Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Da bruker vi samme bestikket!! Greit for servitørene også, trenger dere bare bære ut bestikket en gang :fnise:

Jeg kan stikke innom med ipod`en ja! i ettermiddag/kveld kanskje?

Fredag er vi er i lokalet fra kl 16 (pizza til alle som kommer!! :fnise:) og utover..

Klart hun kan! Må nesten høre med mine foreldre når de er der borte.. Vet de skal bort med bryllupskaken etter de har hentet den (hentes etter kl 10), og se over, pluss at de skal slippe inn kokken ca kl 3. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Da kommer vi i lokalet etter 16 på fredag :) Mamma lager nok oppsatsene fra morgenen av, men de står jo like godt hjemme i kjøla :) Så ser vi ang. lørdagen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Det er bare bryllupsnerver :kose: Jeg hadde ikke stemme, remember?! Dagen etter bryllupet var jeg myyyye bedre :fnise:

Ta godt vare på hverandre de siste dagene nå, og pass på å få plenty med søvn :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vil bare ønske dere masse lykke til på den store dagen deres! Håper det blir en fantastisk dag!!! Mener at du kanskje var inne på bryllupsdagboka mi i sin tid... det er iallefall noe veldig kjent med nicket ditt..

Uansett, nyt dagen til det fulle!! Og god bedring!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra sanger Mim! :fnise:

Jeg hadde fått bakoversveis og svima av dersom han hadde mima til noenting som helst :skratte:

Nå har vi handla mengder med øl og cider, og så må jeg en tur på Maxi og handle mer brus + blandevann + kaffe. da tror jeg vi nærmer oss klar..

Men Mims, kan jeg kanskje levere kjolen å sånn til deg før lørdag? :klø: Ser for meg det blir litt styr å dra alt med seg på lørdag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
bra sanger Mim! :fnise:

Jeg hadde fått bakoversveis og svima av dersom han hadde mima til noenting som helst :skratte:

Nå har vi handla mengder med øl og cider, og så må jeg en tur på Maxi og handle mer brus + blandevann + kaffe. da tror jeg vi nærmer oss klar..

Men Mims, kan jeg kanskje levere kjolen å sånn til deg før lørdag? :klø: Ser for meg det blir litt styr å dra alt med seg på lørdag.. :sjenert:

Klart du kan :Nikke: Anytime baby :kline:

Her er en sang til :kline:

:sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

426 stk sanger herved lagt inn på *Aprin`s* råååååååååsa mp3 spiller :danser: Ikke sikkert hun får den tilbake - den er tross alt ganske fin :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har *Aprin* rååååsa MP3-spiller? :snurt:

jaaaa, og den er så fiiiin :rødme:

I dag har vi fri begge to, så nå skal vi spise frokost, levere Lille i Barnehagen, og ut å hente/handle det siste som mangler.. :hoppe:

Vi gifter oss i MORGEN!!! :dåne:

*************************************************

Været

Sol. Lett bris, 5,3 m/s fra sør. 0 mm nedbør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Strålende sol i hele morgen :nigo:

Nå skal mamma og jeg snart til lokalet og sette sammen blomsteroppsatsene :biggrin: Det blir sååå fint :strix:

Gleder meg til i morgen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:strix: :strix: :strix: lokalet er kjempefint og *Aprin* er verdens roligste :dåne:

Gle-e-e-e-e-der meg til imorgen :hoppe:

Kos dere siste kvelden som ugift :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleeeeeder meg også til i morgen! :hoppe: :hoppe: :fnise:

Nå har jeg akkurat sydd noen sting i Lilles kjole, så nå skal jeg;

- Pakke Lilles ting til i morgen

- Legge klart alt jeg skal ha med i morgen

- Legge klart/skrive liste over alt kjære skal ha med i morgen.

- Passe på at alle kjæres klær henger klar

- Klippe håret til kjære

- Rydde

- Dusje

- Øve på talen!

- Sove

Endret av *Aprin*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...