Gå til innhold

Gl@m all the way


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Vaske badet: check

Vaske gulvene: check

Kaste søppel og papp: check

Fornøyd nå ja :biggrin:

:klappe: så flink du er!

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be

Sov til kl 14.00 i dag jeg :sjenert: Det går jo ikke an. Har spist frokost og henta posten, pluss surra litt på nettet. Nå er det vel på tide med litt eksamenslesing.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Haha, du liker det der å være våken seint ja :fnise:

Hihi ja :fnise:

Jeg har begynt å gjøre det sånn at jeg legger meg samtidig med min kjære og koser og nusser litt, og så står jeg opp igjen når han vil sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be
Check-point Charlie!! Så flink du har vært.

Lykke til med eksamenslesning idag!!

:klemmer:

Takk! :klem: Har fått lest litt, men har mye igjen før jeg kan si meg fornøyd med dagen.. Men jeg har goood tid, så lenge som jeg har sovet blir jeg vel ikke trøtt før i 05.00 tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

La meg i 03.00 tiden, og stod opp kl 12.00 ca. To timer tidligere enn i går da, yaay :fnise: Neida, men det er ikke bra og sove for lenge. Blir så tung i hodet. Nå ser jeg på days of our lives, og småleser litt i reklamepausene. Skal lese ordentlig når det er ferdig. Har satt meg lesemål i dag som jeg SKAL klare. God tirsdag til alle! :)

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Ja det blir fort en vond sirkel det der..

I stad når jeg var ute med søpla så jeg til min store overraskelse at det har snødd! Det var såååå koselig. Mørkt, utelys og nysnø.. Ikke ett fotspor i snøen, ingen bilspor. Bare meg og verden. Magisk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

I dag har jeg følte meg ganske uggen. Sånn "nå-blir-jeg-syk" følelse. Det passer ekstremt dårlig!! :frown: Med tanke på eksamen og mandelfjerning..

Anyway, i dag har jeg vært på jobb. Og så har jeg shoppa av julegave. Nå er det tid for litt ryddig og klesvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Går det an å være så effektiv?

Jeg har bare drukket julebrus jeg...og lest 1,5 kapittel i eksamen :gjeiper:

Flinkis altså. Spis masse hvitløk fremover, og tran, så blir du ikke syk til operasjonen. Trust me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Jeg har lest NULL til eksamen i dag da.. :sjenert: Men når sant skal sies tror jeg at jeg trengte en lesefri dag ;) (høhø..)

Åå, julebrus. Nammenam. Kos!

Funker omega 3 like bra tro? Har ikke tran, men har en boks med det. Får vel skaffe noe hvitløk og muligens solhatt eller noe i løpet av morgendagen. Takk for tips :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Omega 3 funker det. Tar to slike, 1 multivitamin, jern 2-3 ganger i uka og spiser sikkert hvitløk hver dag i middagen.

Frisk som en fisk!

Håper du blir frisk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Jeg er forresten dødstrøtt. Så tidlig liksom. Enda et tegn på at jeg ikke er helt bra :fnise: Får vel ta omega 3 og så krype under dyna. God natt! :søvn:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...