DDuck Skrevet 22. januar 2009 #261 Del Skrevet 22. januar 2009 Få seeeeeee!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. januar 2009 #262 Del Skrevet 22. januar 2009 Suuuperfin kjole!!! Enig med DD; FÅ SEEEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. januar 2009 #263 Del Skrevet 22. januar 2009 Kjempefin kjole!! Og å få den til en tredjedel av prisen er slettes ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 22. januar 2009 Kjempefin kjole!! Og å få den til en tredjedel av prisen er slettes ikke dumt! Her er den drømmen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2009 #265 Del Skrevet 22. januar 2009 WOW!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. januar 2009 #266 Del Skrevet 22. januar 2009 Wow :dåne: Den satt jo helt perfekt på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 22. januar 2009 Wow :dåne: Den satt jo helt perfekt på deg!!! JA :strix: :strix: :strix: Gleder meg til jeg har den i hus... tenker jeg bestiller neste uke, den blir en kopi, som blir skreddersydd til meg, så HURRA :strix: enn det.. 1000,- kr i forskjell på å leie og eie... :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. januar 2009 #268 Del Skrevet 23. januar 2009 for KJOLEN!! Den var dritlekker, og helt fantastisk på deg Deilig at du kan få den sydd billig, istedenfor å betale fullpris Selvom fullprisen ikke var så værst i forhold til mange andre brudekjoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) for KJOLEN!! Den var dritlekker, og helt fantastisk på deg Deilig at du kan få den sydd billig, istedenfor å betale fullpris Selvom fullprisen ikke var så værst i forhold til mange andre brudekjoler... Nå har jeg lagt ut bilde av kjolen bak også Venter tilbakemelding fra sydama nå Endret 23. januar 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 26. januar 2009 Det tar jo aldri slutt Nettopp kommet hjem fra sykehuset, ble innlagt i natt... Gallen slo seg vrang igjen samt en forstørret milt.. Har en infeksjon en eller annen plass i kroppen... Sykemeldt IGJEN.. Begynner å bli lei nå... Får bare tenke positivt å se frem til bryllupet og håpe at det tar en ende snart disse vondtene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2009 #271 Del Skrevet 26. januar 2009 Uff, så kjedelig da! Sender deg litt og masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 26. januar 2009 Uff, så kjedelig da! Sender deg litt og masse Tusen takk, Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Dette er et mareritt Mistet nettopp jobben pga de dumme gallegreiene Blir vel langtidssykemeldt... ikke lyst til å planlegge noe mer bryllup nå. Men min kjære vil at vi absolutt skal se på ringer i dag, for å ha noe positivt å se frem til.. Men men... fremdeles noen dager igjen til den store dagen, og mye kan skje.. Fikk forresten telefon fra bemanningsselskapet som ville svært gjerne finne en ny jobb til meg, når jeg ble frisk... Dette er vel fordi de har brutt så mange regler i trygdeverket (med å sparke noen som er sykemeldt) at noe må de gjøre for å dekke seg selv... Men men.. Litt nedfor i dag Endret 27. januar 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. januar 2009 #274 Del Skrevet 27. januar 2009 1. Nydelig kjole! :dåne: 2. Hva er det som skjer??? Sparken fordi du er syk??? Du vet jo åpenbart allerede at det ikke er lov, men hva sa arb.giver om det da?? Jeg blir så når jeg hører sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 27. januar 2009 1. Nydelig kjole! :dåne: 2. Hva er det som skjer??? Sparken fordi du er syk??? Du vet jo åpenbart allerede at det ikke er lov, men hva sa arb.giver om det da?? Jeg blir så når jeg hører sånt... ADVARSEL: LANGT INNLEGG... 1. Tusen takk, kjolen er nydelig :rødme: 2. Ja, jeg har levert totalt 3 sykemeldinger siden desember.. 1. gallestein 2. virus på stemmbåndene som gjorde at jeg ikke hadde stemme i det hele tatt, og jeg hadde en slik jobb som gjorde at jeg var 100% avhengi av stemmen min, satte i telefonen dagen lang, saksbehander. 3. leverer min tredje sykemelding nå pga natt til i går ble jeg innlagt på sykehuset med gallestein.. under undersøkelsen finner de mere galt.. Noe som gjør at jeg nå ikke får anstrenge meg eller være på jobb, på grunn av at jeg ikke har noe særlig til imunnforsvar. Ringte til bemanningsbyrået i dag, og sa i fra at jeg var kommet hjem fra sykehuset men at jeg måtte ta det med ro grunnet smerter og infeksjonen jeg har fått (se punkt 3) Der sa de at de snart måtte revurdere min stilling da, der hvor jeg er ansatt. Ringte så til sjefen der jeg er ansatt og la frem saken.. Hvor da sjefen går litt "rundt grøten" og hvor da jeg blir sint og spør "vil det si at jeg pr i dag ikke har noen jobb lenger hos dere?" "ja!" får jeg til svar.. "men vi beklager er det er sånn" Jeg prøver da å holde meg, for jeg holder på å briste i gråt.. Sliten og vondt å en slik beskjed tar på.. Jeg sier da "ok" og legger på i fortvilelse. Ringer så til pappa som er sjef for et firma og som kan lover og regler i arbeidslivet (siden han har vært hovedtilitsvalgt) Pappa sier at jeg ikke må gråte og at han skal hjelpe meg. Videre får jeg en ny telefon av bemanningsselskapet som ber meg om å langtiddssykemelde meg, slik at jeg er helt frisk når jeg skal ut i arbeidslivet igjen, og at de da vil svært gjerne finne en ny jobb til meg.. Er det noe jeg har lært er det at jeg ikke skal stole på noen ihht arbeid. Sendt mail til legen min(raskere svar på mail en pr tlf til han) hvor jeg har forklart situasjonen. Han venter bare på papirer fra sykehuset. Hvor jeg da skal få en langtidssykemelding, ikke bare på grunn av sykdommen, men også fordi jeg kanskje har fått meg en knekk psykisk på grunn av dette. Avventer nå svar fra lege, og skal kontakte NAV når svar fra lege foreligger. Ble litt formelt skrevet dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2009 #276 Del Skrevet 27. januar 2009 Åååå Agnethe Jeg håper det ordner seg for deg Og at du blir snart frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 27. januar 2009 Åååå Agnethe Jeg håper det ordner seg for deg Og at du blir snart frisk Tusen takk, snille Dinedama Dette er et mareritt Men har tro på at det ordner seg.. Prøver å være positiv.. Trøstespiser hvite knott nå.. De som er best Satser på at vondtene gir seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 27. januar 2009 Åååå Agnethe Jeg håper det ordner seg for deg Og at du blir snart frisk Tusen takk, snille Dinedama Dette er et mareritt Men har tro på at det ordner seg.. Prøver å være positiv.. Trøstespiser hvite knott nå.. De som er best Satser på at vondtene gir seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. januar 2009 #279 Del Skrevet 27. januar 2009 KG er ikke helt på min side i dag - hadde skrevet et innlegg som ikke kom med her... Men: Bra at du har en far som kan reglene!! Den oppsigelsen er jo aå langt fra formriktig som det går an.. Krev et forhandlingsmøte og å få stå i stillingen!! Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. januar 2009 #280 Del Skrevet 27. januar 2009 Har vel ikke vært innom her før? Men, en liten må jeg få lov til å gi. Dette var da fryktelig trassig. Skjønner godt at du er nedfor nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg