Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker jeg savner kjolen min litt. :fnise: Etter jul har den hengt hos mamma, for hun trenger å måle capen i forhold til kjolen. Da den hang her prøvde jeg den sånn innimellom, bare fordi den er så fin. :lol: Det blir bra når vi får gått en hel dag i kjolene våre! :jepp: (Jeg sniker meg til to dager da. :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg savner kjolen min litt. :fnise: Etter jul har den hengt hos mamma, for hun trenger å måle capen i forhold til kjolen. Da den hang her prøvde jeg den sånn innimellom, bare fordi den er så fin. :lol: Det blir bra når vi får gått en hel dag i kjolene våre! :jepp: (Jeg sniker meg til to dager da. :lur: )

Heldig du Muffin! Det er ikke alle som får anledning til å bruke kjolen sin 2 dager :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er jeg her og Kjolen ser flott ut, kjempenydelige detaljer!

Tusen takk Miss Shorty, og hyggelig at du stakk innom :)

Muffin: 2 dager!!! :hakeslepp: urettferdig ja......

Skjønner at man ikke kan være mye borte fra KG, det skjer jo noe hele tiden her og mye og lese igjennom når man er innom igjen... phu... men artig da :hoppe:

Nå har jeg betalt og bestilt invitasjonene også, kommer til mandag eller tirsdag tenker jeg, da er det bare å få sendt de ut... nei søren... må få tatt et sort/hvit bilde av meg og kjære og lime på, litt personlig preg må man ha da.... hehe... skulle jo egentlig lage selv... men....

Skal legge ut bilde her når jeg får de.

Sløret mitt er på vei også :hoppe: gleder meg til å ta det på og knipse et bilde.... men søren det er langt altså... håper bare det passer til kjolen, ellers har jeg driti på draget :murvegg:

ÅÅÅÅÅÅÅ... lyst på et eller annet med :sjokolade: mmmmmm.....

Men skal liksom prøve å være litt flink da, er ikke lett... HARDT!!!

He en knakendes god helg jenter!!!!! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her vokser bøkene fort!

:hoppe: for innbydelser og slør! Gleder meg til bilder. :)

En godtedag i uka må da være lov. :Nikke: En må jo kose seg litt også.

God helg til deg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser fort ja, blir sånn med litt ekstra enn bare bryllups prat også :legrine:

SATAN!!! 5 måneder i dag!!! :danser::danser:

Gleder meg mer og mer, og har faktisk innsett at jeg har mye i orden, tittet på listen min ista, deilig å vite :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått inbydelsenen i posten :hoppe: og straks klar for å sende de ut. Mangler bare bilde av meg og kjære som vi skal lime inn. Lurte på svart/hvitt bilde :)

Hjertene går igjen som tema og fargene er rødt, gull, hvitt, bersj (hvordan skrives det i grunn?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at innbydelsene har kommet da! :hoppe: Blir nok deilig å få sendt dem ut.

(Det skrives forresten beige. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tuuuusen takk alle sammen :):hoppe: jupp ja.... da var jeg enda et år eldre gitt.

Hadde en kjempe flott dag i går. Grei dag på jobben. Og så besøk av familie utpå kvelden med litt kaffe og kaker da vettu.... fikk en liten investering til bryllupet også... gavekort på 1000kr til undertøy av svigerforeldrene mine... hehe.... Mr Devilina sto bare å glisa :erter::lol::humpe: hehe....

Så da er det bare å finne noe stilig da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...