Gå til innhold

Med ivf-kylling i magen


Kylling

Anbefalte innlegg

Yey, dagbok :hoppe: Bryr meg ikke om å gratulere, har gjort det nok allerede, synes du ikke? :fnise:

Det er FANTASTISK at du skal bli mamma :hoppe:

Bare signerer denne jeg :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hadde det vært mange søtnoser innom! :hoppe: Gøy å se dere her (også). :klemmer:

Helga har vært kjempeavslappende. Det har vært deilig, kjenner jeg, men er litt rastløs nå.. Nå som jeg kun har slappet av og gjort minst mulig i to dager, så kjenner jeg minimalt til bekkensmertene. :)

I morra er det kontroll, da skal vi til jordmor for første gang. Håper så inderlig at hun vil lete etter hjertelyd. Trenger et tegn på at det er liv der inne...

Jeg har laget serinakakedeig, og kanskje jeg baker dem ut senere i kveld. Deigen må bare stå kaldt en stund. Adventsstaka er tent, og det er igrunnen ganske koselig :).

Endret av Kylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen fant hjertelyd da jeg var 10 uker og 13 uker uten problem, så jeg regner nesten med at vi får høre verdens beste lyd i morra også. Klarer nesten ikke å vente!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagbok jo!! Så koselig :hoppe::hoppe:

jeg har vel gratulert deg nok allerede jeg også tror jeg så jeg nøyer meg med å si at jeg syns det er så koselig at du er gravid :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shakita: :kose:

Kontrollen gikk bra, vi fikk høre hjertet slå, og noen kraftige dunk som var spark. :) Kjenner ikke sparkene enda da, så det er noe jeg virkelig ser fram til!

Ellers går det bra her i heimen. Bekkenet er plutselig blitt mye bedre, og jeg nyter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Innom på en liten visitt. Innom ofte, men er ikke så flink til å legge igjen spor.

Godt å høre at det går bedre med bekkenet.

Mange :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese her inne hos deg! Håper jeg snart kan komme etter. Blir ikke mindre verpesyk av at alle rundt verper ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollen gikk bra, vi fikk høre hjertet slå, og noen kraftige dunk som var spark. :) Kjenner ikke sparkene enda da, så det er noe jeg virkelig ser fram til!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, her var det noen knallgode nyheter jeg ikke har fått med meg.

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!! :blomst:

Endelig klaffet det, også snart 17 uker på vei da :)

Jeg hadde nesten ikke symptomer i begynnelsen, og syntes 2. trisemester var mer slitsomt enn 1. Så du er ikke alene. Jeg var også mer trøtt da. Tror kanskje det hadde en sammenheng med årstiden, jeg blir ofte trøttere på denne tida av året. Så kombinasjonen var ganske slitsom...

Magen kommer nok om ikke lenge nå.

Kose deg masse, spent på ordinær ultralyd og høre kjønnet.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen! :)

Ja, her er alt strålende! I går kjente jeg liv for første gang! :hjerter: Åh, det var fantastisk. Etter at jeg hadde spist noen mandariner så kom det flere dunk i magen på samme sted. Er ikke i tvil om at det var babyen, for slike dunk har jeg da ikke kjent før. Og hva ellers kunne det vært? :)

Formen har vært skral ei god stund, med en forkjølelse som ikke slipper taket. Føler meg bittelitt bedre i dag, så håper det er på vei ut av systemet nå. Utrolg slitsomt og vondt å hangle slik.

Og i morra er det UL!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så moro og kjenne bevegelser der inne da. :rødme: Og så spennende og høre fra deg når du har vært på ul da. Dere skulle vite kjønnet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...