Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg så det :jepp:

Men men.. lærte å lage krøller med rettetang i går, det var morro :hoppe:

Små barn, store gleder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min svigerrinne sa i sted, når min kjære kom inn etter å ha vært ut å gått en tur i byen, så vi fikk prøvd kjolen..

"Hvis du ikke gifter deg med henne, gjør jeg det"

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin var du i kjolen, og med det så fint hår så blir det perfekt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin var du i kjolen, og med det så fint hår så blir det perfekt :strix:

Tusen takk :strix:

Nå gleder jeg meg masse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at drømmekjolen endelig er på plass, og du bare kan glede deg! :strix: Du blir veldig fin med den. Og på håret også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at drømmekjolen endelig er på plass, og du bare kan glede deg! :strix: Du blir veldig fin med den. Og på håret også. :jepp:

Tusen takk :strix:

Jeg gleder meg vanvittig til den store dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for kjolen :strix:

Tok en spontan helgetur ut til svigermor i helgen (der vi skal gifte oss) Bestilte bryllupskaken i går :hoppe:

Og har fått jobbet litt med brunfargen - ellers har vi fått fraktet utover det meste av vin - skal handle inn litt til når vi kommer hjem :)

Svidde av litt penger på IKEA før vi dro utover på glass og diverse, men det blir nok en tur til :Nikke:

Har ikke vært i nærheten av pc'n i helgen - derav lite aktivitet i bøkene til de som har giftet seg, men skal ordne opp i dette nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Jeg skal drikkes ut i helgen :bond:

Gruer meg litt... Men det skal bli godt å få det overstått, samt at jeg får møte min aller beste venninne :nigo:

Har funnet ut at jeg kommer til å droppe tiaraen.. Det er ikke helt meg..

Kjære kom hjem med gave til meg på torsdag, perleøredobber som var helt likt smykket etter oldemor :rødme: Han er så god!

Så da har jeg noe nytt til bryllupet - min kjære svigermor skal sy på en hempe på slepet på kjolen slik at jeg kan danse, må vel begynne å øve på moove'sen snart :danser:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Når jeg ser på tickern min nå, ser jeg at det står 24 dager igjen :dåne: det er vel strengt tatt 25 dager igjen..

Anyway - har handlet inn til bordkort i dag, samt vært på polet sjekket ut det siste av vin.

Så i kveld blir det bordkortsyssler, samt å se på kirkeprogram - finnes sikkert noe standard :jepp:

Skal ellers scanne inn bilder av oss fra da vi var små, og lage en liten fotobok av dette :jepp:

Ellers så renner vi snart bort i varmen, men herlig er det :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at du skal drikkes ut?? Det blir sikkert moro!! Jeg håper i hvert fall det kommer noen bilder på FB etter hvert - og gleder meg til det!! :hoppe:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at du skal drikkes ut?? Det blir sikkert moro!! Jeg håper i hvert fall det kommer noen bilder på FB etter hvert - og gleder meg til det!! :hoppe:

Den ene forloveren min forsnakket seg ;)

Samt at de bekreftet det senere, så på lørdag braker det løs, regner med det kommer bilder ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

Enkelte har ikke hørt om service...

I forbindelse med vårt bryllup så kommer min familie på fredag, og på kvelden hadde vi tenkt å ha et sosialt samvær, hvor familien kunne samles...

Jeg tok kontakt med hotellet hvor alle sammen skal overnatte, og lurte på om det var mulighet for å ordne noe enkelt den kvelden, og pris pr kuvert.

Joda.. Taco eller fiskesuppe... (for noen sprang)

Det ente med det at 20 ville ha taco og 20 ville ha fiskesuppe. pga allergier og matpreferanser, sendte jeg mail til hotelsjefen og lurte på om det var mulig å få begge deler, siden kuvertprisen var den samme, og at det var store kvanta uansett det var snakk om... Jeg takket også for et flott tilbud...

Vel.. for fem minutter siden fikk jeg en mail der det sto "DET VAR ENTEN ELLER!" ja, hun hadde faktisk skrevet med store bokstaver i mailen.. og det var kun det jeg siterte ovenfor som stod i mailen...

150 kr + ekstra penger for drikke det vil si at de kunne ha tjent 7-8000 den kvelden.. Men NEIDA!!! skulle tro at siden det er en så liten plass så ville de ta i mot kundene med åpne armer..

Jeg fikk kranglet meg til et sengeskift til vi skal tilbringe bryllupsnatten, men fikk et tillegg i prisen på 150 kr på dette. (skal overnatte på samme rom natten før bryllupet)

Men det var ikke snakk om sen utsjekking eller frokost på sengen (selv om de reklamerer med at de har brudesuiter, og har hatt flere bryllup) der var det bare å møte i frokostsalen innen klokken 10:00 hvis vi skulle ha mat..

:kjefte:

Jeg har salg & service fra VGS, og det er absolutt ikke slik man oppfører seg til gjester eller kommende gjester..

Vurdere nå å telte på plenen til svigermor i stedet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet en tale til min kjære, jeg vet allerede nå at jeg ikke klarer å gjennomføre den, tårene rant mens jeg skrev. Jeg har imidliertid tenkt å skrive ned talen for hånd, å ramme den inn, å legge frem på gavebordet etter middagen, slik at de får lese hvor fantastisk mannen min er :rødme:

Høres dette dumt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet en tale til min kjære, jeg vet allerede nå at jeg ikke klarer å gjennomføre den, tårene rant mens jeg skrev. Jeg har imidliertid tenkt å skrive ned talen for hånd, å ramme den inn, å legge frem på gavebordet etter middagen, slik at de får lese hvor fantastisk mannen min er :rødme:

Høres dette dumt ut?

Nei, det høres kjempefint ut!!!! MYYYYYE bedre enn ingenting, så hvis du vet at du ikke klarer å holde den, så kan kanskje toastmaster annonsere at den ligger der, slik at alle kan lese?

For en elendig service på hotellet forresten!! :klaske: Håpløst!

Spiser dere middag et annet sted da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres kjempefint ut!!!! MYYYYYE bedre enn ingenting, så hvis du vet at du ikke klarer å holde den, så kan kanskje toastmaster annonsere at den ligger der, slik at alle kan lese?

For en elendig service på hotellet forresten!! :klaske: Håpløst!

Spiser dere middag et annet sted da eller?

Ja, jeg tror nesten jeg må gjøre det slik, men det ble tre sider skrevet på pc, så jeg lurer egentlig på hvor lang den blir når jeg skal skrive den ned for hånd for å gjøre den mer personlig :jepp: er vel bare å begynne :) Jeg klarer iallefall ikke å lese den, da renner tårene som bare det.

Mamma ringte hotellet i dag, og forklarte situasjonen og fikk høre om det var andre muligheter. Jo, da kunne vi få gryterett m/ tilbehør. Nå er ikke jeg så stor fan av gryterett, men håper at den er god og at de bruker lokale råvarer i den.

Har bestilt prøvetime i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...