Gå til innhold

Med ivf-kylling i magen


Kylling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, snart bare 3 uker igjen. Ikke lenge til det regnes som normal fødsel da :)

Blir spennede å følge med her framover. Har du en sladris?

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli som tida flyr avsted(syns kanskje vi på utsiden i alle fall), jeg er klar til å ta over stafettpinnen :fnise:

Formen er fortsatt bra? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at du tar over stafettpinnen, Strix! Du og Sunny. :)

Jeg synes det går fort selv jeg.. Det har jeg syntes hele tida. Prøver å forberede meg mentalt på å gå over termin, men jeg VIL IKKE...!!! Håper lillemor er like utålmodig som meg. ;)

Liljen sladrer for meg. :)

Nå skal vi ut og kjøpe kommode og gardinstang til barnerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forresten veldig dumt å mentalt å forbedre seg til å gå over termin.. da blir man såå veldig overrasket at de kommer før :fnise:

(jeg var så sikker på å gå på overtid, men så plutselig kom hun jo 4 uker før.. det hadde jeg ikke beregnet nei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke tenk på å gå på overtid før det eventuelt skjer. Jeg synes de fleste føder noen dager før termin, selv med førstemann. Selv fikk jeg Ephelille 4 dager før termin :) Men det er klart, jeg tenkte på det, jeg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare innom å snikleser ;) Og legger fra meg en :kose: til deg Kylling ! Snart er lille kylling hos deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var overbevist om at lillegutt skulle komme i juni, hadde termin 1 juni og "alle" førstegangsfødende går jo over. ;)

Men neida, her gikk vannet en times tid etter vi hadde lagt oss altfor seint etter å ha sett på film. Ble lite søvn den natta.

Men samtidig er det jo de som går over og de dagene blir jo ikke kortere hvis man er overbevist om å føde før termin.

Lykke til i hvert fall og god helg :klem:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Heisann

Nå sitter jeg og spiller Dog Man Star, og kom til å tenke på deg :)

Det er så lenge siden jeg har spilt hele, det går mest i favorittene, men jaggu er det mye flott på den plata.

Håper alt er vel hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Nå sitter jeg og spiller Dog Man Star, og kom til å tenke på deg :)

Det er så lenge siden jeg har spilt hele, det går mest i favorittene, men jaggu er det mye flott på den plata.

Håper alt er vel hos deg.

Ååh.. :rødme: Jeg spilte gjennom hele her en dag jeg gjorde husarbeid. Merkelig hvor morsomt husarbeid kan bli når man hører på så fantastisk musikk! (Morsomt var kanskje å ta litt hardt i, men det blir iallfall noe lettere ;) )

Joda, her er alt bra! Er i skikkelig ventemodus. Kjeder stort sett ræva av meg, for jeg går jo bare og venter. Bekkenet er så vondt at jeg ikke klarer å gjøre stort, og alt er i grunnen klappet og klart til babyen kommer. Så jeg merker at det kan bli lange dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke enda! Hun har god tid. ;) Prøver å psyke meg opp til å gå noen dager til jeg, selv om jeg er utålmodig som bare pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går enda ja...

Jeg var sikker på at det hadde skjedd noe i helgen ;)

Håper det ikke drøyer lenge nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...