Gå til innhold

Kihns Retail Therapy


Kihn

Anbefalte innlegg

Du må nesten ha kost for å påføre det på riktig måte. Jeg kjøpte en av kabukiene til EM også, men de var veeeldig myke, så jeg tror jeg skal kjøpe meg kost fra I.D. etterhvert. Men nå bruker jeg faktisk en billig kabuki fra Lindex som jeg hadde fra før, og det funker veldig bra :jepp: Den ligner på denne, men er neppe i ekte hår, kostet 49,- eller noe i den duren en gang: http://purebeautybyjd.com.au/shop/images/Kabuki%20Brush.jpg

Du kan jo evt. forsøke å påføre med svamp også :jepp: Den typen som er litt sånn "pusete" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips og rettleiing, Kihn :) Hmm, trur kanskje eg skal ta å kjøpe ein frå Lindex eg også, sidan eg er litt usikker på kva eg skal framover... Giddar ikkje kjøpe ein dyrare kost dersom eg ikkje likar denne mineralsminken. Ser ikkje for meg at det dekkjer noko særleg? Korleis er det i forhold til vanleg foundation? Eg er skeeeptisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk kjempeoverrasket over hvor bra den dekket! :jepp: Ok, den dekker ikke skikkelige kviser o.l. like godt som en flytende foundation/concealer kan gjøre, men likevel veldig, veldig bra! Prøv det ut med en billig kost først, ja, og se hva du syns. Dog tror jeg det er lettere å få et dekkende resultat med en skikkelig god kost, men det er jo en 'investering'. Selv har jeg kjøpt I.D. Bare Minerals' Handy Buki-kost fra Strawberrynet nå, venter på at den skal ligge i postkassen :enig:

Venter også på det røde pashmina-skjerfet og en clutch fra Accessorize kjøpt på eBay :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde igrunn jeg også :ler:

Litt sen shopping hos nelly.com som hadde gratis frakt idag :jepp: Ble to armbånd og et par øredobber. Har perleøredobber fra før, men det er ordentlige saker, og jeg er for redd for dem til å bruke dem til vanlig, så må ha noe billig og ikke så dyrt også :jepp: Armbåndene syns jeg er så enkle og nydelige! Det røde er jo perfekt til jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte armbåndene :)

Enkle og fine!

Og vesken er tøff! Hadde egentlig planer om å kjøpe den i sin tid, men hadde ikke samvittighet til å kjøpe flere vesker på det tidspunktet. Du har gjort et kupp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har sjekket posten flere ganger de siste dagene, men fortsatt ikke noe skjerf ennå :sur: Syns det har tatt lang tid, det står at pakken skal pakkes og sendes innen 48 timer, og det har snart gått to uker. Må jo liksom få det i god tid før jul, det er jo julefarge! :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom endelig skjerfet! Det var kortere enn jeg hadde ventet; det står riktignok mål et sted på siden, men de målene er kortere enn de skjerfene som er på bildene. Dessuten var ikke fargen like julerød som jeg håpet, den helte vel mer mot burgunder. Men, men, skjerfet var fint det :) Dog ikke kashmir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig siste eksamenen over for meg i år! Alle har gått greit, har fått C på den vanskeligste, noe jeg egentlig er fornøyd med, så får jeg vente til etter jul med de andre :)

Så idag har jeg først og fremst slappet av, holder så smått på med å støvtørke og vaske litt klær nå :husarbeid: Har også ryddet soverom og halve stua, det er veldig deilig. Føler liksom at jeg ikke kan ta meg tid til sånt i eksamenslesinga, selv om jeg jo gjerne surfer på nettet og gjør andre dumme ting :ler: Så blir det etterhvert litt provisorisk pynting til jul, selv om vi drar til mamma og pappa lille julaften og til sambos familie omtrent rett etter vi har kommet hjem derfra. Men det er koselig med litt julestemning her hjemme også :jepp:

Imorgen er det jobb igjen, også må jeg kjøpe resten av julegavene, dvs. en liten ting til til mamma + pappa, noe til lillebror samt litt vin til tanter og onkler, men så er jeg ferdig :biggrin: På lørdag blir det Max Manus med sambo, og på søndag blir det Putti Plutti Pott med kusinen min på 6 :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, heldige du som skal se Putti Plutti Pott. Den har jeg ikke sett på mange, mange år. Sist jeg så den, så var det med Per Asplin tror jeg, og han har jo vært død noen år nå. Max Manus gleder jeg meg til, vi skal se den å søndag vi da. Jeg jobber til helgen. Det blir hektisk ;)

Den veska likte jeg, helt i min gate :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg det var sist jeg så den også, Per Asplin altså. Men det er jo lenge, lenge siden, så jeg fant ut at jeg ville se den igjen i år. Fikk ikke med meg sambo, så da måtte jeg ty til noen i den riktige aldersgruppen :fnise: Skal også jobbe i helgen, tror det blir ganske hektisk ja. Nesten så jeg gruer meg litt, kjenner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Tror jeg dropper å bestille sjal jeg :fnise:

Gratulerer med overstått eksamen! Deilig å ha det unnagjort :) Kjenner meg forøvrig veldig godt igjen i det at man ikke har så god tid til rydding og vasking midt oppi eksamensstresset (selv om det alltid er tid til internett, TV og andre unyttige aktiviteter). Sånn har det vært hos oss også, men i helga blir det skikkelig shining av leilgiheten. Vi reiser hjem til min familie i jula, men det er godt å komme hjem til en ren og ryddig leilighet.

Bare 5 dager igjen til jul nå - har du julegavene i boks? Jeg skal gjøre unna siste resten sammen med sambo i ettermiddag. Blir godt å kunne kysse det av på listen.

Ha en fin fredag, Kihn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det, Frk. Grønn! Du får ha en strålende helg! :klem:

Ja, igår ble jeg ferdig med julegavene, heldigvis! Det har virkelig hengt over hodet på meg i det siste, har jo jobbet hver eneste dag, så det er vanskelig å få tid før eller etter jobb for å gjøre det, og sambo kan jeg jo ikke sende avgårde alene :ler:

Skulle egentlig på Max Manus med sambo ikveld, men sendte ham av gårde med en kompis istedet som ville gå, men som ikke fikk med seg kona si :fnise: Sambo har ikke så mange venner i Oslo ettersom han ikke er herfra, så det er bra at han får litt kvalitetstid med kompiser også :jepp: Også får jeg være helt alene og kose meg, det er også viktig! :ler:

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kihnen :nissevink: (brukar nisseikona på denne tida :jepp: )

Dumt å lese at sjala ikkje var heilt som forventa, men dei var jo brukandes! :jepp:

Kul veske du kjøpte deg! Eg har vore inne og snusa litt sjølv på skinnvesker på Ebay (spesielt topshop-vesker). Har nemleg lyst på ei som er litt stor og som eg kan ha til jobbveske, men eg er avhengig av at det er glidelås øverst!

Har ikkje heilt kontroll på paypalen heller, eg har kun registrert ein konto men den må vel aktiviserast også? Og det tek ei stund før det er klart?

Max Manus må eg også sjå til neste år, ser ut til å vere ein bra film (sjølv om eg er dritlei dei litt oppbrukte skodespelarane...)

Korleis går det med deg no, det er jo pittevetlajulafta idag :hoppe:

Så heldig du er som feirar jul ilag med kjærasten :jepp:

Har du snust rundt på nettet i det siste og lagt noko i handlekorga? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissekona er vel mest passende nå, ja :ler:

Hmm, tror at så lenge du har betalt paypal og fått den koden på nettbanken som du må oppgi hos paypal, og fått tilbakebetalt pengene, så skal det vel være i orden? Husker ikke helt, jeg :forvirra:

Har ikke handlet så mye nå, tror jeg, jeg sparer meg til taxfree'en på Gardemoen :ler: Skal jo opp til samboerens familie også den 28. Kjøpte dog ny tørrshampoo, ansiktsmasker og en lilla MAC-skygge idag, samt øredobber og et armbånd på Cubus (som må byttes for det var altfor stort), og en søt liten nøkkelring fra Accessorize med bilde av Big Ben og en rød dobbeldekkerbuss som jeg MÅTTE ha, anglofil som jeg er :ler:

Gleder meg kjempemasse til julaften nå, ja! Både kjæresten og min familie, det blir knall! :strix: Hvordan blir julen din i år? :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, no må nisseikona fram! Dei kan jo berre brukast ein gong i året med verknad, så ein må verkeleg slå på stortromma no! :nissegutt:

Eg har verken betalt eller fått kode, så eg har nok litt meir å gjere før eg kan starte opp med paypalen! Eg som tenkte å leggje inn bud ein dag! Kva må ein betale i "depositum"?

Skal du på Gardemoen fordi du skal ta fly til sambuaren din sin familie eller skal de ut å reise? Tørrshampo? Har du link til den? Er det slik ein har i håret når ein ikkje kan vaske det? :klø: Korleis ansiktsmaske? Den lilla MAC-skyggen vart eg nysgjerrig på. Var det vanleg augeskygge eller pigment? Lys lilla? Kva farge har du på augene?

Julafta er min favorittdag! Elskar roa ein får...og stemninga... Eg vert faktisk litt småtrist når den er over... Kva med deg?

Så koseleg at du feirar jula både med familien din og kjærasten! :hjerte: Perfekt! Me feirar jula kvar for oss, det er mest fordi me har familiar langt frå kvarandre og fordi ingen av oss ser så veldig mykje til familiane våre til vanleg. Men eg kunne verkeleg ynskje at me kunne fått feire desse dagane ilag. Eg føler at eg ikkje er klar for å feire jula UTAN familien min endå :sjenert:

Pleier du å gå i kyrkje på julafta? Eg syns det kan vere ganske fint, det er denne roa...

No kryssar eg berre fingrane for snø ;)

Ha ein fin vetlejulafta, Kihn :nissekonekyss:

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...