Gå til innhold

Hvor mye veier du og hvilken STØRRELSE bruker du?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest epleformet

jeg er 1,74 høy (konstant 34 i bukselengde/38 sko)

80 kilo: brukte 33 i buksevidde - og L - XL i gensre på type HM/vero moda.

nå 65 kilo +/-: 38 i topper, 28 eller 29 i buksevidde, altettersom strekken i buksen.

bruker jeg 29 blir buksene vide i lårene og rumpen, og ved 28 passer det perfekt - men med en god valk over som lar seg dekke av type cardigans e.l.

har det meste rundt magen og hoftene, og slanke ben og rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

166 cm, 57,5 kg.

Topper - som regel Small.

Bukser - str 38.

I jeans bruker jeg str 27-29 i livet.

Vil si jeg er en litt stor Small. :ler:

Eg er ca 168 cm og 63 kg.. Vil seie eg også er ein stor small..

Toppar/gensarar - for det meste Medium

Bukser/skjørt - Medium og 38

Jeans - varierar frå 27 - 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
jeg er 1,74 høy (konstant 34 i bukselengde/38 sko)

80 kilo: brukte 33 i buksevidde - og L - XL i gensre på type HM/vero moda.

nå 65 kilo +/-: 38 i topper, 28 eller 29 i buksevidde, altettersom strekken i buksen.

bruker jeg 29 blir buksene vide i lårene og rumpen, og ved 28 passer det perfekt - men med en god valk over som lar seg dekke av type cardigans e.l.

har det meste rundt magen og hoftene, og slanke ben og rumpe.

Vi er nesten like vi da. :) Jeg er og ca. 174 cm og veier 63 kg. Bruker vanligvis str. 36-38 og 27-28 i livvidde paa jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 høy, 52 kg.

Stort sett XS eller 34 i alt av topper, w27 l34 i bukser.

Og 37-38 i sko og 70C i bh siden vi nå utleverer det meste her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm, 42.5 kg og bruker xs. :roll:

Jeg er like høy som deg, og veier 10 kg mere enn deg! Synes egentlig min vekt er passe, selv om jeg ofte skulle ønske jeg veide mindre. Selv om folk som regel sier at jeg er tynn og sånn. Nå følte jeg meg skikkelig stor.. :(

Er du/har du vært syk eller noe? Eller er du bare veldig veldig tynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 164 cm høy, ca 65 kg, en stund siden jeg veide meg. Bruker str 38 i det meste, til og med sko, small eller middels, er veldig forskjellig fra klesmerke og modell...som nevnt over her, er vel jeg òg å regne som en stor small...

Stor sprettrumpe, store lår og en god klump av en mage, syns jeg ihvertfall selv..håper basseng-bruken og sunt kosthold ordner på den saken etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like høy som deg, og veier 10 kg mere enn deg! Synes egentlig min vekt er passe, selv om jeg ofte skulle ønske jeg veide mindre. Selv om folk som regel sier at jeg er tynn og sånn. Nå følte jeg meg skikkelig stor.. :(

Er du/har du vært syk eller noe? Eller er du bare veldig veldig tynn?

Lurte jeg òg på...jeg veier enda 10 kilo til, altså 20 kilo mer enn henne...skulle nesten ikke vært lov dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
Jeg er like høy som deg, og veier 10 kg mere enn deg! Synes egentlig min vekt er passe, selv om jeg ofte skulle ønske jeg veide mindre. Selv om folk som regel sier at jeg er tynn og sånn. Nå følte jeg meg skikkelig stor.. :(

Er du/har du vært syk eller noe? Eller er du bare veldig veldig tynn?

Ikke heng deg opp i det, hvor mye muskler og fett man har spiller veldig stor rolle saa to personer som er like hoye og veier det samme kan vaere helt forskjellige utseendemessig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1,73 og veier 56,5 kilo. Bruker strl. 27/28 i jeans, small/medium topper og gensere.

Har brede skuldre, smalt liv og hofter, muskuløse lår.

Veide 58 kilo for 2 1/2 uke siden, men har begynt å gå ca. 1 til 1 1/2 time rask gange hver dag. Gikk ned 4 cm over midje og hofter, samt 1 1/2 cm rundt lårene...

Spiser det jeg vil, men en vanlig hverdag består av:

Frokost:

2 knekkebrød

Lunsj:

Havregrøt med sukker og kanel

Middag:

Omelett med ris

Kvelds:

Havregryn

Kvelds 2:

2 knekkebrød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Er 168 cm. og veier ca. 54 - 57 kg tror jeg. Har ikke vekt, men den ligger mellom der når jeg veier meg hos andre.

Synes størrelser rundt om i butikker varierer voldsomt. Jeg bruker vel mest small og 36.

Men har også topper og gensere i xs og medium.

Buksevidde ligger oftest på 27" tror jeg. Men jeg har størrelsesr fra 26-29 i skapet som alle passer.

Nesten umulig å si hvilken størrelse man bruker synes jeg. Fordi det virker som om alle butikker kjører sitt eget størrelses-system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cirka 169 cm høy og rundt 66-67 kg.

Har kvinnelige former og en del muskler, og ser meg selv som slank, men ikke tynn.

Størrelser varierer veldig, men gjennomsnittelig ligger jeg vel på en 38 eller M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Er lav, ca 156 cm høy og veier ca 55 kilo.. :(

Jeg eier litt formye hofter, rumpe og mage for å si det sånn.. :P

bukse størrelsene jeg bruker er W28''/29'' L32''

ellers bruker jeg S og M..

i sko bruker jeg 37/38

Føler alle her er så tynne og høye jo.. teitinger :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 170 cm høy og veier cirka 85 kilo. Bruker 40-44 i topper, eller L/XL. 33'' vidde i livet på bukser. Det disser og slenger både her og der, håper å komme ned til cirka 70 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Klara_*

Jeg er 158 cm og veier 66 kg, bruker str. s i topper og str 27 i jeans :)

Har alltid problemer med å finne meg korte nok jeans, så har helt forelsket meg i dem med strikk nederst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

dette er litt utenom tråden, men jeg bruker str. 26-27 i bukser, hvilken størrelse er dette i vanlig størrelse som 34,36, 38 osv..?

34.

Jeg er 167 høy, veier 55 kg, og bruker stort sett str 36/s i overdeler, og 34/s/xs/27 i bukser.

Har relativt brede skuldre og muskuløse lår, smal rumpe og midje. Mitt problem er at buksene blir for trange i låra, og for vide i livet.

Har "heldigvis" små pupper - gikk ned fra 80B/C til 75 B/(A) når jeg gikk ned 8 kg. Men det er verdt det!

Da jeg veide 62-64 kg var jeg oppe i 40-42 og delvis Large i en del størrelser. Mente det måtte være feil, da, for jeg veide jo bare 2 kg for mye... :gjeiper:

Jeg er over 40, vet ikke helt hva jeg veide for 15-20 år siden, men antagelig var vekta lavere og størrelsen omtrent som nå - for da trente jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

171 høy/ 60 kg. Størrelsene varierer alt etter hvilket merke. Har bukser i small/ str 38/ 28", og topper i small-medium/36-38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totelitt

Jeg er 185 cm høy, og i øyeblikket 91 kg.

Jeg bruker L eller XL i topper.

I bukser bruker jeg 33 elelr 34 tommer i livet, og lengden må allerhelst være 36 tommer...

44 eller 46 bruker jeg og.

Men passformen blir som regel feil for meg sidne formene mine er strukket ut mye lengre enn standarstørrelsene, og lårene og rumpa mi har former, som jeg btw elsker, som er vanskelig å finne bukser til. Topper, jakker, overdeler osv blir som regel for korte på meg både i livet og på ermene...

Jeg sliter som regel ut klærna mine fordi jeg orker ikke å bruke dagevis på å finne noe som FAKTISK passer.

Jeg er fornøyd med kroppen min, skulle bare hatt flatere mage i sommersesongen.

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg e 167, og veier 53 kg. Forventer endel vekt økning i mnd fremover. Er kun 11 uker på vei, så jeg har noen kg å se frem til:)

Bruker str 34/36, mest str 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Har relativt brede skuldre og muskuløse lår, smal rumpe og midje. Mitt problem er at buksene blir for trange i låra, og for vide i livet.

Samme her.

Jeg er 174 cm høy og veier ca 75 kg. Avhenger litt av merke, men bruker stort sett M/L i bukser (31" i jeans) og S/M i topper.

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...