Gjest Gl@mB@be Skrevet 28. november 2008 #141 Del Skrevet 28. november 2008 Takk dere So far so good! Tror jammen jeg slapp unna gitt. Lese, lese, lese, lese.. Jeg blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. november 2008 #142 Del Skrevet 28. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. november 2008 #143 Del Skrevet 29. november 2008 Vil ha tilbake normal døgnrytme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 29. november 2008 #144 Del Skrevet 29. november 2008 Det får du ikke, for den er min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. november 2008 #145 Del Skrevet 29. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 29. november 2008 #146 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan no bare døgne an, vis du feks har fri endag. Hold deg våken hele natten, eller sov mindre timer om natten. Stå opp kl 6 eller noe. Så blir du trøtt til kvelden, og da legger du deg til "vanlig" tid. Hehe N og er fæææl med å snu døgnet. Gu så det er irriterende. Jeg vil sove, men da vil han være våken, og når jeg er vpken og vil prate, se tv og spise god mat, da vil han sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 29. november 2008 #147 Del Skrevet 29. november 2008 Føler du deg forberedt til operasjonen eller? Jeg googler og leser alt jeg kommer over nå Under to uker til min. Men jeg er litt positiv akkurat nå. Folk gjør jo dette hele tiden! Og mange sier at det ikke er sååå ille. Men jeg forbereder meg på smerter altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. november 2008 #148 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan no bare døgne an, vis du feks har fri endag. Hold deg våken hele natten, eller sov mindre timer om natten. Stå opp kl 6 eller noe. Så blir du trøtt til kvelden, og da legger du deg til "vanlig" tid. Hehe N og er fæææl med å snu døgnet. Gu så det er irriterende. Jeg vil sove, men da vil han være våken, og når jeg er vpken og vil prate, se tv og spise god mat, da vil han sove.. Ja det er utrolig irriterende. Tror "døgnet mitt" egentlig er mer enn 24 timer Jeg har lurt på om jeg skal gjøre det du forelår, men så passer det ikke akkurat nå. Har eksamen på mandag (hvordan skal det gå?? enten kommer jeg til å forsove meg, eller så kommer jeg til å være dødstrøtt), og på tirsdag er operasjonen. Men får prøve å komme i gjenge igjen før skolestart i januar ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. november 2008 #149 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Føler du deg forberedt til operasjonen eller? Jeg googler og leser alt jeg kommer over nå Under to uker til min. Men jeg er litt positiv akkurat nå. Folk gjør jo dette hele tiden! Og mange sier at det ikke er sååå ille. Men jeg forbereder meg på smerter altså Nja, vet ikke.. Blir mer og mer nervøs for hver dag som går jeg egentlig. Men det er som du sier, dette er standard prosedyre som har blitt utført maaaange ganger. Sant som du sier, mange som sier at det ikke er såååå ille. Men jeg forbereder meg på det verste uansett jeg.. Jeg har egentlig ikke googlet så mye etter at jeg så tonsilectomy på youtube Men godt du er positiv! Hold på den følelsen! Endret 29. november 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 30. november 2008 #150 Del Skrevet 30. november 2008 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 1. desember 2008 #151 Del Skrevet 1. desember 2008 No må vi lese, siste innsats. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 1. desember 2008 #152 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan går det med deg? Håper det har gått bra på eksamen, og at det går bra i morgen! Skulle nesten ønske det var jeg som var først, for da blir man ferdig med det. Masse lykke til, gl@mb@be!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 1. desember 2008 #153 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er opperasjonen imorgen? LYKKE TIL!!!!!!!!! Det vil gå suuuuuuuuuuuuper bra!! Og vi kg vennene dine tenker på deg og sender deg masse gode tanker :o) Endret 1. desember 2008 av TittTitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 1. desember 2008 #154 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Endelig ferdig med eksamen! Vet ikke helt hvordan det gikk egentlig, men det gidder jeg ikke ofre en tanke til før sensuren Ja folkens, nå er det operasjon neste! Gruer meg ikke sånn veldig enda, men det kommer vel i morgen tidlig. Senere i dag får jeg vel gå til innkjøp av is og diverse Masse tusen takk for lykkeønskinger Endret 1. desember 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 1. desember 2008 #155 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Masse lykke te Endret 1. desember 2008 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 1. desember 2008 #156 Del Skrevet 1. desember 2008 og for overstått eksamen!! Super bra!! Lykke til med operasjonen da.. Var det til imorra tro...? Håper det går myee bedre enn forventet... Tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 1. desember 2008 #157 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det er i morra ja. Tusen takk søtiser Endret 1. desember 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 2. desember 2008 #158 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg gruer meg sånn Har såååå lyst til å bare drite i hele greia.. Men så orker jeg ikke de jævla klumpene mer heller.. Ææææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 2. desember 2008 #159 Del Skrevet 2. desember 2008 Når er det du skal inn i dag? Det går nok bra altså, snuppa Selv om jeg gruer meg like mye om 8 dager Du sovner, og så våkner du igjen og har vondt, men du får jo smertestillende. Og flere sier at det ikke er verst de aller første dagene. Men dag 3-4. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 2. desember 2008 #160 Del Skrevet 2. desember 2008 Skal være der kl 13:00. Joda det går nok bra.. Det jeg nesten er mest redd for et hvordan de skal presse opp munnen min Kommer til å bli helt ødelagt i kjeven jo.. Auuu.. Vil ikke vil ikke vil ikke...! Takk for klemmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå