Gå til innhold

Kihns Retail Therapy


Kihn

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

Litt om meg:

- 21 år fra Oslo

- Bor med kjæresten i studentby, studerer ved lektor- og adjunktprogrammet på UiO

- Jobber på Vita (så jeg blir litt biased mht sminke/andre skjønnhetsprodukter :ler:)

- Har nylig begynt å spare med sambo for å kunne gifte oss om ikke så lenge :yvonne: = mindre lommepenger på meg, men klarer meg nok fint med det jeg får :ler:

Kjøpte denne igår; Foley + Corinna Mid City Tote :rødme: Har ikke fått den ennå, så det er ikke meg på bildene! Elsker at den kan foldes over og brukes som skulderveske. Skinnet skal visst også være til å spise opp :jepp:

http://www.pinkmascara.com/pinkmascara/ass...DPKGMJDMMGA.jpg

http://i38.tinypic.com/24dkp43.jpg

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kihn! Velkommen til shoppingdagbøkene! :) Lekker veske! Jeg har også en slik veske som kan foldes over, helt super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom earmuffs'ene mine! :laugh: anbefaler samtidig brukeren ann6263 på ebay, kjempebra kommunikasjon og service :tommelopp:

http://i34.tinypic.com/2lvtoy.jpg

Kjøpte faktisk de samme ifjor, men klarte ikke helt å bruke de, syns jeg så helt idiotisk ut, så jeg leverte de tilbake. Har egentlig lett etter nye siden, for det er så greit å ha slike når man har oppsatt hår og ikke vil fryse på ørene. Jeg elsker luer, men vil ikke gå med det med oppsatt hår under, det ser så rart ut :rolleyes:

Satser på at jeg ikke ser rar ut i år, bare søt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de var! Får ikke til å handle på ebay jeg, skjønner ingenting av paypal. Hvis ikke kanskje hadde jeg kjøpt like. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de var! Får ikke til å handle på ebay jeg, skjønner ingenting av paypal. Hvis ikke kanskje hadde jeg kjøpt like. :)

Det er ikke så vanskelig, ikke lenge siden jeg begynte å bruke det selv. Du får bare spørre om du skulle ha lyst til å prøve igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ørevarmerne har jeg også :Nikke: De er litt store, altså jeg tror hodet mitt er for lite for bøylen, det blir et litt stort mellomrom mellom hodet og bøylen, og man får ikke justert de på noen måte heller. Men de er søte og fine, og gode da - det skal de ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er det på meg også, men om jeg vrir selve muffene ( :ler: ) litt fram eller tilbake funker det greit :) Håper det blir kaldt snart! Er lei dette sure regnfulle høstværet likevel, hvor ble det av solen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, denne var ny! :velkommen:

Lekre OPI-lakker... Jeg er helt hekta på dem for tiden, og det er fryktelig lett å falle for fristelsen og bestille på eBay... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Note to self: Dette må jeg ha! :hjerter:

http://www.lookfantastic.com/Images/Products/14415f.jpg

Sambo sitter og ser på film, jeg surfer på nettet etter nye skatter... Han vil bare se 'guttefilm'', skjønner dere :glare:

Jeg snur også "muffene" :fnise: Det er vel det eneste trikset man kan gjøre med de ;)

Synes de er mye finere enn ørevarmere som bare har en plastbøyle! :Nikke:

Jeg kjenner igjen problemet med 'guttefilm'... Det er veldig vanskelig å få samboeren min med på å se romantiske komedier, drama og slikt. Det skal være action eller komedie. Komedie er jo greit (bortsett fra enkelte type filmer som opplagt er 'guttehumor'), men action er ikke helt min greie! :)

Jeg har sett meg ut akkurat det samme settet med neglelakker!! :hoppe:

De skal jeg ha! Jeg kjøpte et lignende sett for et par måneder siden, det het 'Cafe Cuties' og var tre farger fra France-kolleksjonen og en neglelakk som skulle gjøre at neglelakken tørket raskere. Har enda ikke fått testet den, men den må prøves :) Flaskene er veldig små (de som følger med i settet), men det er jo en grei måte å få testet fargene på, så får man heller bestille full size senere om man vil ha det!

Jeg er stor fan av OPI og Essie, og kjøper mye på eBay!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla og Rosenrød: :helen:

Mischa: Er også veldig fan av OPI, har snust på Cafe Cuties-settet selv og tror ganske sikkert at jeg skal ha det :jepp: Har dog ikke kjøpt på ebay før, men på head2toebeauty.com, ikke så verst priser der heller. Syns egentlig det er greit at flaskene i de settene er såpass små, rekker sikkert ikke å bruke dem opp likevel, har en del OPI-lakker i normal størrelse fra før som er veldig pent brukt :gjeiper: Har ikke prøvd Essie ennå, mest fordi jeg ikke syns de har så mye spenstige farger :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, regnet på hvor mye jeg må ut med hvis vesken min stopper i tollen :sur: Men, jeg er klar over at den antagelig blir det, og er beredt! Det er tross alt bare en gang i året jeg kjøper noe sånt :rolleyes: Nesten... :laugh:

Etter det er betalt har jeg sett meg ut OPI Tiny Toybox-settet og sånne denim-tights som frk. Grønn hadde kjøpt, for de var råkule :briller2: Må også begynne å se meg litt om etter småting som skal i julekalenderen til sambo, om noen har noen tips så skrik ut :jepp:

Endelig ferdig med kvalifiseringsoppgaven som var vanskeligst også, men det gled mye lettere når jeg så at det skulle være dobbel linjeavstand, ikke halvannen :bolledeig: Imorgen skal vi hjem til mamma og pappa, det blir kos! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...