Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når passer det for deg da?

I kveldingen kanskje?

Jeg slutter halv 4, så må vi hente lille i barnehagen og handle før vi kjører hjem, så klokken blir fort halv 5 før vi er hjemme.. Så kommer kjæres eletrikerbror som skal fikse noe greier her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
I kveldingen kanskje?

Jeg slutter halv 4, så må vi hente lille i barnehagen og handle før vi kjører hjem, så klokken blir fort halv 5 før vi er hjemme.. Så kommer kjæres eletrikerbror som skal fikse noe greier her.

Kveldinga er bra :tommelopp: Kan ikke du bare si et tidspunkt så kommer jeg (vi) da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når som helst fra 7 og utover :) Om mim skal bli med kan du jo høre når det passer best for henne. Hvis hun ikke skal kan vi jo bare si halv 8 eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Når som helst fra 7 og utover :) Om mim skal bli med kan du jo høre når det passer best for henne. Hvis hun ikke skal kan vi jo bare si halv 8 eller no?

Skal sende henne en melding og høre :) Sender deg melding i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Hmmmm....Har lovt mannen romantisk middag imorgen :lur: Menne...den kan diskuteres :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hmmmm....Har lovt mannen romantisk middag imorgen :lur: Menne...den kan diskuteres :fnise:

Da får han få den en annen dag - viktigere å få fiksa ting til bryllupet :fnise: Det gjelder bare å ordlegge seg rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

*Aprin* blir drukket ut i dag :lur:

Var veeeldig vanskelig å være der i går og overbevise henne om at det ikke skulle skje i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
*Aprin* blir drukket ut i dag :lur:

Var veeeldig vanskelig å være der i går og overbevise henne om at det ikke skulle skje i går :fnise:

Det gikk bra helt til *Aprin* sa "Jeg er sikker på at jeg blir drukket ut imorgen og du Pysepus har sikkert snakka med forloveren min" :overrasket: Vi ble litt sånn :engel::plystre::filer::vetikke: så det der tror jeg hun følte seg trygg på når vi gikk :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Det gikk bra helt til *Aprin* sa "Jeg er sikker på at jeg blir drukket ut imorgen og du Pysepus har sikkert snakka med forloveren min" :overrasket: Vi ble litt sånn :engel::plystre::filer::vetikke: så det der tror jeg hun følte seg trygg på når vi gikk :hoho:

Jeg tror kanskje ikke at jeg klarte å holde meg så alvorlig nei :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble hentet hjemme av to venninner. Fikk pakkeliste med alt fra nyttige ting som varme klær og toalettsaker, til ting jeg ikke fikk brukt, som svømmebriller og 1 kg mel. Vi kjørte til forloveren min og møtte de andre. Der spiste vi en herrlig lunch, drakk rååååsa champagne og fjollet og lo :)

Etter lunch dro vi til et opplevelsessenter hvor vi hadde gladiatordag. Måtte bl.a. ta på oss sånne sumobryter-drakter og kjempe mot hverandre. utrolig morsomt, spesielt med litt innabords :) Etter gladiatorkampene skjøt vi med paintballgevær på blink. Jeg var dødsgod, og traff på 9 av 10 skudd! :fnise:

Etterpå ble vi kjørt til hytta til forloveren min. Der pynta vi oss, spiste middag, drakk og koste oss :) Hadde pakkelek, artig :) To venninner hadde med brev, lapper, dikt og 10 på topp liste over de fineste guttene på skolen, som jeg hadde skrevet på barneskolen. Lo så jeg grein når jeg måtte lese dette høyt! Utover kvelden sang vi singstar, hørte på musikk fra barndommen, og jeg ble kledd ut og måtte danse for dem. (både kostyme og sang var noe jeg opptrådde med mang en gang i barndommen.) Vi overnattet på hytta, og spiste en god frokost i dag før vi dro fornøyde hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt møte med solisten! Vi snakket litt om hvordan vi ville ha det :) Veldig fornøyd med henne! Vi ble enige om at hun kun skal synge og spille en sang, denne. :hjerte:

Jeg sende en purremail til saksbehandleren på kirkekontoret, og fikk endelig svar på hvem som skal være prest og organist. Nå skal jeg sende mail til begge og forhåpentligvis få godkjent kirkeprogrammet, inngangs- og utgangsmelodi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i kveld har vi hatt møte med kokken og toastmaster! Superfornøyd med begge, vi ser for oss akkurat det samme! Betryggende :jepp:

Har sendt mail til presten, og krysser fingrene for at kirkeprogrammet blir godkjent! :Nikke: Fant ikke mailadresse til organisten, så han må jeg ringe til i morgen.. :hoppe:

Ting går på frem!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...