Disco Biscuit Skrevet 4. februar 2009 #321 Del Skrevet 4. februar 2009 morsom video Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #322 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe, fantastisk. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 4. februar 2009 Den er bare best Hvem mener at Amazing Grace hører hjemme i begravelser og ikke i bryllup.. Syns det er en veldig nydelig sang, men har fått hørt av mange at den ikke egner seg da den passer best i begravelser... Men jeg ser på enkelte hjemmesider for kirker, at det anbefaler denne som en bryllupssang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #324 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tja, det er jo ditt/deres bryllup, så da må dere vel få lov til å velge hva du/dere synes er best? Selv synes jeg også sangen er nydelig, hvis du liker den, burde du kanskje velge den. Mvh Yvonne Endret 4. februar 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 4. februar 2009 Tja, det er jo ditt/deres bryllup, så da må dere vel få lov til å velge hva du/dere synes er best? Selv synes jeg også sangen er nydelig, hvis du liker den, burde du kanskje velge den. Mvh Yvonne Bra noen er enige med meg Men er den finere da på norsk? Kom, kom og hør et gledens ord, for Gud sitt lys har tent! Den blinde ser og slaven får sin frihet ufortjent Guds nåde lyser angsten bort, og troen kommer inn, og varmer det som før var kaldt. Av tvil og tanke spinn. Og derfor gir jeg ham mitt ja, og kaller ham min far, for han vil gi meg evig liv, og alt han er og har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #326 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, litt usikker, men jeg tror jeg ville gått for engelsk. Synes bare den gjør seg mer på engelsk rett og slett, uten at jeg vil si at den norske teksten er dårligere av den grunn. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, litt usikker, men jeg tror jeg ville gått for engelsk. Synes bare den gjør seg mer på engelsk rett og slett, uten at jeg vil si at den norske teksten er dårligere av den grunn. Mvh Yvonne Jeg er enig med deg i at den gjør seg bedre på engelsk.. Nytt dillemma.. Da jeg var liten lærte bestemor meg en sang som het "jeg vet en deilig have" \"Jeg vet en deilig have hvor roser står i flor den skapte Gud til gave for alle barn på jord Hvert barn med tanker fromme med øm og kjærlig sjel får lov der inn å komme og plukke roser selv Der kan de seg fornøye i solens klare skinn Gud fader i det høye lukk meg i haven inn\" Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å hatt denne på bryllupsdagen vår, slik at jeg får med en del av min kjære bestemor.. Men dessto mer jeg ser på teksten og synger den, får jeg det for meg at den passer best i en begravelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #328 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, ja, du har kanskje rett i det. Allikevel, det trenger jo ikke å være det. Det er jo litt hva man gjør det til selv også? Slik føler ihvertfall jeg det. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, ja, du har kanskje rett i det. Allikevel, det trenger jo ikke å være det. Det er jo litt hva man gjør det til selv også? Slik føler ihvertfall jeg det. Mvh Yvonne Flere alternativer Mitt hjerte er ditt Kjærlighet kommer og kjærlighet går ingen veit vægen vi vandre, men din vil je vara i dager og år, je vil itte sjå på andre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Kjærlighetsrosa er frodig og sterk, den kæin få knopper og blømme; Kjærlighetsrosa er Skaperens verk, Det må vi æiller forglømme. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter Den er fin... Noen som har andre forslag på sanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #330 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, enig, den siste var også veldig fin. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #331 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, enig, den siste var også veldig fin. Mvh Yvonne Jeg tror det blir Amazing Grace og Mitt hjerte er ditt.. Så tar jeg eventuelt det første verset på "Jeg vet en deilig have" og setter det bak på kirkeprogrammet. Siden det betyr noe spesielt for meg Som et lite dikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #332 Del Skrevet 4. februar 2009 Jah, det høres ut som en god idé. Er sikker på at det blir meget vakkert. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. februar 2009 #333 Del Skrevet 4. februar 2009 Her går det unna! Så flink du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 4. februar 2009 Her går det unna! Så flink du er. Tusen takk Jeg har vel egentlig bare litt for mye "fritid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2009 #335 Del Skrevet 5. februar 2009 Den siste der var veldig fin! Høres koselig ut med "diktet" på kirkeprogrammet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 5. februar 2009 Den siste der var veldig fin! Høres koselig ut med "diktet" på kirkeprogrammet! Tusen takk, Mazilla Fikk mail nå om at, tiaraen og sløret mitt er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #337 Del Skrevet 5. februar 2009 Slør og tiara! Jeg likte veldig god mitt hjerte er ditt! Den synes jeg virkelig at dere skal gå for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 5. februar 2009 Slør og tiara! Jeg likte veldig god mitt hjerte er ditt! Den synes jeg virkelig at dere skal gå for Jeg tenker også at det blir den ja Må bare få presentert det for min kjære når han kommer hjem i kveld... Han har nå fått det for seg at utgangsmarsjen skal være noe allà "Star Wars Team" MANNFOLK!!! Det blir ikke aktuellt!! Noe så nerdete! Så nå skal jeg finne utgangsmarsjer som er fine og sette alle kluter til at han glemmer Star Wars musikken :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #339 Del Skrevet 5. februar 2009 Han må da skjønne at STAR WARS ikke har noe å gjøre i et bryllup... Du klarer nok å få overtalt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 5. februar 2009 Han må da skjønne at STAR WARS ikke har noe å gjøre i et bryllup... Du klarer nok å få overtalt han! Jeg får vel bruke litt kvinnelist Jeg har mine metoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg