Gå til innhold

Kihns Retail Therapy


Kihn

Anbefalte innlegg

Jasså? Sambo bestiller der hele tiden, tror det bare har skjedd noe feil en gang, men det er vel helt tilfeldig. Sjekket for øvrig bøkene hos bokkilden, men der kostet de jo omtrent det dobbelte, jeg betaler ca. NOK150 nå for bøker og frakt :jepp: Gleder meg til å få de! :biggrin: Håper jeg lærer noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^

Jeg hadde bare uflaks.. Posten eller amazon satte feil adresse på pakken og jeg fikk aldri hentelapp, slik at pakken ble sendt i retur før jeg fikk den! Jeg vet at amazon.co.uk fungerer utmerket, og jeg har handlet mye fra amazon.com, men jeg er bare bekymret for at samme feil skal skje igjen - var så mye rot for å få ryddet opp i rotet ;)

Bokkilden er dyr ja :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den body shape bible'en til Trinny & Susannah har jeg hatt mye glede av! :Nikke: Synes det er veldig allright at de ikke bare opererer med eple, pære og "boyish", for jeg passer ikke helt inn i noen av de kategoriene. Nå lurer jeg litt på om jeg har lyst på den siste boka deres også, Who do you want to be today? Men den har fått så dårlige reviews...

Og for the record - jeg har bare gode erfaringer med Amazon.co.uk, og jeg bruker dem mye... Jeg tror nok Mischa hadde max uflaks sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var og tittet på bøker i går: hadde trinny/susannah body shape bible, samt den nyeste som du nevner Itla, i kassen.. men har ikke bestilt enda.

anbefaler en norsk side jeg: www.capris.no like billig som amazon (tror jeg iallfall) og veldig bra utvalg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelia: Takk for tips! :)

itla: Ja, det går nok an å finne akkurat den formen som passer. Jeg har kommet frem til at jeg er en såkalt kjegle (går ikke an å skrive S k i t t l e, gitt), dvs. "an average bust, slim waist, big thighs and chunky calves" :jepp: Så da jeg tok en ørliten shoppingrunde idag etter å ha lest gjennom 'mitt' avsnitt i boka igår var det veldig gøy å bare kunne si til seg selv at "Bare glem det, den kler ikke du" :ler: Gleder meg til jeg får den andre boka også, som handler om farger, tilbehør og slikt. Det er faktisk ganske befriende å ha slike regler om hva som passer og ikke, det gjør det mye enklere å shoppe klær i alle fall :jepp:

Det som er litt kjipt med boka er at det bare er 11-12(?) sider til hver av formene; det er selvsagt litt ekstra stoff som gjelder alle også, men bortsett fra det får jeg jo ikke bruk for resten. Dog går det an å få inspirasjon fra formene som ligner din, jeg kan f.eks. ta en titt på hva som anbefales til 'Pear' også. Så jeg vil si at den anbefales, hvis man vil ha litt ny input :fnise:

Det jeg handlet på den lille shoppingrunden min ble dette; Armbåndet er likt i form, men mitt har brune perler også, samt at den turkise fargen er mer sjøgrønt, som i sirkel 1 :ler: Det samme med hoops'ene; lik form, men fargene matcher armbåndet. Det andre paret med øredobber er helt likt som på bildet :) Fargen på sirkel 2 er (nesten) fargen på et stort bredt skjerf som var på salg hos H&M; har aldri kjøpt denne fargen før, men så at T&S brukte den på en dame som hadde rødt hår slik som meg, og kombinasjonen var bare nydelig, så måtte prøve det ut :jepp: Kjøpte også et mørkt "tre"-armbånd der.

:shoppe::ler:

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har du rødt hår? *misunnelig* Jeg synes det er så fint! Da kler du helt sikkert den grønnfargen, kusina mi har også rødt hår og hun er kjempefin med den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du har tatt i bruk tips fra Trinny & Susannah :)

Jeg må ha flere bøker! Har den første boken, og det er som du sier, bare noen få sider om hver kroppsfasong - så det er mye som utgår, men veldig greit å få bekreftet hvilke plagg som absolutt ikke passer min figur også :Nikke:

Shopping blir noe helt annet med litt kunnskap om kroppsfasong!

Jeg prøver å huske på reglene, men merker at jeg likevel tiltrekkes av feil plagg akkurat som de håpløse menneskene T&S må hjelpe :fnise: Det er ikke alltid så lett å gå bort fra det man faller for og gå over til farger og fasonger man vanligvis ikke tiltrekkes av! :)

Jeg kjøpte meg to fine kjoler på salg på Oasis forrige lørdag, den ene var veldig riktig for min fasong, den andre var kanskje bare halvveis riktig.. men den var jo så fin :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regler er til for å brytes i enkelte tilfeller :ler:

Lurer på hva jeg egentlig syns om OPIs nye kolleksjon, South Beach... Lurer på å kjøpe minikit'et på ebay med 'Done out in Deco', 'Suzi & The Lifeguard' og 'Overexposed in South Beach' samt en RapiDry topcoat, men likte ikke 'Overexposed (..)' så godt, og ikke topcoaten heller, den har jeg i normal str. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vanskelige valg... ;) Jeg kunne godt tenke meg Miami Beet, den var fin! Og forsåvidt flere av de andre, men de minnet mye om ting jeg har fra før og/eller har bestilt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oOOooH ny kolleksjon fra OPI :hoppe:

Me like:)

Kule farger, men neglene på hu dama var litt for lange etter min smak :sjenert: Tror fargene tror blir finere på kortere negler! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule farger, men neglene på hu dama var litt for lange etter min smak :sjenert: Tror fargene tror blir finere på kortere negler! :Nikke:

Enig der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oOOooH ny kolleksjon fra OPI :hoppe:

Me like:)

Kule farger, men neglene på hu dama var litt for lange etter min smak :sjenert: Tror fargene tror blir finere på kortere negler! :Nikke:

Ja, nesten alle disse neglebloggerne har sånne ekle lange støpenegler som de lakker i vei med pyntestener og det hele :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte også mange av de lakkene gitt! selvom jeg er mer glad i matte farger enn sånne med veldig glans.. :sjenert: likte godt sand in my suit, party in my cabana, done out in deco og feelin' hot. de tre første var bare jævlige syns jeg!

når alt kommer til alt, så foretrekker jeg Nails Inc men.. de har så fine, matte lakker med klare farger :) har dilla på denne og denne om dagen, men lurer på å bestille litt mer freshe farger nå som det nærmer seg vår! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av buksene mine måtte pensjoneres før helgen; ett hull på innsiden av låret kan lett fikses, men når det igjensydde hullet sliter hull på innsiden av motsatt bukseben også, da ser jeg løpet som kjørt :ler: Så etter inspirasjon fra T&S fant jeg meg en vid 'dressbukse', mellomgrå i 40% ull, noe som kommer godt med neste uke tydeligvis :fryser: Skal dessuten i PPU-praksis om en måned, så det skader jo ikke å se litt voksen ut i den anledning. Nå gjelder det bare å finne noe å kombinere den med slik at det ikke blir helt 'bissniss' :jepp:

Men jeg er veldig stolt av meg selv; ettersom jeg bare er 163 høy måtte jo buksen legges opp en 7-8 cm for å nesten subbe i gulvet med litt høye hæler på, og jeg klarte å legge den opp helt selv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everyday Minerals-bestilling! Det ble en mini Snuggle-blush, en mini Cool Fair-Medium foundation, 2 Puff Jars og et gratiskit med en Intensive foundation, to Semi-Matte (begge også i Cool Fair-Medium), Waffle Cone blush og Mint Concealer. Er spent på om sistnevnte vil dekke rødt særlig godt under foundation :jepp: NOK167 for hele sulamitten, syns det er ganske utrolig mht hvor fantastisk denne sminken er i mine øyne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge har du brukt EM? :) Veldig godt å høre at du er så fornøyd med det!

Den trenchen har jeg også, den er fin! :) Moro med tre rabattkoder samtidig... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Selv om jeg aldri bruker foundation så blir jeg fristet til å begynne bare pga. EM-hysteriet her for tiden :ler: Men kanskje jeg skulle prøvd noen concealere :klø: Men jeg har egentlig shoppestopp.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...