Gå til innhold

Med ivf-kylling i magen


Kylling

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife

Heisann, der hadde du jo fått deg dagbok :hoppe:

Jeg gjentar gratulasjonene, det er så flott at det endelig lykktes for dere :kose:

Legger gjen

til deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med ordinær UL da, skjønner godt at du teller dager. Har dere ønske om å få vite om det er en hanekylling eller hønekylling inni der?

Ja, helt klart!! :Hehe: Jeg hadde aldri klart å gå rundt i ni måneder uten å vite om det er en hane eller høne!! ;)

Heisann, der hadde du jo fått deg dagbok :hoppe:

Jeg gjentar gratulasjonene, det er så flott at det endelig lykktes for dere :kose:

Legger gjen

til deg.

ÅÅh!! :hjerte: Takk for godsangen, kjære nextlife! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er mer sliten/trøtt nå enn jeg var i 1. trimester. :klø: Kan jo selvsagt ha en sammenheng med at jeg var sykemeldt 50% til uke 10 da.. Men likevel har jeg ganske mye energi på jobb, det er når jeg kommer hjem at lufta går ut av ballongen.. Skal ikke klage på det. Litt trøtthet er jo ikke det verste. Og jeg er ikke så ekstremt trøtt som alle snakker om.

Jeg begynner å se skikkelig feit ut!!! Og jeg har begynt å legge på meg i et forrykende tempo.. Så jeg ER jo blitt feitere også. Gleder meg til magen ikke bare ser fleskete og tjukk ut lenger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt koselig å bli litt feit da? :fnise:

Tja, det er bra at magen vokser, men ikke noe gøy at det bare ser ut som at jeg har lagt på meg noen kilo.. Bli bedre når magen blir mer babymagete! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er bra at magen vokser, men ikke noe gøy at det bare ser ut som at jeg har lagt på meg noen kilo.. Bli bedre når magen blir mer babymagete! :)

Blir nok det snart tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir den før du aner det, ja. Jeg savner fortsatt magen litt av og til jeg. :)

Jeg var på trilletur i går og gikk forbi. Det var rundt kl fire, og det var noen som lignet deg som sa hadet til den siste akkurat da.

Jeg innbilte meg at det var deg da, men var slett ikke sikker. Mulig det var en annen enn deg, for jeg er bittelitt nærsynt og veien er jo et stykke unna. Men om du la merke til ei med vogn som glodde litt, så var det nok meg.. :ler:

Ellers var det vel en kollega av deg som sikkert lurte på hvorfor den gale kjerringa stirret så. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir den før du aner det, ja. Jeg savner fortsatt magen litt av og til jeg. :)

Jeg var på trilletur i går og gikk forbi. Det var rundt kl fire, og det var noen som lignet deg som sa hadet til den siste akkurat da.

Jeg innbilte meg at det var deg da, men var slett ikke sikker. Mulig det var en annen enn deg, for jeg er bittelitt nærsynt og veien er jo et stykke unna. Men om du la merke til ei med vogn som glodde litt, så var det nok meg.. :ler:

Ellers var det vel en kollega av deg som sikkert lurte på hvorfor den gale kjerringa stirret så. :fnise:

Oi.. tenke tenke.. Det var nok med stor sannsynlighet meg ja! Like før fire tirsdag var vi ute, og jeg sa hadet til noen som gikk akkurat da. :Nikke: Neste gang må du komme opp og si hei! :)

Så morro med dagbok :hoppe:

:klemmer:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Jeg har søren ikke vært innom her å gratulert deg engang :flau:

Gratulerer med minikylling i magen !!! Når hadde du time til ordinær UL ? Så kjempespennende det blir å få vite kjønnet da :hoppe:

Jeg visste at Vesla ble ei jente, men neste gang skal jeg ikke vite noenting ;) med mindre det er flere der inne da :fnise:

Håper du har en SUPER helg Kylling !!!! Og takk for oppmuntringen i dagboken min :rødme:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det, men inni hodet mitt så har du faktisk en ordentlig kylling inni magen din :fnise: ser den levende for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innom å oppdaterer meg.

jeg var også veldig glad i å sove de første ukene i gravideten,,, gikk vel over rundt uke 13-14 her trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så gøy med masse besøk! :)

En ordentlig kylling? Jøss, det hadde blitt et ganske stort sjokk, tør jeg påstå. :fnise:

Jeg var faktisk ikke så trøtt i første trimester, men nå er jeg et slakt etter jobb. Jeg jobbet bare 50% de første ukene da, så det kan jo hende at jeg var like trøtt, bare at jeg ikke merket det på samme måte som nå som jeg jobber fullt.

Ellers er alt bra her, bortsett fra et stadig mer verkende bekken.. :snurt: Hadde jo håpet at det iallfall ikke skulle bli verre, men det ser dessverre slik ut. Jeg har heldigvis en ok arbeidsplass hvor en del tilrettelegging er mulig, men likevel er det mye fysisk arbeid som jeg kjenner er slitsomt. Men jeg skal ikke klage. Elsker å være gravid jeg (selv om jeg gjerne skulle fått litt mer mage nå altså.. er lei av å se bare fleskete ut!). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

SÅ UTROLIG GØY OG LESE!!!!!!!!!

Gratulerer så kjempemasse Kylling. Enderlig satt den. Og du er allerede 15 uker på vei.Gleder meg til å følge med videre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, dagbok :hoppe: Bryr meg ikke om å gratulere, har gjort det nok allerede, synes du ikke? :fnise:

Det er FANTASTISK at du skal bli mamma :hoppe:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...