Gå til innhold

Med ivf-kylling i magen


Kylling

Anbefalte innlegg

Hei alle kjente og ukjente!

Da jeg avsluttet de gamle dagbøkene her inne, så sa jeg at jeg ikke ville opprette ny før jeg kunne opprette graviditetsdagbok. Og nå kan jeg det! :biggrin:

Vi hadde et kombinert ivf/icsi-forsøk i vår. Fikk ut 27 egg som tilslutt resulterte i 16 fine befruktede egg. På den 3. innsettingen lyktes vi, og nå ruger jeg på en minikylling som etter alle solemerker skal komme til verden i mai.

Trenger vel ikke å si at jeg er verdens lykkeligste? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Amalie85! Ja, nå er den på plass, endelig!!!

Deilig å være over de 12 ukene og alt. Får du noe ekstra oppfølging nå utover enn det "ikke-sliterne" får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kylling i magen! Det må være helt fantastisk etter så mye prøving, det er godt å lese at det til slutt klaffet for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så veldig mye kylling :blomst:

Så utrolig flott at dere endelig fikk en liten kyllingspire i magen :klemmer:

Jeg synes jo det er en helt enorm følelse og da kan jeg jo bare prøve å forestille meg hvordan det er for dere som har prøvd så lenge.... :rødme:

Blir koselig å følge med deg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie85: Alle som går gjennom prøverør, må ha tidlig UL ca uke 7. Dette for å bekrefte graviditeten, se om det er én eller to (jeg satte inn to egg), og for å se at spiren ligger på riktig sted. Det er høyere risiko for graviditet utenfor livmor og aborter ved prøverør. Utover dette har man ikke krav på tettere oppfølging, men siden vi er heldiggriser, så har vi sett nurket 4 ganger allerede. Fastlegen har UL-apparat. Og etter lang tids prøving og et svangerskap utenfor livmor bak meg, så har det vært godt med disse bekreftelsene...

Miley og Evelina74: Tusen hjertelig takk!!

---------------------------

Foreløpig har svangerskapet gått fullstendig knirkefritt. Litt uggenhet som kom og gikk de første ukene, men det var absolutt til å leve med. Siden uke 8 har jeg ikke kjent noenting, bortsett fra verk i bekkenet/korsryggen. Er kjempeglad for dette, men jeg må si jeg ikke kjenner meg igjen i beskrivelsene av svangerskapet jeg leser rundt forbi. Var litt engstelig pga. manglende symptomer en stund, men alt har jo sett bra ut, så nå slapper jeg mer av.

Nå gleder jeg meg bare stort til magen popper opp. Ser ut som jeg må vente noen uker til ja.. Satser på at det er synlig for omverdenen rundt juletider!!

Endret av Kylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer SÅ mye, Kylling! :strix:

Jeg fulgte deg i din tidligere dagbok, og har ofte lurt på hvordan det har gått med dere. Og nå så jeg plutselig tickeren deg i Nótts dagbok. Så utrolig fint å høre at det endelig har klaffet for dere! Blir helt rørt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her har det blitt opprettet bok ja, uten så mye som et knyst ;)

Jeg er så glad på deres vegne Kylling, endelig og så 14 uker på vei allerede, jeg syns det var nå nettopp at du fikk positiv test jeg, men tida går vel ganske fort for meg som bare ser fremover mens vi venter på det samme. Gratulerer igjen og kos deg med den kommende magen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ha deg på Mine innlegg. Så flott at det klaffet for dere, dette har dere jammen ventet på! Vet så godt hvordan det føles. Krysser fingrene for at resten av svangerskapet går knirkefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

gratulerer så masse med lille spria di :)

jeg var også litt bekymret for manglende symptomber i begynnelsen.. annet enn trøtthet i begynnelsen var jeg jo helt symtomfri.. men det gikk jo bra, og nå sitter jo den spira som har fylt 1 år ved siden av meg og ikke vil spise grøten sin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med så mange hilsener! Tusen takk!! :) Kjempegøy å se så mange gamle fjes også!

Himmel og hav så sliten man kan bli av å "bare" være gravid. Jeg er helt skutt etter en arbeidsdag. Alt sosialt liv står på stedet hvil, og sofaen og senga er mine beste venner. Men likevel trives jeg med å ha det slik. :)

Nedtelling til ordinær UL er i full gang... 23 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ordinær UL da, skjønner godt at du teller dager. Har dere ønske om å få vite om det er en hanekylling eller hønekylling inni der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...