Gå til innhold

Kihns Retail Therapy


Kihn

Anbefalte innlegg

Idag gikk jeg meg en liten runde før jobb, var på utkikk etter litt av hvert, bl.a. julegaver. Vet at mamma ønsker seg sånne frokostbrett med ben på, som hun og pappa kan ha i senga, og var innom kjøkkenavdelingen på Glasmagasinet og på Hemtex, men ingen av de hadde. Åhlens hadde et, men det var for dyrt til at jeg kunne kjøpe to, dessuten var det ikke noe fint. Så om noen vet hvor jeg kan få tak i det, skrik ut her!

Var innom H&M for å titte litt også, og endte opp med et langt stenfarvet fluffy strikket skjerf med tjukke 'frynser', en grå enkel joggebukse (må bytte ut den uuuutslitte jeg har) og en ny svart veske; har den fra før, men i en altfor 'sommerlig' farge i følge meg :lol:

Det var så rart, det var liksom så gøy å gå i butikker og kunne plukke og kjøpe det man ville ha, tror jeg er blitt for vant til at tingene jeg kjøper kommer i pakker fra utlandet (les: gjennom ebay) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg nettshoppet :jepp: Urban Decay Primer Potion fra lookfantastic og 2 x Carmex-krukke med cherry-smak fra eBay :happy: Må ha litt beskyttelse for leppene nå som det begynner å bli bikkjekaldt ute! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg skjønte også etter å ha prøvd den som fulgte med i settet mitt :jepp: Er den passe drøy? Virker så utrolig liten, selv om man ikke trenger så mye om gangen, så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg skjønte også etter å ha prøvd den som fulgte med i settet mitt :jepp: Er den passe drøy? Virker så utrolig liten, selv om man ikke trenger så mye om gangen, så klart :)

Nei, eg har ikkje inntrykk av at denne er drøy. Det er eigentleg det fyste produktet eg har hatt der eg nesten har måtta sjå inn med lommelykt for å faktisk TRU at den alt er tom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet vel egentlig med at jeg måtte klippe den opp i midten til slutt :ler:

Idag har jeg kjøpt 5(!) "pashmina"-skjerf (så klart er de syntetiske, men det gjør ikke noe) på eBay til rett over 50-lappen! Latterlig! De så så store og fine ut, og så mange nydelige farger! Jeg er en skjerfmisbruker, så dette var right up my alley :ler:Her er fargene jeg valgte! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, eg har ikkje inntrykk av at denne er drøy. Det er eigentleg det fyste produktet eg har hatt der eg nesten har måtta sjå inn med lommelykt for å faktisk TRU at den alt er tom :ler:

Haha jeg er helt enig :lol:

Men hadde egentlig lest det på mua at folk irriterte seg over at "kosten" er for kort slik at det er mye igjen selv om man ikke får ut mer. Man må nok klippe over for å få ut alt ja ;)

Wow nydelige sjal! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige sjal og så nydelige farver!!! Fikk sååå lyst på et slikt et, men jeg kan ikke dette med paypal og slikt. Det burgunderrøde var sååå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren heter yuyuste, her er lenken jeg brukte :) Håper bare de er ok, og ikke har en kvalitet tilsvarende prisen :ler:

Tanita: Du får høre med Frk. Grønn om hun kan slenge med et ekstra til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å få til, det eneste som er litt komplisert er Paypal, men der kan du nå velge norsk språk, så da tror jeg det blir lettere :jepp: Men, har du først begynt med eBay er det vanskelig å slutte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tidligere har den paypal-kode-tingen stoppa meg. Men disse pashmina-skjerfene i kasjmir hadde vært noe, de var store og så fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Grønn: Trykket på 1 i antall, ellers får du jo 20 eller 25 stk., ettersom auksjonen er for 5 skjerf totalt :jepp: Men skrev 5 forskjellige farger i 'message to seller'. Får håpe jeg får de fort, Asiaterne pleier å være raskere enn Amerikanerne, faktisk :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Men, jeg innså nettopp, kanskje det er 5 skjerf i samme farge man liksom skal få? :fnise: Virker sannsynlig ettersom det er "get one free" også. Måtte sende en mail til selgeren. Isåfall får det bli fem røde, så blir det julegaver til damene i familien :jepp:

Edit: Leste igjennom en gang til, kanskje Frk. Grønn har rett, og det bare er ett skjerf det er snakk om? :ler: Herregud, jeg skjønner ingenting jeg nå :fnise:

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg beklager at jeg har misforstått, jenter :blush: men det er tydeligvis ETT skjerf det er snakk om. Om man vil ha ett gratis må man kjøpe 5, altså velge 5 i quantity :jepp:

Så det blir ETT skjerf jeg får da, valgte det røde jeg, litt julete :nisse: Så får jeg evt. bestille flere etterhvert, for det var utrolig mange fine farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiiiihn! Eg treng råd! Eg har nemleg motteke Everydayminerals-prøvane mine. Men eg er usikker på korleis eg skal påføre foundationen... :sjenert: Tek du berre på fingen og smører på eller må ein ha ein kost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...