Gå til innhold

Kihns Retail Therapy


Kihn

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn

Håper du blir fonøyd med tighten da ;)

Håper julekolleksjonen til H&M kommer snart, jeg :sjenert: Har så lyst på ny kjole og/eller skjørt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag kom Tiny Toybox'en! Flaskene var endel mindre enn jeg hadde trodd, men kjenner jeg meg selv rett blir de ikke tomme med det første :ler: Fargene var derimot finere enn jeg hadde trodd, så nå skal det lakkes! :sminkedokke:

Jepp, de er veldig små! Jeg ble også litt overrasket da jeg fikk 'Cafe Cuties'. Essie har jo tilsvarende sett, men flaskene til Essie rommer nesten dobbelt så mye. Men men, er jo grei måte å få testet fargene :)

Jeg skal ha Tiny Toybox jeg også... :jepp:

Synd med vesken! Sånt er ergelig! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Grønn: Håper den kommer snart jeg også! Selv om jeg begynner å bli temmelig blakk nå :sjenert: Gleder meg også til vårkatalogen dumper i postkassen snart, skal nok ikke bestille noe, men det er jo gøy å se likevel :jepp:

Mischa: Tenker å bestille Cafe Cuties også, for TT-settet føles nesten litt for julete til å ha på nå :ler:

Har prøvd å selge vesken videre, og har noen som er interessert, så forhåpentligvis blir jeg 'kvitt' den, og taper ikke så mye på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten vi har kjøpt samme kjede - beskrivelsen av ditt kjede hørtes nøyaktig ut som mitt! :) Ble nesten overrasket over prisen, syntes det så dyrere ut enn det var!

Håper du får solgt vesken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så billig ut, nei, men prisen var bra :jepp: Vanskelig å finne fine sånne smykker, syns jeg, Accessorize har ikke hatt noen jeg har likt i det siste.

Idag kom H&M-katalogen, var en del fint, syns jeg! :jepp: Elsker korallfargen. Hvis jeg bestiller nå er det vel bare 100,- som blir reservert fra kontoen min frem til de pakker og sender det, eller..? :lur: Har jo egentlig ikke råd akkurat nå, men om en måneds tid eller lenger, så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har fått vårkatalog fra H&M! Jeg elsker vår og sommer, særlig fordi sommerklær er rimeligere enn vinterklær :) Man får mer for pengene ;) Rett og slett!

Har ikke funnet så mye på Accessorize jeg heller.. Det går veldig i perioder for min del :) Akkurat nå for tiden har de mye fin hårpynt og stilige ringer, så jeg finner jo alltid noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg skal slenge inn en ørliten bestilling, men skulle ønske at de hadde lagt ut bilder på nett allerede.

Dagens kjøp: Isadora neglelakk på jobben; 645 Deep Burgundy, en deilig blodrød farge, og en MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque; håper denne tar knekken på hormonkvisene mine :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg nødt til å legge inn bestilling på H&M, turte rett og slett ikke å vente lenger :ler:

HER er bestillingen min :) MÅTTE ha den blomstrete kjolen, den er bare nydelig! Satser på å få brukt den i et bryllup neste sommer :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at du får den raskt når den vanligvis kommer ut, da, og at ikke alt er utsolgt ;)

Idag har jeg kjøpt sølvknapper, litt sånn type halvkuler, for å bytte ut knappene på denne trenchen :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stille fra min front om dagen, men jeg er eeegentlig blakk nå :fnise: Var i Sandvika i går, kjøpte ikke noe annet enn et sånn handlenett som kan brukes om igjen, vet dere, til min mormor i julegave. Skulle egentlig ha flere julegaver, men fant liksom ikke noe, også var det så sinnsykt mye mennesker der :bond:

Idag har jeg og sambo vært på Lions bokmarked og kjøpt litt bøker til en særdeles billig penge, og støttet en god sak :) Kjøpte Erica Jongs "Fear of Flying", Oscar Wildes "The Importance of Being Earnest", Erlend Loes "L" og Johan Borgens "Lillelord" :)

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, no har eg lese alle dei tre sidene i boka di, og her likte eg meg :) Har du fått gratisprøvane frå Everydayminerals? Eg skal også inn og kjøpe det der, var ein liten tur innom på fredag men eg fekk ikkje til å velge kven eg ville ha... :klaske:

Så synd med den veska du bestilte, hadde jo vore litt ok dersom du kunne bruke den, men dersom du ikkje treng den i den størrelsen du fekk så er det jo ikkje gøy å ha den uansett pris! Fekk du toll på den forresten?

Ser ut som du er flink å bruke andre nettsider også enn dei store populære.

Så fine klede du hadde bestilt via HM! (og så fint du ordna det med å ha ALLE klesplagga på ei side!). Eg likte t-skjorta med Betty Boop! Og kjolen.... Eg må verkeleg få den nye katalogen snart! Bestilte du den eller fekk du den berre tilsendt?

Goood søndag vidare :)

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått prøvene ennå, dessverre, hadde håpet de skulle komme igår, men den gang ei. Kanskje i morgen? :jepp:

Fikk toll på vesken, ja, forhåpentligvis får jeg solgt den videre til noen andre i løpet av neste uke, så det ordner seg vel :)

Ang. katalogen så fikk jeg mail fra H&M for en tid tilbake om jeg ville forhåndsbestille katalogen, så derfor har jeg fått den tidlig. Nå sender de den vel ikke ut igjen før slutten av desember, tror jeg? Jeg gir dog gjerne bort artikkelnummer om noen skulle ønske det :ler:

Riktig god søndag til deg også :klemmer:

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Niiice :) Kor mykje måtte du betale for det?

Har du spesielle merker eller produkt du søkjer etter på Ebay?

(eg oppretta meg PayPal-konto igår... :sjokk: veit ikkje heilt kor lurt det var av meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, nå er du doomed, Årolilja :ler:

Betalte £17 totalt, ca. 190,-, men jeg fant ut at jeg "trengte" noen av produktene, og de andre kommer det til å bli gøy å prøve ut :jepp: Søker på mye rart egentlig, men av sminke søker jeg på ting som er vanskelig å få tak i her i landet, som da f.eks. Urban Decay, samt billigmerker som har flere produkter i utlandet enn Norge har, det være seg Garnier, Dove, L'Oreal o.l. :)

Bestilte også gave til 'svigerinnen' min; Redken Blonde Glam-sett med shampoo, balsam og en liten mousse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know... :fnise: Driv og søkjer rundt på ebay nuh! Og har funne ei jakke eg skal ha og så har eg lyst på diverse frå MAC og Urban Decay...

Ein kan nok gjere mange kupp, men ein kjøper nok ein god del meir enn ein hadde gjort ellers også ;)

Kor lenge har du vore "medlem"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...