Gå til innhold

Med ivf-kylling i magen


Kylling

Anbefalte innlegg

Vingedama! Lubelillen! Så utrolig gøy å se deg her. Håper alt er bra med deg og dine! :klem:

Det går mye bedre her. Det har hjulpet veldig å redusere jobbinga. Fra å være utslitt og nesten deprimert, så klarer jeg å hente inn energi igjen de dagene jeg er hjemme. Humøret er bedre, og jeg er ikke så sliten lenger. :)

Magen vokser også enormt nå. Jenta i magen romsterer så mye nedi der at jeg til tider blir uvel, men det er jo bare koselig. Leker litt med henne innimellom. Dytter på beinet hennes og sånn. Da får jeg spark tilbake. :) Mannen mener jeg må slutte å irritere henne. Hehe.

Vi har også handla en del i det siste. Sved av en del lapper i helga på utstyr. Det er ikke så mye vi mangler nå. Har bestilt oss kjærestetur til Danmark mot slutten av neste måned, så da tar vi resten av innkjøpene der. :)

Så godt å lese at du har det bra Kylling :) Tiden går så sinnsykt fort jo :overrasket:

Jeg "lekte" også med Vesla når hun lå i magen :ler: . Å kjenne at de beveger seg der inne er en helt fantastisk følelse :rødme: (utenom når ungen snudde seg helt rundt og magen pekte rett ut til venstre- DET var vondt det) :fnise:

Ha en kjempefin helg Kylling !!!

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Innom og oppdaterer meg, og gleder meg til å bli gravid igjen en gang når jeg leser om deg som koser deg med kickbokseren i magen* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. trisemester :hoppe:

Godt du har fått redusert jobbinga. Bedre å holde ut med redusert arbeidstid enn å gå på en smell.

Godt at utstyret begynner å komme på plass. Tenk ikke lenge igjen til du får hilse på jenta deres :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å se hvordan det står til med deg. Håper du får slappe litt av innimellom jobbingen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Huff, er det en hel måned siden jeg har skrevet her?

Dagene går jo, og det er ikke veldig mye spennende som skjer egentlig. Er 33 uker på lørdag, og nå begynner vi for alvor å skjønne at det snart skal komme en baby her. Er så ufattelig spent! Hvordan vil det bli? Kommer vi til å takle de nye rollene? Vi har vært klar for barn i snart 3 år, men likevel så er det med skrekkblandet fryd vi går inn i den siste tida av svangerskapet. Gleder meg så enormt til å treffe jenta vår, og jeg håper så inderlig at fødselen går bra og at hun er frisk.

Jeg er fullt sykmeldt nå, for ryggplagene mine gjør at jeg sover utrolig dårlig om nettene. I tillegg har jeg mye voksesmerter, og bekkenet krangler veldig hvis jeg er mye aktiv. Alt er mye bedre når jeg kan være hjemme og gjøre ting i mitt eget tempo. :) Har begynt hos kiropraktor for ryggen, så jeg håper det fører til at de siste ukene ikke blir for ille. Uansett er det absolutt verdt det, jeg kunne gjerne vært sengeliggende og invalidisert når jeg tenker på premien vi snart får! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har juleavataren min enda.. :ler: Jaja, nå kan den like gjerne stå fram til jeg henter fram påskeavataren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker !!!!!!!!!!!! :sjokkbla:

Helledussen som tiden fyker :dåne:

Ååååå, nå begynner det virkelig å nærme seg Kylling :hoppe: :hoppe:

Godt at du er sykemeldt nå synes jeg.. Skal ta hensyn til kroppen ! Basta ! Så er det litt koselig å kunne begynne å forberede seg til lille jenta kommer,ikke sant ? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempekoselig.. Jeg har fått en ny hobby: babyklærshopping. Fy, så vanskelig det er å begrense seg. Selv om vi har nok tøy til å kle opp en barnehage. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempekoselig.. Jeg har fått en ny hobby: babyklærshopping. Fy, så vanskelig det er å begrense seg. Selv om vi har nok tøy til å kle opp en barnehage. :ler:

:ler: :ler:

Ååååå, det e jo bare så koselig å shoppe babyklær :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På mandag er det 5 uker igjen til termin. *skrekkblandet fryd*

Mange sier at magen min er liten, men jeg føler meg jammen som en hval likevel. Iallfall når jeg går i trapper og oppoverbakker. Blir jo "spennende" å skulle begynne å trene igjen.. Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg! Har iallfall planer om å begynne med trening i august. :)

Dessuten så er ikke magen min så knøttliten, den er faktisk nokså stor. Synes iallfall jeg! Har aldri vært så glad i magen min som nå, og vanligvis har jeg stoore komplekser. ;)

Disse dagene har mannen malt barnerommet, vugga og skrudd sammen diverse utstyr. Han er så flink atte. :rødme: Jeg har ikke gjort stort. Men jeg ruger da, det er en alvorlig oppgave det også. :ler: Og så leter jeg på nett etter interiør; tepper, gardiner, wall-stickers og annet stæsj. Finnes mye fint!!

Jeg er fryktelig nysgjerrig på denne skapningen i magen. Blir spennende å treffe henne og bli kjent med henne! Håper hun liker meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig nysgjerrig på denne skapningen i magen. Blir spennende å treffe henne og bli kjent med henne! Håper hun liker meg! :ler:

:ler:

Klart hun gjør Kylling :fnise: Ååååå, bare vent til hun ligger på magen din og studerer den fine mamman sin :rødme:

Nå begynner det alvorlig å nærme seg :hoppe: :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går bra her!

Humøret har vært litt opp- og ned i det siste da.. Er fryktelig bekymret for at noe skal skje de siste ukene nå. Og søvnen er ikke den beste.

Men i dag er det 4 uker igjen til termin, og det betyr at det ikke er lenge til snuppa er her! :hoppe:

Driver og pusler med småting som å vaske babyklær, ordne i stand stellebordet og sånt for tida. Det er jo bare superkoselig.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noe skulle skje så er det vel stooooore prosenter for at det går bra uansett!! Nei, du har klart deg så langt, nå er det bare sjarmøretappen igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Så fort tiden har gått, bare 4 uker igjen :) Håper formen er god, og at du klarer å legge litt bekymringer til side, slappe av, samle krefter og energi disse site ukene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...