Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hei go`jenta :klemmer:

hvordan går det med deg?? tenker masse på deg og håper virkelig at begravelsen ble verdig og fin!! sender deg masse masse :klemmer:

:klem::hug::kose::klemmer::kline::kyss::smilyblomst::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen :vinke:

Nå er ting litt roligere rundt meg etter en virkelig hektisk tid.. Tusen takk for alle godt tanker og klemmer fra dere, det setter jeg virkelig pris på!! Alt går veldig bra nå, godt å bli ferdig med alt det triste..Og tusen takk Miso for de utrolig fine smsene jeg fikk på fredag, de varmet :klemmer: begravelsen var veldig fin og verdig. Presten holdt en flott tale om min bestefar, og da både lo og gråt jeg underveis.. Alle barnebarna og oldebarna la hver sin røde rose på kista..det var veldig fint..

Så var vi i 50 årslag-overraskelsesbursdag til min svigerfar på fredag kveld. det var nok moro for alle de som ikke var så slitne som meg.. Ikke akkurat perfekt å ha vært i begravelse på formiddagen og 50 årsfyllekalas på kvelden. Så dette Ekornet holdt seg edru og tok turen hjem etter middagen :Nikke:

Lørdag var vi i bryllup til min fetter. Det var jo sååå strålende vær og et fint bryllup (ikke så fint som vårt eget da :fnise: ) Det var kjempedeilig å se lykke og smilende fjes på lørdag etter fredagen triste fjes. Begge deler var i samme familie... Koselig bryllup, men savnet levende musikk og kanskje litt alkohol å kose seg med etter kakene...Her var det ikke noe dans utenom bryllupsvalsen, og det var kun kaffe og brus å kose seg med utover kvelden. Jeg er ikke noe positiv til bryllupsfyll altså, men en liten baileys eller litt mer rødvin er jo nice da..

Søndag var det grillings hos svigers med masse familie, smakte godt :spise: Vi stakk tidlig for å besøke noen venner vi da :lur: Da ble det jammen meg litt vafler der gitt.. Synes ikke jeg har gjort annet enn å spise i helgen jeg... Enda godt jeg kom meg ut og gikk en times rask tur i stad!! Forbrant 435 kcal..

Igår lagde vi jungel på terrassen og ved inngangen vår!! Og det ble så fint!! Elsker planter og blomster, synes det blir så utrolig koselig ute da! Kjøpte planter, krukker og jord for 2500,- :fnise: Men så ble det veldig fint da :Nikke:

I morgen skal vi hente hagemøbler!!! Rottingsofasett i brunt, med 3-seter, 2 seter og en stol og selvfølgelig bord!! Da er terrassen komplett og klar for mange deilige sommerdager!!!! Jeg skal virkelig bo der i sommer!!!

Dette ble jo kjempelangt...nå må jeg inn og oppdatere meg litt i bøkene deres :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det går an å være såå trøtt... :Gjesp:

skjønner hva du mener :Gjesp:

håper det går bra med deg vennen min, legger igjen masse :klemmer: å ønsker deg en kjempefin og :sol: rik dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss2: hei snuppa :)

vil ønske deg en strålende :sol: fylt da :jepp: håper det går bra med deg og at du får en

:hoppe: Kjempefin helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde visst en travel og allsidig pinsehelg. Det er rart når triste ting som begravelser kommer så tett opp i lykkelige ting som bryllup, men det er jo litt fint også. Livet går videre, og det består jo av både sorg og glede, side om side. (Ble nesten litt poetisk dette.)

Må si den terrassen deres hørtes herlig ut. Får håpe på mange fine :sol:-dager så du kan være mye der. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananan : masse :klemmer: til deg også!!

Miso: Ønsker deg også en superduper helg med masse :sol: og masse kos!!

Muffin: :Så fint sagt, og ja det var nesten poetisk!! Og det er så sant! Livet går videre uansett :) Jepp, jeg elsker terrassen vår :nigo: Så nå må det bare bli masse :sol: fremover!!!

...bare en times tid igjen på jobb...klar for helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en kjempefin helg vennen min :jepp: kose deg masse med din kjære og nye terrassemøbler :jepp:

er uvant å jobbe fredager altså, jobber ekstra idag!! uvant :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag :Gjesp: ...vil ha ny helg jeg :fnise:

Helgen gikk bare sååå fort.. Var sammen med bruden "min" på lørdag og shoppet til bryllupet, fant smykker, sko, hårpynt og sminke. Kjempekoselig!! Også hadde vi prøvetime etterpå, og hun ble jo så nydelig.. pleier nesten ikke bruke noe sminke eller gjøre noe spesielt med håret, så det skal jo ikke så mye til for å få forandring der.. Så jeg la en myk fin makeup i brunt, rosa og creme. Også vil hun ha håret ganske løst, og det er nesten skulderlengde, så jeg flettet det i front og lagde myke krøller i resten, pyntet med noen krysantemum ved fletta, og det ble ordenlig fint. Gleder meg til 20 juni!!!! Kjolen min har ikke kommet ennå...tror jeg må purre på den i morgen om jeg ikke har hørt noe ennå..

Denne uka har jeg altfor mange planer : :bond:

Mandag: jobb og trene

Tirsdag: NAV, mamma og pappa på middag, grille hvis det blir fint vær

Onsdag: jobbe, må ut og jogge!!

Tordag: Jobbe, kurs med jobben, trene

Fredag: jobbe, klippe en hel familie...

Lørdag: sove leeenge, også fest hos ei venninne på kvelden

Søndag: sliten.... Kjære skal reise bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei favorittekornet mitt :klemmer:

Her har jeg gått glipp av en del ja. :klem: til deg.

Hørtes ut som lørdagen din var koselig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Høres ut som en veldig koselig helg, og tror bruden din kommer til å bli kjempefin :jepp: Hvordan kjole skal du ha forresten?

Håper dagen din blir fin :jepp: og så synes jeg du er kjempeflink til å trene :duskedame: keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei go`jenta :klemmer:

sniker innom for å legge igjen en liten :klem: til deg!! høres ut som du har hatt en veldig bra helg :jepp: koselig med bryllup ;)

ha en strålende mandag snupp :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med en forberedelsesdag med den kommende bruden! Det satte hun sikkert pris på! :jepp:

Stå på med treninga! Flinka! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusle: så koselig med besøk av deg i boka mi :klemmer: Alt bra med søte du?

Helgen min var kjempeherlig, og så utrolig deilig å ikke ha noe stress, iallefall en helg...

MaiL: :klemmer: Jupp jupp, hjemme fra trening nå!! brukte 815 kcal, så er fornøyd med det!! :trene: Kjolen min er denne i rosa :

http://www.divakjoler.no/dress2.php?dress_...;category_id=14

venter spent på å få den i posten....prøvde å ringe de istad, men fikk ikke svar. Vet at den har kommet fra USA, men vet ikke om de har sendt den til meg ennå.. krysser fingrene for at den passer, og at den er fin i rosa..Tok en råsjanse på det jeg :fnise:

Miso: Schnuppa mi!!!! :klem: ja, bryllup er stas :strix:

Mazzilla: Moro å være forlover altså!!!!! Jupp, må stå på fremover om den nye bikinien fra HM skal sitte pent...akkurat nå er heldekkende det eneste som er kledelig her...blek, småkvapsete og lettere hårete..hehe. men; med noen flere joggeturer, et par timer i sola og en skikkelig torturrunde med epilatoren, så er jeg klar for :sol: og sommer!!

Dinedama: Nope, jobber ikke som frisør lengre. Jeg er utdannet frisør og makeupartist, jobbet som frisør i nesten 4 år.. Da bestemte skuldre og nakke at det var nok og jeg måtte slutte. Jeg jobber litt som frilanser innenfor brudepynt o.l da :) klarer jo ikke gi meg helt... Og sminkekofferten min blir fullere og fullere av "godis" så er jeg addicted til makeup og hår!!!! For alltid...det og sko.. :fnise:

Måtte kjøpe meg et nytt par sko idag...på Bianco. Sorte med korkhæl, liten sløyfe og åpen tå..supersøte :Nikke: Også ble det jammen meg med en lekker neglelakk i korallrød også...som det håpløse kjøpetryne jeg er...

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass må man da kunne unne seg i en travel hverdag! :Nikke: Håper ikke du sliter deg helt ut, du har jo ei hektisk uke foran deg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...