Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Været

0 grader. Sol. Lett bris, 4,6 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Perfekt vær! :dåne:

I dag har vi snakket med en pianist.. Hun skulle muligens bort neste helg, men skulle få klarhet i det i løpet av dagen.. Har sendt henne notene, så hun skulle se på det..!! Tørr nesten ikke håpe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun kan gjøre det for 2000.. Er det verdt det? :klø:

Har sendt notene til en annen også nå, som skulle se på det. Hører hva han sier før jeg svarer hun dama..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:klø: HVA SKRIVER JEG I TALEN MIN?! :klø:

Nei, det er det bare du som vet... men husk at du skal snakke litt om Jesus - ellers gjør jeg det :fnise: Må finne fram den DVDen slik at jeg får skrevet av litt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, har notert meg at hoveddelen av talen handler om grunnlaget vi skal bygge ekteskapet på. Nemlig Jesus! :jepp:

Hallelujah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Føyer til en :pls: på Hallelujah`en din!! Du bør ha med en sånn også..

:skratte:

Du Pysepus, den talen skulle jeg gjerne ha sett en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Du Pysepus, den talen skulle jeg gjerne ha sett en gang :ler:

Skal prøve å huske DVDene i helga :fnise: Du bøøør se den, var jo et av høydepunktene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
2000 for pianospill i kirka (inngang og utgang)? hva syns vi om det?

Hvis det er det eneste som går så :sjenert: Men jeg synes kanskje det var litt mye... nå er det bare seks dager igjen så da må man kanskje? :klø:

(Bare vent noen dager så skal mim og jeg begynne å krangle om betaling :hoho::skratte: Men er det ikke på onsdag vi skal det, eller var det torsdagen? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var litt mye.. :sjenert: Har noen andre som ser på notene nå, så vi avventer litt før vi evt sier ja.

Nå leser jeg i Mims bryllupsdagbok :fnise: morsomt! Dødsnervøs når jeg leser om dine siste dager! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

De siste dagene er veldig spennende og nervepirrende, men jeg savner dem :) Gifter meg gjerne igjen om jeg slipper planleggingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hatt et blankt word-dokument oppe i hele kveld, med planer om å skriva talen min. Det er fortsatt like blankt!! Vet ikke hvordan jeg skal begynne, og vet ikke hva positivt jeg kan si til svigers :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Nå har jeg hatt et blankt word-dokument oppe i hele kveld, med planer om å skriva talen min. Det er fortsatt like blankt!! Vet ikke hvordan jeg skal begynne, og vet ikke hva positivt jeg kan si til svigers :fnise:

Jeg takket svigers for en flott sønn - ikke noe annet tror jeg :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim
2000 for pianospill i kirka (inngang og utgang)? hva syns vi om det?

Vi synes kanskje det er litt mye...men betaler dere ellers for kirka? Vi betalte jo 1500 kr siden vi ikke hørte til i det sognet..Kan jo se på det sånn hvis dere ikke betaler ellers :vetikke: Musikk inn og ut må vi jo ha - blir det helt gæli får jeg heller ta en trall :plystre:

*lermegihjel* jeg kan alltids plystre inngangsmelodien for noen hundrelapper :skratte: Jeg kan tilogmed plystre på inn- og utpust :Nikke: Veldig flink *klappersegselvpåskuldrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
(Bare vent noen dager så skal mim og jeg begynne å krangle om betaling :hoho::skratte: Men er det ikke på onsdag vi skal det, eller var det torsdagen? :fnise: )

Jeg tror vi drøyer det til vi er i gang med dekkingen på fredag :Nikke:

:skratte: :skratte: :skratte:

Får vi det ikke som vi vil knuser vi bare noen sårt tiltrengte tallerker og trekker oss fra hele greia :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Nå leser jeg i Mims bryllupsdagbok :fnise: morsomt! Dødsnervøs når jeg leser om dine siste dager! :ler:

OMG - den er det lenge siden jeg har lest i :dåne: Sist jeg gjorde det så lo jeg så jeg grein - snakk om Bridzellas :skratte: Stakkar stakkar Mim-mannen og Pysepus-mannen, alt de måtte gjennomgå av innfall og ideer :dåne: :dåne: og trippel :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...