Blowers daughter Skrevet 22. mars 2010 #3681 Del Skrevet 22. mars 2010 I helgen har J sovet borte for første gang, Det gikk kjempefint, og både han og søsteren min koste seg masse. Han sov fra han la seg 19.30 til 06.30 dagene etter. Han har visst bestemt seg for å kutte ut kveldspuppen selv nå. Egentlig veldig kjekt, for da kan jeg være friere på kveldene. Ellers er det ingen tenner og ikke noe krabbing her enda. Har følt i 2 uker at det er "like før" han krabber, men det lar visst vente på seg De siste 2-3 dagene har han blitt superfrustrert når han ligger på gulvet og ikke kommer seg fram, så det er en litt sutrete gutt om dagen, men jeg håper det går over når han knekker krabbe-koden. Har dere hatt en fin helg da, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2010 #3682 Del Skrevet 22. mars 2010 Helga har vært bra den. Han har vært kavete de siste to nettene igjen, så det ble lite søvn, men ellers har han stort sett vært smørblid. Tror det er om nettene tennene plager han mest. Dessverre for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mars 2010 #3683 Del Skrevet 22. mars 2010 Her har mini hylgrini 3 nettar på rad. I natt måtte eg gi han 2 smertestillande. Han er grinete på dagtid og, men ikkje så ille som natta. Er nok tennar, han er kjempehoven i gommane oppe. Håpar dei kjem fort, orkar ikkje slike nettar i vekesvis framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2010 #3684 Del Skrevet 22. mars 2010 Uff, håper det ordner seg med de tennene, imli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mars 2010 #3685 Del Skrevet 22. mars 2010 eg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 22. mars 2010 #3686 Del Skrevet 22. mars 2010 Vi har fått en sutrebaby i hus. De to siste dagene har hun sutret hvis hun ikke har sittet i fanget til en av oss. Jeg antar det er tenner på gang, eller noe sånt, for normalt er hun solen selv. Nå går leggingen veldig fint. Jeg ammer henne i noen minutter, synger litt, og legger henne så ned på magen. Hun snur seg uansett til magen, og da er det visst trygt å sove på magen, også. De par siste kveldene har hun sovnet helt uten sutring. Vi har overvåkningskamera inne på soverommet, og er ofte inne og sjekker til henne, men hun sover så søtt som bare det. I går sov hun fra ca 20.00 til 01.30 uten mat, og det var utrolig deilig for meg. La oss håpe det fortsetter slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. mars 2010 #3687 Del Skrevet 22. mars 2010 Gutten vår turner noe helt forferdelig i senga... Han ligger aldri slik vi legger han fra oss. Han ligger oftest på tvers i senga, men også med hodet i fotenden, med beina over kanten, eller på siden. På magen sover han aldri tror jeg. Og den sengekantbeskyttelsen vi har på, den er jo helt revet i stykker. Det er en sånn type som knytes fast rundt noen av sprinklene, og hvis han ikke klarer å knyte opp tråden, ja da drar han bare.. Så hardt at hele kanten revner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 22. mars 2010 #3688 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Han ligger oftest på tvers i senga, men også med hodet i fotenden, med beina over kanten, eller på siden. Jeg finner lillegutt stadig vekk på tvers i senga Og den fine sengehimmelen hans- den er ikke så fin lenger. Han drar og river i den hele tiden.... Endret 22. mars 2010 av effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 22. mars 2010 #3689 Del Skrevet 22. mars 2010 Innom og konstaterer at jeg ikke er overvettes begeistret for det nye designet her på forumet. Helt enig, også synes jeg det går tregere. Altfor lyse farger også I helgen har J sovet borte for første gang, Det gikk kjempefint, og både han og søsteren min koste seg masse. Han sov fra han la seg 19.30 til 06.30 dagene etter. Han har visst bestemt seg for å kutte ut kveldspuppen selv nå. Egentlig veldig kjekt, for da kan jeg være friere på kveldene. Ellers er det ingen tenner og ikke noe krabbing her enda. Har følt i 2 uker at det er "like før" han krabber, men det lar visst vente på seg De siste 2-3 dagene har han blitt superfrustrert når han ligger på gulvet og ikke kommer seg fram, så det er en litt sutrete gutt om dagen, men jeg håper det går over når han knekker krabbe-koden. Har dere hatt en fin helg da, jenter? Så deilig og godt med litt barnefri Plutselig begynner han å krabbe og da går det unna. Jeg/vi har hatt en kjempedeilig helg På torsdag ble det brått bestemt klokka 09.00 at jeg og lillemann skulle dra hjemover til østlandet for å besøke mine foreldre. Etter uker og måneder med sutring orker jeg ikke mer, så da var det godt å få litt avlastning. Mannen var hjemme alene hele helgen og hadde en liten fest på lørdag, så vi kom veldig godt ut av det alle mann Jeg skjønner ikke hvorfor L er så sutrete, men det er som hs sa, noen babyer er bare slik. Skal til hs igjen på fredag for å snakke litt om det, for det er utrolig slitsomt. Gubben var en engel å ble hjemme på torsdag (selvom det bare var to timer før vi dro), han har skjønt nå hvordan han er, og mannen blir sliten av det de to timene han ser han etter jobb. Mamma sa det hun også, at han var en sutreper, dog er han mye bedre når jeg ikke er tilstede da. Min søster var visst helt lik, og mamma begynte å jobbe før fordi hun ikke orket det mer Med andre ord, jeg gleder meg stort til å begynne å jobbe,selvom jeg er uendelig glad i han. Vi har fått en sutrebaby i hus. De to siste dagene har hun sutret hvis hun ikke har sittet i fanget til en av oss. Jeg antar det er tenner på gang, eller noe sånt, for normalt er hun solen selv. Velkommen i klubben :gjeiper: Gutten vår turner noe helt forferdelig i senga... Han ligger aldri slik vi legger han fra oss. Han ligger oftest på tvers i senga, men også med hodet i fotenden, med beina over kanten, eller på siden. På magen sover han aldri tror jeg. Og den sengekantbeskyttelsen vi har på, den er jo helt revet i stykker. Det er en sånn type som knytes fast rundt noen av sprinklene, og hvis han ikke klarer å knyte opp tråden, ja da drar han bare.. Så hardt at hele kanten revner.. Søtingene våre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. mars 2010 #3690 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, jeg er helt sikker på at alle og enhver av oss har verdens godeste baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 22. mars 2010 #3691 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, jeg er helt sikker på at alle og enhver av oss har verdens godeste baby! Åja, de er herlige :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2010 #3692 Del Skrevet 22. mars 2010 Klart vi alle har den godeste babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mars 2010 #3693 Del Skrevet 22. mars 2010 Eg har og ein sutrebaby no. Han har krevd konstant bæring i heile dag, bortsett frå når han har sovi No har han lagt seg, sovi ein halvtime, men no er han vaken og ligg og sutrar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. mars 2010 #3694 Del Skrevet 22. mars 2010 Snakker vi om sutring her eller Her har det vært helt ekstremt de to siste ukene. Vært veldig hard avføring også da, så i dag har lillemor fått laktulose, så får vi håpe det blir fart på sakene snart. Hun presser og presser men kommer bare bittesmå klumper ut hvis det i det hele tatt kommer noe. Heldigvis har hun sovet veldig godt på natta, men dagen har vært ett reint helvete. Vil ikke sove i det hele tatt og sovner hun så våkner hun med masse grin etter en halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mars 2010 #3695 Del Skrevet 22. mars 2010 Her er det motsatt - han søv veldig bra på dagtid - 4 lurar i dag - men søv elendig om nettane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. mars 2010 #3696 Del Skrevet 22. mars 2010 Kanskje jeg har tatt litt av humøret til alle deres unger? Vi har ikke opplevd sutring i det hele tatt de siste ukene. Verdens blideste unge. Han ble lagt for halvannen time siden, har ikke hørt ett kny derifra siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. mars 2010 #3697 Del Skrevet 22. mars 2010 Her er det motsatt - han søv veldig bra på dagtid - 4 lurar i dag - men søv elendig om nettane Da tror jeg ikke jeg skal klage så mye Nattesøvna er tross alt det viktigste for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2010 #3698 Del Skrevet 22. mars 2010 Du kan prøve å la henne bæsje på do/potte, Tussi. Det kommer lettere ut da. Er godt noen har blide unger, aricept. Vår er stort sett blid han og, men han plages om natta, og han er mye mer var for kløingen når han er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. mars 2010 #3699 Del Skrevet 22. mars 2010 Det går jo i perioder. Vi har hatt sutrete unge vi også. De første to månedene hadde vi hyle og skrikeunge konstant så...Jeg nyter den fine tida så lenge vi har den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2010 #3700 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, det er klart det går opp og ned. Vi får nyte alle smil vi får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå