Gå til innhold

Kihns Retail Therapy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vant (uventet) et Urban Decay-sett på Ebay nå :blush: Blir perfekt til julebordene jeg skal på :happy:

Urban Decay er mitt favorittmerke :)

Har den gullfargede glittereyelineren, øyenskyggen og primer potion! Jeg elsker glittereyelinerne til UD!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om det funker å bruke den litt under øyet, Mischa? Tenker kanskje at glitteret vil irritere, tenker ikke på våtlinjen altså, men :)

Idag kom Everyday Minerals-samples'ene :bolledeig: Den ene foundationen var for gul og mørk, den andre litt for grå, men den tredje så ut til å passe perfekt (i lyset på badet, hvertfall) :ler: Den som passet i fargen var Matte-formulaen, og den gjorde meg helt airbrushed :hakeslepp: Kjempebra resultat! Er vant til at mineralfoundation gjør porene mine enorme, men denne dekket heller litt over dem. Jeg ble nesten målløs, jeg :ler: Skal bestille en sample-runde til, får prøve å finne en farge som er litt lysere, tror kanskje den som passet best nå blir en smule for mørk i dagslys imorgen. Blushen jeg valgte var IKKE bra (tror det var Text Message), skikkelig mørk Dynasty-rouge. Concealeren var også ganske fin, har ikke prøvd den veldig mye ennå. Men dette var virkelig å anbefale!

Skrevet

:vinke:

Interessant å høyre om Everydayminerals-sminken din! Kom ikkje det ganske fort?? Bestilte du ikkje nettopp?? Eg må nesten inn der no og få ordna litt post til moi :) Får sjå om eg greier å verte klok på det der systemet der...

Er det mange å velge i? Eg må ha ein som er lyyyys, men er det ulike variantar også? Ser du nemner Matte-formulaen... Eg vil helst ikkje at porene vert meir synlege.

Er det berre ein av concealerane?

Skrevet

Nja, bestilte for ca. to uker siden, så har gått og ventet en stund :gjeiper:

Det er flere farger på concealerene, bl.a. grønn og rosa og hele sulamitten, så bare å velge i vei :jepp:

Det er mange farger å velge i blant foundationene, men om du er rosatonet, slik som meg, ville jeg prøvd Cool-fargene; jeg prøvde jo Cool-Medium, men tror den er litt for mørk. Hadde en sample på en som var Neutral også, men den ble for brun-grå for meg. Om du vil dekke skikkelig kan du prøve en som er Intensive-formula også, den skal visst dekke aller best :)

Skrevet
Vet du om det funker å bruke den litt under øyet, Mischa? Tenker kanskje at glitteret vil irritere, tenker ikke på våtlinjen altså, men :)

Ja jeg bruker den under øyet :) Blir veldig fint!

*glitre glitre*

Heiet også på Obama :hoppe: Kjempeglad for at han ble president!!!

Skrevet

Idag møtte jeg den søte jenta som ville kjøpe vesken min, heldigvis var hun veldig begeistret for den :) Så var den saken ute av verden! :jepp:

Stakk en rask tur innom Voice of Europe for å prøve en svart silkekjole jeg har sett litt på, og jammen satt den ikke kjempepent! Så den måtte jeg ha, jeg trengte faktisk en LBD :tongue: Bilder av den og . Mye finere i virkelighet syns jeg da ;)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

:hoppe: for Obama jeg også!

Lekker LBD! Det må enhver jente ha i klesskapet sitt ;)

Skrevet

Må slutte å surfe på eBay, må slutte å surfe på eBay, må slutte å surfe på eBay... :scorpis:

Skrevet

Ikkeno, vel :blush: Nå har jeg faktisk ingenting jeg 'watch'er, og leter ikke etter noe heller, så nå går det bra. Dessuten har jeg ikke ei krone før neste uke :ler:

MEN, idag kom 2. runden med Everyday Minerals-samples :) Tror de fargene jeg har fått nå virker bedre, men må vente til jeg skal sminke meg i dagslys imorgen. Satser på å få bestilt en stor størrelse neste uke :jepp:

Skrevet

Idag har jeg fått depot'et UD-skyggen samt tre Smahbox-skygger slik at de passer i MAC-paletten min, herregud for noe søl :ler: Er forresten veldig fornøyd med UD-settet, gleder meg til å kunne bruke eyelineren :D

Skrevet

Litt handling på jobben idag;

Isadora Diamond Glow highlighter (kjempefin!), sort tynn hårbøyle i 'skinn', rød skimrende hårbøyle, Dove Silk Glow bodylotion og ny hårbørste :)

Skrevet

Når jeg blir ordentlig voksen og får meg en 8-15-jobb skal jeg kjøpe meg en Mulberry Mabel :jepp: Så tøff men likevel klassisk :rødme:

Hmm, på tide å legge seg nå, kanskje? :søvn:

Skrevet

Idag prøvde jeg den EM-samples'en som jeg først trodde ville bli altfor lys; det viste seg at det var perfekt match :rolleyes: Så nå tror jeg at jeg er sikker. Skal bestille stor str. av Matte Cool-Fair-foundation, Long Handled Kabuki og kanskje en liten str. med Intensive-foundation eller Puff Jars :) Så gøy å finne noe som passer perfekt :nigo:

Skrevet

Idag har jeg handlet litt igjen (vært stille fra min front i det siste :tongue: ):

*EM-foundation; en stor str. og en liten i Intensive-formulaen, samt en Long Handled Kabuki

*Sort v-utringet chiffon-bluse fra H&M, øredobber med strass og glassperler, hårbøyle i 'skinn' (den forrige knakk) og en Hello Kitty-lipgloss :fnise:

*Casting Creme Gloss toning i 724 Nougatine (Kobberblond) til å friske opp min naturlige farge :happy:

Skrevet
Idag har jeg handlet litt igjen (vært stille fra min front i det siste :tongue: ):

*EM-foundation; en stor str. og en liten i Intensive-formulaen, samt en Long Handled Kabuki

Kvar kjøpte du dette? Kva farge vart det på foundationen?

Skrevet

www.everydayminerals.com :) Valgte fargen Cool-Fair.

Skrevet

Idag dristet jeg meg til å kjøpe en Ben & Jerry's Phish Food. Å herreminhatt så god! :sikle: Heldigvis ble jeg fort mett, så den lille boksen varer nok leeenge :ler: Eller ikke! :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...