Cata Skrevet 16. januar 2009 #221 Del Skrevet 16. januar 2009 Her skal det også slappes av. Trøtt etter uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TannFe Skrevet 16. januar 2009 #222 Del Skrevet 16. januar 2009 Er det jeg burde gjøre også.. Men blir så rastløs utover kvelden at jeg ikke klarer.. Er ikke noe god på å slappe av hjemme alene, kunne ønske jeg var det egentlig.. Skal vel komme seg gjenom sneføyka og prøve et par glass på Skaugums/Palace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussetrollet Skrevet 16. januar 2009 #223 Del Skrevet 16. januar 2009 Her skal det også slappes av. Trøtt etter uka. Jeg har heller ingen planer om å gå ut. Og godt er det for jeg tror jeg holder på å blir syk. Våknet i dag med hodepine og har vært frossen i hele dag . Det er faktisk litt godt å synes litt synd på seg selv og bare slappe av :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UffiOslo Skrevet 16. januar 2009 #224 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er fredag, men hold dere for all del hjeme. I gatene er det krig mellom israel og palestina, sponset av blitzere. Om dere er heldig å overleve det angrepet så blir dere slått ned av en øksemann. Om dere klarer å unngå det også, så er lurer det ei og annen hore rundt gatehjørnet. Nei, bli hjemme. Går det noe bra på TV i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2009 #225 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er fredag, men hold dere for all del hjeme. I gatene er det krig mellom israel og palestina, sponset av blitzere. Om dere er heldig å overleve det angrepet så blir dere slått ned av en øksemann. Om dere klarer å unngå det også, så er lurer det ei og annen hore rundt gatehjørnet. Nei, bli hjemme. Går det noe bra på TV i kveld? Idag? Det er i hvert fall blitt varslet om en demonstrasjon imorgen så da skal jeg holde meg unna byen. Nei, lite bra på tv. Nå ser jeg på CSI.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #226 Del Skrevet 16. januar 2009 kan jeg melde meg inn i singel og alene hjemme på fredagskvelden -klubben? Godt å se det er flere. Føler meg svært ensom i kveld. Alle er ute på noe. Kanskje vi skulle benytte kvelden til å nettshoppe noen nye klær? Fornye garderoben og få litt inspirasjon til å komme oss ut å treffe drømmepartneren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #227 Del Skrevet 16. januar 2009 Gjett om jeg føler meg som erketypisk singeljente akkurat nå Morgenen besto av trening (pilates, haha) og shopping, før jeg satt meg hjemme og lakkerte tåneglene og bladde gjennom fransk Vogue. Så har jeg vokset bikinilinja imens jeg hørte på Britney Spears (radio) og sang woman-womaniiizah, med maske både på ansiktet og i håret. Deretter fortærte jeg en Fjordland-middag foran en episode av Top Model, og nå sitter jeg på Kvinneguiden imens jeg drikker kamillete! Fy faen. I morgen skal jeg bare høre på stoner og doom, gå til krig ved hjelp av min PS3, runke til et bilde av Angelina Jolie, drikke masse whisky og øl, pule og generelt utsette meg for mye testosteron og guttelus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2009 #228 Del Skrevet 23. januar 2009 ENDELIG er det fredag! Flere som er glade over at det er helg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cutie_23 Skrevet 23. januar 2009 #229 Del Skrevet 23. januar 2009 ENDELIG er det fredag! Flere som er glade over at det er helg??? Veldig glad for at det er helg. Blir deilig å få slappet av og sovet ut.... Noen som har noen planer for kvelden..?? Her skjer det ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. januar 2009 #230 Del Skrevet 23. januar 2009 Veldig glad for at det er helg. Det har vært en travel uke. I kveld er det bare meg, dataen og en grøsserroman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ms Sleepy_* Skrevet 23. januar 2009 #231 Del Skrevet 23. januar 2009 Veldig glad for at det er helg. Det har vært en travel uke. I kveld er det bare meg, dataen og en grøsserroman. Rolig kveld her i gården også..... Drikker rødvin og begynner å bli veldig avslappa, deilig!! Hvilken grøsser roman leser du?? Elsker grøssere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. januar 2009 #232 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvilken grøsser roman leser du?? Elsker grøssere.... Hihi, jeg har vært i bokhylla og rotet og funnet fram "Demonenes natt", en utgammel grøsser i paperback. Kjøpt inn på bruktboksalg på tidlig -90 tall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2009 #233 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har hatt besøk av en venn idag.. men nå har jeg resten av kvelden for meg selv. Litt digg! Tror ikke det blir så seint i seng idag. Slitsom uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2009 #234 Del Skrevet 6. februar 2009 ENDELIG er det helg igjen. Veldig godt! Hva skal dere ikveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppemor Skrevet 6. februar 2009 #235 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal sitte hjemme i kveld. Singel, men flørtende. Skal sette på noe god musikk, rydde litt, slappe av og la tankene fly. Og kanskje sende Henne noen sms'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heihå Skrevet 6. februar 2009 #236 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg sitter hjemme alene og drikker "beilis" og er en smule tipsi! Men jeg liker det, trivest i mitt eget selskap, og bare planelegger framover! Livet er herlig dere, selv om man er singel! For jeg vet med sikkerheit at om ikke lenge er jeg IKKE singel lenger! Juhuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. februar 2009 #237 Del Skrevet 13. februar 2009 Også var det fredag igjen! ENDELIG!!! Akkurat spist middag og nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Hva skal dere idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. februar 2009 #238 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal i bursdag i dag, så tror jeg får en bra kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 13. februar 2009 #239 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal snart ut å ta noen glass vin eller noe sånt med noe fra jobb og tidligere kollegaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 13. februar 2009 #240 Del Skrevet 13. februar 2009 Da er det fredag og jeg sitter hjemme, og ser tv, med godis og te og some me time:D DET ER FREDAG:D digger å være singel i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå