Gå til innhold

Gl@m all the way


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest Gl@mB@be

..eller kanskje ikke :fnise:

Anyway, har bestemt meg for å lage dagbok. Har tenkt på det en stund nå, men rett og slett ikke fått ut fingeren. Men nå som det nærmer seg både eksamen og mandeloperasjon, fant jeg ut at det var på tide. Trenger jo et sted og få ut alle frustrasjoner :ler: Men satser på at det blir litt hyggelig også. Det nærmer seg tross alt jul, og jeg er skikkelig julejente :nisse:

Litt kort om meg: 22 år gammel, student, samboer. Verpesjuk, men må nok pent vente. Blir litt trening innimellom, men ikke nok. Må skjerpe meg der.

Jeg starter med det jeg, så får det komme mer etterhvert. Nå må jeg rydde og vaske :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dagbok! Høres ut som om vi er ganske like, 22, student, samboer, trening... (verpesyk er jeg ikke enda, da...) Hva studerer du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Så fint å se deg her :5:

Jeg må også rydde og vaske, men GIDDER ikke :fnise: :fnise:

Takk for det :) Nå kan vi uffe oss sammen etter vi har fjernet mandlene :fnise:

Jeg gadd egentlig ikke jeg heller, men det så rett og slett ikke ut her. Det måtte gjøres. Har stått på skikkelig i en times tid nå, og fått unna en god del! Har vasket alle gulvene, hengt opp klærne som lå i vaskemaskinen, starta ny vaskemaskin, gått ut med søppel og drevet med litt generell ryddig. Snart skal jeg spise sjokolade med GOD samvittighet :Nikke:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be
Gratulerer med ny dagbok! Høres ut som om vi er ganske like, 22, student, samboer, trening... (verpesyk er jeg ikke enda, da...) Hva studerer du forresten?

Takk! Så moro å treffe på noen som er så lik meg :) Jeg går økonomi og administrasjon jeg da. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Nå har sambo kommet hjem fra jobb, så blir antagelig lite KG resten av kvelden. Han er ikke helt fornøyd med at jeg henger så mye her inne, han tror det eneste vi gjør er å snakke dritt om menn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Så moro å treffe på noen som er så lik meg :) Jeg går økonomi og administrasjon jeg da. Hva med deg?

Nesten merkelig dette her, men studerer noe innen økonomi/ledelse jeg også! ;) Nå viser det seg vel snart at vi bor i samme by også :fnise:

Endret av Fat Sally Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Nesten merkelig dette her, men studerer noe innen økonomi/ledelse jeg også! ;) Nå viser det seg vel snart at vi bor i samme by også :fnise:

Dæven :ler:

Skal vi starte med landsdel og så jobbe oss nedover? ;) Østlandet her ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be

Motivasjon, hvor er du? :lete:

Har laget meg en liste over hva jeg må jobbe med før eksamen, bøkene ligger oppe og jeg er alene. Alt ligger til rette for litt effektiv lesing. Men skjer det? Nei. Orker ikke, gidder ikke :sukk:

Forresten, er det noen her som har smakt på klementinene enda? Gleder meg sånn til de blir skikkelig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon, hvor er du? :lete:

Har laget meg en liste over hva jeg må jobbe med før eksamen, bøkene ligger oppe og jeg er alene. Alt ligger til rette for litt effektiv lesing. Men skjer det? Nei. Orker ikke, gidder ikke :sukk:

Forresten, er det noen her som har smakt på klementinene enda? Gleder meg sånn til de blir skikkelig gode :)

Herregud, jeg tror du er meg! Her ligger også bøkene fremme, men det er alltid noe annet å finne på... KG for eksempel! Jeg har også en to-do liste på PC´n... Østlandet, ja ;)

Smakte på klementinene på tirsdag, og de var absolutt å anbefale! Men de kommer nok i enda bedre form til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Herregud, jeg tror du er meg! Her ligger også bøkene fremme, men det er alltid noe annet å finne på... KG for eksempel! Jeg har også en to-do liste på PC´n... Østlandet, ja ;)

Smakte på klementinene på tirsdag, og de var absolutt å anbefale! Men de kommer nok i enda bedre form til jul.

Jøss.. KG-tvilling jo :fnise:

Oslo eller ikke?

Du anbefaler klementinene, ja? Da skal jeg jammen driste meg til å kjøpe noen neste gang jeg er på butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bor ikke i Oslo, nei. Et par timers kjøring lenger nord ;)

Jeg synes du skal prøve klementinene, men vær forberedt på bivirkningene - jeg gikk og nynnet på Winter Wonderland i hele går, fikk sånn julestemning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Bor ikke i Oslo, nei. Et par timers kjøring lenger nord ;)

Jeg synes du skal prøve klementinene, men vær forberedt på bivirkningene - jeg gikk og nynnet på Winter Wonderland i hele går, fikk sånn julestemning. :)

Jeg bor ikke i Oslo jeg heller! Haha. Men om det er nord, sør ost eller vest for Oslo aner jeg ikke :fnise:

For en herlig bivirkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Nå tar jeg kvelden. Sambo har lagt seg, så får vel bare følge etter. Eller så blir det jo ikke noe kos og nuss :rødme: Han er avhengig av skjønnhetsøvnen sin dakar :fnise:

Natta! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...