Gå til innhold

Med ivf-kylling i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi. bare 4 uker igjen til termin :) De går nok fort, og snart har du veslejenta di her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, snart bare 3 uker igjen. Ikke lenge til det regnes som normal fødsel da :)

Blir spennede å følge med her framover. Har du en sladris?

God helg :klemmer:

Skrevet

Herreli som tida flyr avsted(syns kanskje vi på utsiden i alle fall), jeg er klar til å ta over stafettpinnen :fnise:

Formen er fortsatt bra? :kose:

Skrevet

Håper virkelig at du tar over stafettpinnen, Strix! Du og Sunny. :)

Jeg synes det går fort selv jeg.. Det har jeg syntes hele tida. Prøver å forberede meg mentalt på å gå over termin, men jeg VIL IKKE...!!! Håper lillemor er like utålmodig som meg. ;)

Liljen sladrer for meg. :)

Nå skal vi ut og kjøpe kommode og gardinstang til barnerommet.

Skrevet

det er forresten veldig dumt å mentalt å forbedre seg til å gå over termin.. da blir man såå veldig overrasket at de kommer før :fnise:

(jeg var så sikker på å gå på overtid, men så plutselig kom hun jo 4 uker før.. det hadde jeg ikke beregnet nei)

Skrevet

Nei, ikke tenk på å gå på overtid før det eventuelt skjer. Jeg synes de fleste føder noen dager før termin, selv med førstemann. Selv fikk jeg Ephelille 4 dager før termin :) Men det er klart, jeg tenkte på det, jeg også... :sjenert:

Skrevet

Jeg er bare innom å snikleser ;) Og legger fra meg en :kose: til deg Kylling ! Snart er lille kylling hos deg :rødme:

Skrevet (endret)

Jeg var overbevist om at lillegutt skulle komme i juni, hadde termin 1 juni og "alle" førstegangsfødende går jo over. ;)

Men neida, her gikk vannet en times tid etter vi hadde lagt oss altfor seint etter å ha sett på film. Ble lite søvn den natta.

Men samtidig er det jo de som går over og de dagene blir jo ikke kortere hvis man er overbevist om å føde før termin.

Lykke til i hvert fall og god helg :klem:

Endret av jente 79
Gjest nextlife
Skrevet

Heisann

Nå sitter jeg og spiller Dog Man Star, og kom til å tenke på deg :)

Det er så lenge siden jeg har spilt hele, det går mest i favorittene, men jaggu er det mye flott på den plata.

Håper alt er vel hos deg.

Skrevet
Heisann

Nå sitter jeg og spiller Dog Man Star, og kom til å tenke på deg :)

Det er så lenge siden jeg har spilt hele, det går mest i favorittene, men jaggu er det mye flott på den plata.

Håper alt er vel hos deg.

Ååh.. :rødme: Jeg spilte gjennom hele her en dag jeg gjorde husarbeid. Merkelig hvor morsomt husarbeid kan bli når man hører på så fantastisk musikk! (Morsomt var kanskje å ta litt hardt i, men det blir iallfall noe lettere ;) )

Joda, her er alt bra! Er i skikkelig ventemodus. Kjeder stort sett ræva av meg, for jeg går jo bare og venter. Bekkenet er så vondt at jeg ikke klarer å gjøre stort, og alt er i grunnen klappet og klart til babyen kommer. Så jeg merker at det kan bli lange dager..

Skrevet

38 uker jo :hakeslepp:

Håper du slipper å gå over :klemmer:

Skrevet

Nå er det snart din tur får vi tro ja :hoppe:

Skrevet

Ja jeg må bare si det engang til... Snart er du mamma Kylling !!!

:strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Ja! Nå er det ikke lenge til uansett! GLEDER MEG...!!!

Skrevet

Så spennende :bolledeig:

Lykke til :klem:

Skrevet

Skjer det noe ? ;)

Snart kommer lille Kyllig :strix: :strix:

Skrevet

Ikke enda! Hun har god tid. ;) Prøver å psyke meg opp til å gå noen dager til jeg, selv om jeg er utålmodig som bare pokker!

Skrevet

Du går enda ja...

Jeg var sikker på at det hadde skjedd noe i helgen ;)

Håper det ikke drøyer lenge nå :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...