Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus


Cuba

Anbefalte innlegg

Tar jo helt av på oppdateringene her jo :fnise:

Har solgt huset da :hoppe: Veldig deilig å få det ut av verden, da kan vi virkelig slappe av!

I morgen er det 3D-UL!! Gleder meg noe helt utrolig, blir kjempespennende! Lurer på hva vi får se og hvor stort inntrykk det vil gi.

Er masse liv i magen om dagen også. Merker det er mer kraft i både bevegelser og spark. Når jeg synger lager hun et sirkus inni der :rødme:

Gleder meg sånn til å se henne i morgen, tenk at nå er det et ordentlig lite ansikt og ikke bare en "figur" som man ser på 2D.. :fnise:

Grattis med hussalg! så deilig å bli ferdig med den biten!!

Spent på 3d resultatet - høres veldig moro ut det!! Kanskje du får sett noen gode bollekinn??? (i stedet for Fantomet som har vist seg før :fnise: I alle fall er det det vi får :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med hussalg!! :hoppe:

Spennende med 3D-UL da! :happy: Tar du det privat eller?

Godt å høre at alt er bra! :klem:

Takk =))

Ja, tar det privat! Får med bilder på papir og cd, samt en videosnutt :gjeiper:

Gratulerer med 9 uker da! Men var du ikke der i går også..? Mente jeg så det da jeg var innom boka di..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med hussalg! så deilig å bli ferdig med den biten!!

Spent på 3d resultatet - høres veldig moro ut det!! Kanskje du får sett noen gode bollekinn??? (i stedet for Fantomet som har vist seg før :fnise: I alle fall er det det vi får :fnise: )

Hadde vært koselig med et par bollekinn ja :jepp: Hehe.. Vet ikke helt hva det har sett ut som før, men ikke noen søt liten baby hvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hussalg! Så deilig å ha fått det unna, fikk dere en god pris eller? Fornøyd? :)

Spennende med 3D-UL da! Du får oppdatere oss etter du har vært der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL :) En utrolig opplevelse og var helt klart verdt pengene!

Lillejenta var det full fart i. Armer, bein og tunge ( :fnise: ) alle veier :P Så utrolig vakker ut :rødme:

Ser ut som hun har fått pappaen sitt munnparti og mannen syns øye- og pannepartiet minte om meg. Blir spennende å se når hun kommer ut til oss :P

Fikk også bekreftet at det er en jente, så nå har vi bildebevis og greier! hehe..

Kan jo legge inn et bilde kanskje, men tar det nok bort etter en stund :)

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Så ufattelig nydelig!! :happy:

Blir nok 3D-UL på oss også etterhvert! :jepp: Det ser ut til at det er verdt pengene ja!

Ha en fin dag videre! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig nydelig!! :happy:

Blir nok 3D-UL på oss også etterhvert! :jepp: Det ser ut til at det er verdt pengene ja!

Ha en fin dag videre! :blomst:

Tusen takk :D

Det er absolutt verdt det ja! En spesiell følelse å tenke på at det er ens eget barn som ligger inni magen. Surrealistisk :fnise:

Takk det samme :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fascinerende!! :jepp: At det går an, liksom...

Og hun ser jo så ferdig ut! :rødme: En helt perfekt, veldig liten baby.

Ja, helt merkelig egentlig! :P

Tenk, du har en sånn i magen du også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, nå gikk jeg glipp av bildet, men hun er helt sikker nydelig! Absolutt verdt å betale 1250 kr for så mange bilder og filmer syns jeg :)

Jeg fikk forresten positiv EL-test i går, så nå skjer det forhåpentligvis saker og ting her snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, nå gikk jeg glipp av bildet, men hun er helt sikker nydelig! Absolutt verdt å betale 1250 kr for så mange bilder og filmer syns jeg :)

Jeg fikk forresten positiv EL-test i går, så nå skjer det forhåpentligvis saker og ting her snart.

Slettet det litt fortere enn jeg kanskje hadde tenkt - var litt bekymret for om kanskje personnummere syntes :gjeiper:

Så spennende da!! På tide det skjer noe nå syns jeg ja :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:lete:

Håper alt står bra til!

Hehe.. Jeg er ikke så flink til å oppdatere her :sjenert: Men alt er bra altså :jepp:

Masse liv i magen og jeg er i super form egentlig! Er hjemme i Sverige nå å pakker litt og rusler rundt :P

Hadde ønsket jeg kunne fått jobbet litt i tiden før jeg går ut i permisjon, men nå er det egentlig greit nok føler jeg. Skjer mye framover med flytting osv, og føler mye av den gode formen er takket være at jeg har fått slappet av så mye som jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom boka til Happy Feet og kom på at jeg har tenkt meg en tur på shopping i morgen.

Tenkte å se om jeg fant noen fine vinterstøvler/støvletter, et par tøffe skjørt og tjukke strømper. Evnt. en tunika eller noe.

Er så lei av de samme trøtte buksene hele tiden og vil føle meg litt fin igjen! Den eneste buksa som ser grei ut er en mammajeans jeg har lånt fra venninna mi, men den begynner å stramme litt den også så må ha noe nytt nå.

Så blir det nok litt shopping til magetrollet også :fnise: Kanskje babycall bl.a. Må få kjøpt litt nødvendigheter nå, ikke bare masse søte klær :sjenert:

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Godt å høre at formen er fin! :happy:

Det er viktig å slappe av - det er nesten viktigere enn jobb. Ihvertfall på slutten av svangerskapet! :jepp:

Shopping hørtes godt ut! Nå har jeg jo det ganske luksus siden jeg jobber i klesbutikk, men skulle gjerne ha kikka på litt utstyr og sånt. Men drøyer nok med sånt til etter jeg har passert 20 uker eller noe. :) Vi har til og med barneavdeling i butikken - helt ned til nyfødt. Så det er farlig når vi får inn nye varer! :ler:

Kan liksom ikke kjøpe en vinterdress nå - bare fordi den er helt nydelig! ;)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kjære vene som tiden flyr da! Ikke fått oppdatert på tre uker eller noe!

Men alt går bra, både med babyen i magen og meg selv :P

Var på legekontroll senest i dag! Hun ligger fortsatt med hodet ned, men ligger fortsatt ganske langt opp da.

Så hentet vi vogna i dag :D Er kjempefornøyd og nå står den på rommet hennes ved siden av senga :rødme:

Mangler bare bilstolen og stellebord av "store" og dyre ting nå.

Har satt av penger til bilstol, så det er ikke noe vi kommer til å merke sånn sett :P

Skulle få vugge av mormoren til mannen, så regner med vi kommer til å bruke den ved siden av sengen vår i starten.

Aner ikke når vi prøver å ha henne på eget rom, men det får vi se an.

Kan jo kanskje prøve å la henne sove i sengen på rommet hennes på dagen i allefall.. Innimellom :P

Nei.. Vanskelig å planlegge så mye, umulig å si hva som vil funke best for oss.

Nå får jeg sjekke pizzaen og dekke på her! Ha en herlig fredagskveld alle som måtte være innom her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...