Gjest Miso Skrevet 2. desember 2008 #81 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei gullet hvordan er det med deg idag, formen bra? håper det!! Fikk ikke noe PM med bilder bare nevner det liksom JA!!!! vil såå gjerne møte deg, når du har kommet i orden og vi har fått alt på plass etter bryllupet i heimen så MÅÅÅ vi avtale en dag spise lunsj sammen eller noe Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. desember 2008 #82 Del Skrevet 2. desember 2008 Åhh :rødme: åh.. :rødme: så utrolig nydelige bilder :dåne: dere ser såå lykkelige og forelsket ut skjønner godt at du sliter med å velge hvilke bilder du skal forstørre!! De var nydelige alle sammen åh, du er så nydelige i kjolen din :rødme: takk for at jeg fikk se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 3. desember 2008 Åhh :rødme: åh.. :rødme: så utrolig nydelige bilder :dåne: dere ser såå lykkelige og forelsket ut skjønner godt at du sliter med å velge hvilke bilder du skal forstørre!! De var nydelige alle sammen åh, du er så nydelige i kjolen din :rødme: takk for at jeg fikk se Bare hyggelig Miso Bildene deres var også helt fantastiske!!! Lykkelige er vi Jeg var faktisk innom fotografen, da jeg hentet takkekortene og da hadde han en overraskelse til meg!! Han hadde forstørret en digert bilde av oss, som han hadde i utstillingen i butikken. Sååå moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. desember 2008 #84 Del Skrevet 3. desember 2008 Så gøy at han hadde forstørret bilde av dere Det er nok bare fordi dere er så flotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. desember 2008 #85 Del Skrevet 4. desember 2008 Skjønner godt at han forstørret ett bildet av dere som han hadde i utstilling, dere er jo sååå flotte så det må være bra for salgstallene hans når aller ser de utrolig fantastiske bildene han tok av dere nydlingene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. desember 2008 #86 Del Skrevet 5. desember 2008 hvordan går det i den nye "treet", lille ekorn!! fått interenett skikkelig enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 6. desember 2008 Så gøy at han hadde forstørret bilde av dere Det er nok bare fordi dere er så flotte Hehe.. Synes jeg iallefall Skjønner godt at han forstørret ett bildet av dere som han hadde i utstilling, dere er jo sååå flotte så det må være bra for salgstallene hans når aller ser de utrolig fantastiske bildene han tok av dere nydlingene :rødme: Ja, nå fyker nok salgtallene i været!! Jeg håpr vi får kjøpe bildet rabattert etter at det har gjort nytten sin jeg hvordan går det i den nye "treet", lille ekorn!! fått interenett skikkelig enda!! ÅÅÅÅ jeg trives kjempegodt i det nye treet vårt, trenger ikke å hoppe herfra på en stund! Men: jeg er kjempeklar for en tur til Miso etterhvert!! Internett er det så som så med...tregt som fy...Så jeg føler virkelig at jeg forsømmer alle mine kjære KGjenter..ikke meningen altså!! Og jeg skal komme meget sterkere tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. desember 2008 #88 Del Skrevet 7. desember 2008 Du forsømmer oss ikke, søtnos sånn må du ikke tenke vi er her når internettet blir sterkere, går ikke noe sted vi Jaaa, Miso er veldig klar for å treffe LilleEkorn snart åh, det hadde vært så koselig hvor lang tid er det fra deg til meg? :klø: håper du og din kjære har en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. desember 2008 #89 Del Skrevet 9. desember 2008 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. desember 2008 #90 Del Skrevet 11. desember 2008 LilleEkorn hvordan går det med deg? får du snart internett hjemme som funker :klø: savner deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) oioioi..snakk om å forsømme dagboka mi!!! litt på meg selv!! Jeg har vært så sinnsykt stressa om dagen!! MASSE å gjøre på jobb, få ferdig leiligheten..vi skal jo tross alt feire julaften her med min og kjæres familie..også var det julegavene da..de er heldigvis ganske greie iår siden vi har giftet oss, da er bilder helt topp for foreldre og besteforeldre..veldig greit. Men ellers føler jeg meg sånn om dagen!! OG; på lørdag er det IKM dag!!! Håper på full klaff denne mnd, og har en god følelse..som selvsagt bare kan være innbildning..Men krysser fingre og tær!! Har nemlig lagt merke til disse tingene denne mnd etter EL: *trøtt *tisser masse (gjør jeg egentlig ellers også men :klø: ) *litt sånn urinveisinfeksjon-følelse *kaffe smaker vondt *halsbrann *tett nese *stikninger i nedre del av magen Også har jeg jo lest alt jeg kan komme over av tråder om tegn på graviditet og disse går igjen..Men det er jo typiske tegn på at "kjære" tante rød kommer snart også...Herregud...man kan jo bli gal av mindre.. Tilslutt: jeg lover på tro og ære og ikke forsømme boka mi mer!! Endret 17. desember 2008 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2008 #92 Del Skrevet 17. desember 2008 Krysser fingrene for at det klaffer med en liten Nøtteliten denne måneden! (Men jeg vet alt om hvordan det er å tolke alle mulige symptomer som tegn på graviditet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 18. desember 2008 #93 Del Skrevet 18. desember 2008 Spennende med symptomer da.... ikke lenge til IKM nå Følger spent med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #94 Del Skrevet 18. desember 2008 Så spennende med IKM dag!! Krysser fingrene for deg og venter spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. desember 2008 #95 Del Skrevet 18. desember 2008 Oi, her var det spennende!! Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. desember 2008 #96 Del Skrevet 19. desember 2008 Så spennende! Krysser fingrene for at det blir en liten en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. desember 2008 #97 Del Skrevet 19. desember 2008 Spennende med IKM! Håper det er full klaff denne PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 21. desember 2008 #98 Del Skrevet 21. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 22. desember 2008 Vel, ikke noe moro her nei...Testen idag viste ikke gravid..Så da er det bare kroppen min som har lurt meg litt. Så da får vi bare se frem til neste pp og håpe at 2009 blir et lykkeår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. desember 2008 #100 Del Skrevet 22. desember 2008 Det var trist, men du skal se 2009 blir et kjempebra år på den fronten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå