Gå til innhold

Hvor mye veier du og hvilken STØRRELSE bruker du?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det der tror jeg er et typisk usa-fenomen. La merke til det da jeg bodde litt i usa. Gigantiske rumper og underkropper, mens ansiktet var helt normalt.

Lurer på om det kan ha noe med kostholdet å gjøre?

Det kan absolutt ha noe med kosthold å gjøre ja. Er du sunt stor, så fordeler vekten seg jevnt over kroppen. Er du usunn derimot, så vil det meste legge seg rundt magen. Derfor det er så viktig å passe på vekten hvis du begynner å få større mage. Det er da risikoen for sykdommer kommer.

Jeg er 173cm, veier 61kg (+- utifra morgen/kveld). 70DD i BH, og må derfor ha M i topper. Bukser er et helvete å finne for min del, men lander som regel på str.38. Har veid fra 55-67kg, men 60-62 er trivselsvekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lite som folk veier, jeg blir nesten flau. Men skitt au!

Hvis du blir flau over at jenter har spiseforstyrrelser så er det deg det er noe galt med. :) Disse jentene spiser ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

Er 167 cm høy, veier rundt 50-52 kilo. Bruker str. 36/S, 34 i kjoler og kåper. Mitt "klesproblem" er at jeg ofte velger klær som jeg drukner i, da jeg har en tendens til å tro at jeg er større enn det jeg faktisk er. Klær som ser nydelige ut på f.eks en 10 cm høyere person eller en med annerledes fasong ser bare latterlig ut på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir flau over at jenter har spiseforstyrrelser så er det deg det er noe galt med. :) Disse jentene spiser ikke.

Jeg blir flau over at jeg veier mer enn 30 kilo mer enn andre på min høyde. For de jentene som veier 50kg trenger ikke ha spiseforstyrrelser. Men faktum er at JEG er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir flau over at jeg veier mer enn 30 kilo mer enn andre på min høyde. For de jentene som veier 50kg trenger ikke ha spiseforstyrrelser. Men faktum er at JEG er overvektig.

Disse jentene som har skrevet at de veier litt over 40 kg pleier å skrive i 'Hva har du spist i dag?'-tråden, og de har alle et problematisk forhold til mat.

Men at du er flau over å være overvektig kan du bare være, det er jo din jobb å gjøre noe med saken. Men de har fremdeles problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm og veier dessverre 85 kg. Gått opp over 10 etter medisinstart men skal bytte evt slutte, for dette orker jeg ikke mere. Var ikke så stor engang i 9 mnd med dattera mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 170 høy. Usikker på hva jeg veier, men tipper rundt 55-58. Str varier avhengig av hvor jeg kjøper klær og hva slags klær, men overdel er som regel 34/36 (xs/s). Underdel har et større sprik jeg har jeans i 27, 28 og 29 tommer, avhenger veldig av modell og vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tanja_*

Er 173cm og 60kg. Bruker som oftest str 34/36 i topper, 27" i bukser, som regel small i skjørt og shorts. Varierer veldig de størrelsene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Loppa_*

Jeg er 171 cm og veier 77 kg. Jeg har mye muskler og timeglassfasgong så jeg er veldig fornøyd :) Bruker M/38 i gensere og L/40/42 i bukser. Bh 75E :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Lise Kathrin

Jeg veier 53 kg og er 164 cm høy..Bruker størrelse 32/34 i overdeler og bruker størrelse 26/27(avhengig av modellen) i bukser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

154 cm høy. 88 kg (har veid 97kg på det meste)

bruker 46/48 i klær, eller kjøper telt på gsport som jeg syr om...;)

størrelser er ikke morro når man er bitteliten og tykk. lange ermer og bukser, mens det stramme over brystene og magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...