Gå til innhold

Gl@m all the way


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure

Ja, det er privat. Men han virket veldig flink. Kjenner også folk som har operert hos han før. Jeg kunne velge privat eller sykehus. Han sa det var 3 mnd ventetid privat og 6 mnd på sykehus.

Jeg er ganske redd for at jeg trekker meg. men det kan jeg faktisk ikke. Samboeren min har ordnet fri fra jobben for å bli med meg, og jeg har sagt fra på jobbet at jeg blir sykemeldt i to uker. Jeg må faktisk bare gjøre det nå.

Det går sikkert bra. Når man først har gjort det er det jo ingen vei tilbake. Da må vi bare klare smertene i noen dager. Jeg har jo lest ganske mye om dette, og det er folk som sier at det bare var som en litt kraftig halsbetennelse.

(Kjæresten min har nesten sluttet å kysse meg, for ånden min er så forferdelig. Han brekker seg av den råtne lukta. Han sier det kommer ut av nesa også... Helvetes klumper! Er bare takknemlig for at han sier hva det er, for da får jeg mer mot til å fjerne mandlene. Jeg har ikke klart å klemme ut klumpene på en stund nå. Blir så innmari sår i halsen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be

Jeg har vært inne på tanken om å trekke meg jeg også. Flere ganger. Men sambo har også tatt fri for å være med meg.. Har ikke sagt noe på jobben enda, men skal si fra neste gang jeg skal dit. Uansett så må jeg bare. Disse h*lvetes klumpene :frustrert: Stakkars kjæresten min klager over ånden min han også. Spesielt om morgenen er den helt grusom. Lukter det til og med selv.

Jeg har ikke hatt for vane å klemme på de regelmessig, bare når jeg kjenner at det er noe der. Men det kan jo være masse inni der selv om det ikke er synlig har jeg funnet ut. Så her om dagen klemte jeg ut MASSE, og etter det har jeg ikke hatt noe. I går så kjæresten min at ånden min bare var 2/10 :fnise: Men det holder vel på å samle seg igjen, så det er bare å få fjernet de :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg tror ikke at jeg har så mye klumper nå, for jeg har klemt uten å få ut noe. Men det kommer illeluktende slim også hos meg :spy: Jeg tror slimet er forstadiet til klumpene. Legen min sa at klumpene er noe mandlene produserer selv, og at hos mennesker uten disse hulrommene svelger man det underveis (sikkert som slim) men hos oss blir det liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Slim har ikke jeg merket noe til da.. Som jeg husker. Uff :kose:

Produserer virkelig mandlene disse klumpene selv? :klø: Merkelige greier. Jeg var overbevist at det var matrester jeg. En gang jeg hadde spist blomkål så jeg faktisk at det hang fast noe blomkålrester i den ene gropa :fnise: Jeg har mange groper jeg skjønner du. I den ene hvertfall. Det er bare èn stor grop som synses, men når når jeg dytter litt på den med en q-tips så jeg får sånne brekningsreflekser kommer det til syne tre forskjellige mindre groper.

Beklager de ekle detaljene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Stod opp ca kl 10 i dag, og har fått gjort en del fornuftig til nå. Betalt en regning, skrevet brev til banken, bestilt nytt sånn europeisk helsetrygdkort, hengt opp klær og starta en ny vaskemaskin. Og så har jeg begynt på julegaveliste. Gleder meg til å kjøpe julegaver :nisse:

Nå skal jeg ta meg en dusj, og litt senere skal jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Bare legger igjen et lite spor jeg :) Den operasjonen går sikkert bra vet du, de er jo som regel så flinke disse legene att :)

Kan jeg spørre hva for klumper det er dere snakker om? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg svarer deg jeg :) De klumpene er noen klumper som jeg og gl@mb@be får i mandlene. De legger seg i hulrom i mandlene og vi kan klemme dem fram med en q-tips. Det er avfallsstoffer fra mandlene som andre svelger automatisk, men hos oss legger de seg i disse hulrommene. Det lukter forferdelig, og er ganske ekkelt. Litt vondt til tider også. Det heter tonsil stones på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Hei! Bare legger igjen et lite spor jeg :) Den operasjonen går sikkert bra vet du, de er jo som regel så flinke disse legene att :)

Hei! Så koselig :)

Kan jeg spørre hva for klumper det er dere snakker om? :sjenert:

Pupsilure svarte bra på det. Høres det ikke ekkelt ut? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Nå er det midt på natta/grytidlig om morgenen. Jeg har sovet kanskje en halvtime eller noe siden jeg la meg for ganske lenge siden. Ligger bare og vrir meg.. Jeg har mye å tenke på, så det har nok litt av skylden. Nå har jeg altså stått opp. Holder på å lage meg litt mat, så får vi se om jeg blir trøtt snart.. :veslejenta:

I dag skal jeg prøve å dra med meg sambo på litt julepyntshopping :hoppe: Det er første året vi bor sammen i stor leilighet, så her må det pyntes! :tree:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig :)

Pupsilure svarte bra på det. Høres det ikke ekkelt ut? :sukk:

Grøss! :sjokkert: Det hørtes vondt og ekkelt ut.. :/ Håper dere blir kvitt problemet nå da, når dere skal operere :) Høres ikke noe kjekt ut :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be
Grøss! :sjokkert: Det hørtes vondt og ekkelt ut.. :/ Håper dere blir kvitt problemet nå da, når dere skal operere :) Høres ikke noe kjekt ut :tristbla:

Håper virkelig vi blir kvitt problemet ja :sukk: Den dårlige ånden er verst, stakkars samboerne våre. Jeg har lest om noen som får sånne klumper til og med etter at mandlene er fjernet, at de setter set bak hudfolder og sånn. Håper det ikke skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gl@mB@be
Haha, der gikk frokosten min! Blir det nesten som å poppe kviser da eller? ugg....

Uff, beklager! :ler: Nja, blir vel ikke helt sånn, vi må liksom gå på jakt med q-tipsen og grave frem disse ekle klumpene :sjenert: Noen ganger går det ikke med q-tips for den blir for myk, og da må jeg bruke noe av plast. Blir skikkelig sår av det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Nå er det midt på natta/grytidlig om morgenen. Jeg har sovet kanskje en halvtime eller noe siden jeg la meg for ganske lenge siden.

Høres jo ut som meg det der. Det er helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Høres jo ut som meg det der. Det er helt grusomt.

Ja det var ikke noe gøy. Når man først begynner å tenke, da er det gjort. Var oppe fra 04.00 - 08.00, men hadde jo egentlig ikke sovet før 04.00 heller. Så når jeg la meg kl 08.00 sov jeg helt til kl 13.30 :fnise:

Nå skal jeg og sambo en tur til byen og shoppe litt, og så skal vi ut og spise og på kino :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh så koslig dere vil få det! Er viktig å gjøre slike ting. Kjempe viktig. Jeg savner å ha litt bedre råd. Slik at jeg kan gjøre sånne koselige ting med min kjære. Men vi gjør egentlig ofte koselige ting sammen.

Vi ble sammen den 13'ende. Faktisk fredag den 13 :fnise: Og hver den 13, så gjør vi alltid noe meg og han. Lager feks alltid en bedre middag, eller går ut å spiser. Vi er litt barnslige. Så sier vi "gratulerer med dagen/dato". :sjenert: Syntes det er litt søtt jeg. For meg så er det en spessiell dato. Kansje TittTittmann ikke syntes det er såå viktig som meg, men han gjør det for det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...