Gå til innhold

Gl@m all the way


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure

Husker du det såret/hullet du hadde som revnet? Det har jeg og!! Men har ikke turt å revne det :sjenert: Det er et lite hull, og jeg er sikker på at det kan revnes. Kan jo hende at det gjør vondt hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be
Husker du det såret/hullet du hadde som revnet? Det har jeg og!! Men har ikke turt å revne det :sjenert: Det er et lite hull, og jeg er sikker på at det kan revnes. Kan jo hende at det gjør vondt hos meg...

Så merkelig at du også har fått det! Har det akkuat "kommet"? Mitt var ganske lite når jeg fikk det tror jeg, men så utvidet det seg liksom. Det var bare tilfeldig at det revnet fordi jeg hadde munnen for høyt oppe når jeg pratet.. Men det var absolutt ikke vondt altså. Kanskje du bare skal la det være og så skjer det av seg selv når tiden er inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Så merkelig at du også har fått det! Har det akkuat "kommet"? Mitt var ganske lite når jeg fikk det tror jeg, men så utvidet det seg liksom. Det var bare tilfeldig at det revnet fordi jeg hadde munnen for høyt oppe når jeg pratet.. Men det var absolutt ikke vondt altså. Kanskje du bare skal la det være og så skjer det av seg selv når tiden er inne?

Ja, jeg så det første i går. Det har vært litt mye puss og skorper akkurat der. Og nå var det jammen meg et hull der. Det er rett ved siden av drøvelden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest TittTitt

Godt nyttår:)

Har du og slettet deg, eller gidd du bare ikke logge inn? Godt å se at du kan spise igjen. Mat er best :spise: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...