Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Oh my god - håper det er mat til servitørene også sier jeg :sikle:

Fyttigrisen det hørtes godt ut!!!

Og jeg må få sagt at det å sette forretten på bordet som tapas;

l-u-u-u-r-t :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Oh my god - håper det er mat til servitørene også sier jeg :sikle:

Fyttigrisen det hørtes godt ut!!!

Må bare si meg veeeeeldig enig i dette! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd siden sist? :klø:

- Solisten har sagt nei til å spille inn og ut. :sukk: En kollega av kjære ser på notene til i morgen.. Vi krysser alt vi har for at han sier ja!

- Jeg har hentet ringene

- Jeg har kjøpt strømpebukse og sko til Lille. (hun mangler body)

- Jeg har vært på polet og fått tips til viner i forhold til menyen. Jeg tror ikke vi skal gå for en vin til hver rett, da jeg vet at de fleste gjestene drikker enten bare rødt eller bare hvitt. Vi kjører antakeligvis en rød og en hvit (pluss øl, cider, brus og vann), så får folk drikke det de vil både til maten og senere. Det serveres en runde, så blir det satt på bordene.

Hvor mye vin trenger vi? :klø:

- Jeg har levert kjolen min til damping

- Vi har levert pass-søknader til bryllupsreisen :hjerte:

- Vi har vært hos Pysepus sin mormor og målt lilles kjole så hun kan legge den opp (aaaaltfor lang)

- Pysepus og Mamman har skaffet perler til oppsatsene. (blomsterbutikken kunne forresten ikke skaffe rosa roser, så det blir hvite :sukk: )

I kveld skal vi gå gjennom vielsen og finne ut hvem som skal bidra (tekstlesning og lystenning), og i lunchen i morgen må jeg på polet og bestille vin. Hva mer må jeg gjøre nå?! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Kollegaen kunne spille utgangsmelodien, men han fikk ikke til inngangsmelodien :sukk:

Fikk ikke til?? :klø: Er den så avansert da? :slåss: Hmmm...hva gjør vi da, har dere alternativ inngangsmelodi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til?? :klø: Er den så avansert da? :slåss: Hmmm...hva gjør vi da, har dere alternativ inngangsmelodi?

den er visst det! :sukk:

Har spurt to i familien som spiller piano, men de kunne heller ikke.. Fikk navn og nummer til en som er flink av en gammel klassekamerat på facebook, ringte han, men han 'gjorde ikke bryllup'. :sukk: Fikk et tips til, får prøve han i dag..

Har ikke alternativ inngangsmelodi nei, vi får bare ta noen 'kirkelige' som kantor kan.. BLÆH.

Presten ringte i gårkveld, og vi skal øve på tirsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Lørdag 31. januar 2009:

-2 grader. Sol. Svak vind, 2,7 m/s fra øst. 0 mm nedbør i døgnet.

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 31. januar 2009:

-2 grader. Sol. Svak vind, 2,7 m/s fra øst. 0 mm nedbør i døgnet.

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

PERFEKT :dåne:

tipper det endrer seg ca tusen ganger før dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Lørdag 31. januar 2009:

5 grader. Kraftig regn. Frisk bris, 10,5 m/s fra sør-sørøst. 15 mm nedbør i døgnet.

Vi satser på at det som stod i går gjelder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 31. januar 2009:

5 grader. Kraftig regn. Frisk bris, 10,5 m/s fra sør-sørøst. 15 mm nedbør i døgnet.

Vi satser på at det som stod i går gjelder :fnise:

*overser* :fnise:

Når skal jeg sette anonnse i avisen? Torsdagen eller fredagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
*overser* :fnise:

Når skal jeg sette anonnse i avisen? Torsdagen eller fredagen?

Torsdagen!! :strix:

*skriver i panna at jeg må huske å kjøpe avisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg handla sminke og parfyme :hoppe:

Tror jeg har glemt å si at jeg har kjøpt denne jakka! (har klippet av de små kule-knappene) Fant ut det ble litt varmere enn den pelskragen brudebutikken hadde.. (og 300kr billigere! :overrasket: )

Hva skriver jeg i annonnsen?

'vi gifter oss i XXX kirke lørdag 31. januar kl 15.30. Mitt navn og Hans navn' ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
I dag har jeg handla sminke og parfyme :hoppe:

Tror jeg har glemt å si at jeg har kjøpt denne jakka! (har klippet av de små kule-knappene) Fant ut det ble litt varmere enn den pelskragen brudebutikken hadde.. (og 300kr billigere! :overrasket: )

Hva skriver jeg i annonnsen?

'vi gifter oss i XXX kirke lørdag 31. januar kl 15.30. Mitt navn og Hans navn' ? :klø:

Den var fin :hoppe:

Vi hadde annonsen på onsdagen vi... så jeg vil si onsdagen eller torsdagen! Og skriv det som du skrev der - eller les avisen og se hva de andre skriver :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg sendt inn annonnse :hoppe: Skrev torsdag 29, evt onsdag 28.

Lurer på om jeg skal prøve-sminke meg nå :fnise: må jo nesten se om sminken jeg har kjøpt i dag er ok, eller om jeg må kjøpe noe nytt/mer? :fnise:

Oversikt over neste uke:

Mandag: Frisøren kl 14.30. Klippe+farge håret. Skal ha med sminke, tiara og slør + bilde av kjolen. Så skal vi snakke litt om hvordan jeg vil ha det, og hva som kan fungere.

Tirsdag: Samtale med presten kl 15. Ta med kirkeprogrammet!

Onsdag: Hente dukene etter jobb. Kjære skal klippe seg

Torsdag: Hente vest + slips på brudesalongen, hente brudekjolen på Renseriet.

Fredag: Begge har fri, og på dagen skal vi hente vinen, og handle øl, cider, brus og snacks. Lage knapphullsblomster. På ettermiddagen skal vi dekke bord og pynte lokalet.

Lørdag: Frisør kl 9, noen må hente brudekaken (etter kl 10), brudebuketten skal vi hente på vei til fotografen. Være hos fotografen kl 14. Vielse 15.30.

Hva har jeg glemt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sminka meg med ny sminke, hatt på tiara, øredobber og brudesko (og joggebukse og collegegenser :fnise: ), og øvedansa brude'vals' med kjæresten.. :fnise: blir ikke orntli vals på oss, bare klinedans til :hjerte: Den finaste eg veit :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Nå har jeg sminka meg med ny sminke, hatt på tiara, øredobber og brudesko (og joggebukse og collegegenser :fnise: ), og øvedansa brude'vals' med kjæresten.. :fnise: blir ikke orntli vals på oss, bare klinedans til :hjerte: Den finaste eg veit :hjerte:

:rødme:

Det er en herlig følelse en har i kroppen uka før bryllupet...........og jeg kan gå god for at den er der fortsatt 4 mnd etterpå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:rødme:

Det er en herlig følelse en har i kroppen uka før bryllupet...........og jeg kan gå god for at den er der fortsatt 4 mnd etterpå :hjerte:

...og et halvt år etterpå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...