Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

God tur MissStiles :)

Her planlegges og snakkes det om Londontur daglig. Men blir nok ikke noen tur før over nyttår. Noen som vet hvor lenge salget varer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

God tur!

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk! Flyet går imorgen tidlig. Jeg har ikke begynt å pakke enda men tar det vel rett før jeg legger meg. Gleder meg! Ikke planlagt av som skal gjøres i London. Tar det på sparket.

Skrevet

Nå er det bare et par uker til jeg skal til London! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

I`m back!! Hadde det kjempebra i London. Det var varmt, sol og rene sommeren i London. Utrolig deilig! Shoppet altfor mye! Jeg ville absolutt ikke hjem.

Håper jeg får reist dit snart igjen!!

Skrevet

Ååååååå, hva har du handlet?? Jeg reiser om en uke:-)

Skrevet

Ååååååå, hva har du handlet?? Jeg reiser om en uke:-)

Jeg handlet mest på Next og Dorothy Perkins. Elsker de to butikkene! 3 bukser og 3 vesker!

Skrevet

Da har jeg lest hele London-tråden. Her var det skikkelig mye lurt!! Så nå er jeg klar til å stille spørsmålene mine:

Vi reiser onsdag-lørdag i november. Flyet går 0940 på lørdag morgen. Har tenkt å finne et hotell nær Victoria station for å slippe så mye logistikk når vi skal tilbake til Gatwick. Er det noen som kan anbefale et billig hotell nær Victoria?

Kikket på Tune hotell-tipset og ser på kartet at det ligger i nærheten av en stasjon som sikkert har forbindelse til Victoria station. Men blir det veldig langt å reise med tuben fra Tune til Oxford street?

Hvilket og når(lokal)tog kan vi ta fra Victoria om morgenen når flyet går 0940? Når bør vi være på flyplassen?

Hvor ligger Harrods? Er det veldig dyrt der? Kan dere anbefale Camden marked?

Det jeg i allefall har skjønt er at om vi reiser i november, bør jeg ombooke returbilletten til januar. Høres ut som om det er masse å gjøre der!!! Et av mine mål for turen er Clarks skobutikk. De har utrolig gode sko!! Trenger støvletter:)

Skrevet

Da har jeg lest hele London-tråden. Her var det skikkelig mye lurt!! Så nå er jeg klar til å stille spørsmålene mine:

Vi reiser onsdag-lørdag i november. Flyet går 0940 på lørdag morgen. Har tenkt å finne et hotell nær Victoria station for å slippe så mye logistikk når vi skal tilbake til Gatwick. Er det noen som kan anbefale et billig hotell nær Victoria?

Hvor ligger Harrods? Er det veldig dyrt der?

Jeg bodde på et hotel ved Victoria station i mai. Comfort Inn Victoria. Billig og helt enkelt.

Harrords ligger ved Knightsbridge. Ca 5-10 min å gå bra metroen. Det er dyrt der ja..

Skrevet

JA, jeg vil anbefale å besøke Camden! sist vi var i London dro vi dit søndag formiddag, og da var det rolig og avslappet stemning der, ikke så mye folk.

Skrevet

JA, jeg vil anbefale å besøke Camden! sist vi var i London dro vi dit søndag formiddag, og da var det rolig og avslappet stemning der, ikke så mye folk.

Men har dette markedet åpent hver dag? Evt. når klokken?

Skrevet

Hei.. Prøvd å lese meg igjennom tråden nå.. Men klarer ikke helt å sette meg inn i anbefalte hotell.. Skal bestille tur til Desember (kjærestens 30 års bursdag.. overraskelsen :-))

Er det noen hotell dere anbefaler som ikke er så dyrt men greit (har ett budsjett på cirka 5tusen(ikl. fly) og tenkte å dra enten lørdag til onsdag eller søndag til onsdag)? Har jo ikke tenkt å bruke all tiden på hotell-rommet.. Men greit at det er litt ordentlig (og kanskje en dobbeltseng :-) )

Setter pris på alle svar :-)

Skrevet

Dere som har vært i London den siste uka: Hvordan er temperaturen? Drar i morgen og aner ikke hva slags vær jeg skal pakke til.

Skrevet

Yr sier jo mellom 18-20 grader og litt vekslende vær. Pleier jo alltid være litt varmere der enn her hjemme. Ville pakket med en jakke, men ikke den tykkeste kanskje :) Heller ha litt plass i kofferten til shopping ;)

Skrevet

Dere som har vært i London den siste uka: Hvordan er temperaturen? Drar i morgen og aner ikke hva slags vær jeg skal pakke til.

Jeg var der for ca 1 uke siden. Da var det varmt. Det var på med shorts/skjørt og singlet.

God tur!

Skrevet

Men har dette markedet åpent hver dag? Evt. når klokken?

Camden har 4 markeder som henger sammen på en måte. Camden Canal market er åpent lørdag-søndag 10-18. Camden lock market er åpent lørdag-søndag 10-18, markedet innendørs er åpent 10-18 hver dag. Camden market er åpent torsdag-søndag 09-17.30. Og Stables market er åpent lørdag og søndag 08-18. (jmf Lonely Planet)

Skrevet

Da har jeg booket hotell på Georgian and Bower house hotel. Hadde tenkt å booke gjennom hotels.com. Men da jeg sjekket booking.com fant jeg ut at de var 1000 kr billigere!! Hotellet ligger bare 8-10 min. gange fra Victoria station. Noen som har bodd på dette hotellet?

Skrevet

KK tipset denne uken om denne nettsiden: www.londonforfree.net. De hadde en tresiders om London på lavbudsjett.

Skrevet

Da er jeg hjemme. Vil anbefale Russel Hotel på det varmeste. Nydelig hotell i helt ok prisklasse.

Skrevet

En veldig nyttig tråd :) En venninne og jeg har lurt på å ta oss en tur til London nå i høst for å shoppe og se oss litt rundt. Ingen av oss har vært der før, så vi er ganske usikre på det meste. Vi har funnet en del billige pakketurer med fly og hotell. Noen som vet om slike pakketurer har buss inkludert til hotellet fra flyplassen? Eller eventuelt pris?

Har også sett at London har 4 flyplasser. På turen vi har sett på lander vi på Gatwick airport. Er det den mest vanlige flyplassen? Virker som at denne flyplassen er veldig stor, så vi er litt redde for at vi ikke finner frem. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...