Gå til innhold

Hijab i politiet?


Gjest Biona

Anbefalte innlegg

Gjest HEF er ut!

Human-Etisk Forbund har ett og annet å si om hijab i politiet. Jeg trodde HEF skulle jobbe mot religiøs tvang i det norske samfunnet, men her jobber de for tvang..

Har lenge tenkt på å melde meg inn i HEF, siden jeg er ateist. Men når de velger side på den måten, stryker jeg dem av lista mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen lommerusk traff spikeren på hodet med innlegget sitt. Kunne ikke sagt det bedre.

Jeg kan tolerere Islam, men jeg vil aldri respektere det! Jeg vil aldri respektere polariseringen som kommer i kjølvannet av moderne islam ekstremisme. Jeg vil aldri respektere naive venstrevelgere som tror hijab er et antrekk som har vært der i tusenvis av år, og som alle muslimer er påbudt å gå med. (les mer om den islamske revolusjon i Iran om du vil vite mer). Jeg vil aldri respektere en person som har stemt SV/RV, aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politifolk skal være helt nøytrale i sin uniform, de skal ikke gjenspeile meninger, religion, holdninger. Derfor er det umulig og uforenlig med hijab i en slik jobb her i landet. Vil man bære hijab i Politiet, får man søke jobb i et land hvor dette er mulig...

Så enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veteran
Jeg vil aldri respektere en person som har stemt SV/RV, aldri!

Jeg har bare to følelser overfor SV/RV velgere; avsky og forakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG mener at man tilpasser seg det landet man flytter til, og derfor mener jeg dette også om de som kommer hit.

JA! Invandrerne har ingen rett til å kreve at lokal folk forandrer seg.

Nei til hijab i politiet.

Endret av Nadir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sol_*

Ja til hijab i politiet :jepp:

Har ingenting i mot verken hijaben eller personen som bærer den. Respekterer både personen og religionen. Så lenge respekten er gjensidig har jeg respekt for alle. Muligens jeg er naiv, men orker ikke å leve et liv hvor jeg fordømmer alt og alle. Man får så mye mer ut av livet hvis man er åpen og tar imot alle, uansett religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...