men... var på apoteket og skulle ha noe medisin da jeg var 38 uker på vei og kjempediger, så jeg spurte apotekdama som hadde hjulpet meg med å finne det i hyllene om jeg kunne ta det da. Jaaaa, sa hun, hvorfor skulle jeg ikke det? Tenkte siden jeg var gravid at jeg skulle spørre, sa jeg. Åååå sa hun, det så jeg ikke...

Det var midt i den varme perioden i sommer, så jeg hadde shorts og singlet på også, hadde ikke akkurat gjemt meg i masse klær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist: Kjære vene :fnise: Må ha vært halvt blind hun da vel :gjeiper:

Skjønte ingenting når jeg kom inn hit i dag! Trodde jeg hadde kommet på feil side eller noe! Visste at det skulle bli nytt design, men koblet ikke helt med en gang. Var bare noe som ikke stemte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tar jo helt av på oppdateringene her jo :fnise:

Har solgt huset da :hoppe: Veldig deilig å få det ut av verden, da kan vi virkelig slappe av!

I morgen er det 3D-UL!! Gleder meg noe helt utrolig, blir kjempespennende! Lurer på hva vi får se og hvor stort inntrykk det vil gi.

Er masse liv i magen om dagen også. Merker det er mer kraft i både bevegelser og spark. Når jeg synger lager hun et sirkus inni der :rødme:

Gleder meg sånn til å se henne i morgen, tenk at nå er det et ordentlig lite ansikt og ikke bare en "figur" som man ser på 2D.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Tar jo helt av på oppdateringene her jo :fnise:

Har solgt huset da :hoppe: Veldig deilig å få det ut av verden, da kan vi virkelig slappe av!

I morgen er det 3D-UL!! Gleder meg noe helt utrolig, blir kjempespennende! Lurer på hva vi får se og hvor stort inntrykk det vil gi.

Er masse liv i magen om dagen også. Merker det er mer kraft i både bevegelser og spark. Når jeg synger lager hun et sirkus inni der :rødme:

Gleder meg sånn til å se henne i morgen, tenk at nå er det et ordentlig lite ansikt og ikke bare en "figur" som man ser på 2D.. :fnise:

Gratulerer med hussalg!! :hoppe:

Spennende med 3D-UL da! :happy: Tar du det privat eller?

Godt å høre at alt er bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...