Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

.png

Vi har funnet ut at vi savner litt dette med bryllupsdagbok, så derfor må vi ha en egen for *Aprin* sitt bryllup! :lur: Ken være vi må kopiere litt det som er i *Aprin* sin bok, men det blir fra vårt ståsted da :fnise:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Wohoooo :skaal:

Her skal det planlegges *gnir seg i hendene* :hoho: Jaja, *Aprin* - nå er det bare å lene seg tilbake og nyte at du har 2 bryllupsplanleggere :fnise: Var det 31.01.09 vi ble enige om? Hvem ringer kirka osv??

:fnise: :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er galne :fnise:

..datoen må nok vente litt til, om det blir utland på kjære blir det i såfall 20 oktober!! :dåne: I såfall rekker han antageligvis akkurat tilbake til 23 mai..

Vet mer senere denne uka, spørs om hans nåværende sjef er grei å lar han gå på dagen, og om banken gir oss lånet på huset. Skjer altfor masse her om dagen, må innrømme at bryllupsplaner ligger gaaanske langt bak i hodet mitt :sjenert:

Derfor er det godt dere tar dere av planleggingen!! :hoppe: Jeg stoler på dere, og gir dere frie tøyler! (HJELP)

Jeg trenger hjelp til blomster.. Hvilken bukett?! og oppsatsene? vet jeg vil ha slike kuler som pysepus, men usikker på om jeg vil ha hvite eller røde roser..

Trenger dessuten hjelp til frisør og sminkør, hvor bestiller jeg det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Ja, vi må jo nesten ha en dato å forholde oss til! :tommel: Litt lettere med planleggingen da for da kan vi mer tenke på farger etc! Hvis det blir i januar så må rosene snart bestilles :lur: Vi skal nok finne på alt mulig vi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Mim; vi må lage en skikkelig liiiiiste!! Hvorfor har jeg slettet alle bryllupstingene mine fra dataen...? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Jeg har alt mitt - og det er egentlig ganske mye av det samme som ditt :hoho: Dette ordner vi :jepp: Fargeønsker *Aprin* - hva tenker du? Hvis det blir mai - bryllup står du jo ganske fritt :jepp: Vil du kjøre noe vanlig eller tør du være litt annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:strix: :strix: LISTEN :strix: :strix:

Rødt --> Ikke tenkt på engang

Blått --> Joda, her er det på gang

Grønt --> FERDIG :strix:

Dato

Kirke

Tidspunkt

Prest

Kantor

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Soloinnslag

Gitarist/pianist

Pynt i kirken - med i prisen!

Lokale

Kokk

Meny

Sjekke hva som er av servise o.l i lokalet

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud:

Brudekjole

Slør

Underskjørt

Undertøy

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Hårpynt

Sminke

Skoputer

Brudgom:

Klær

Mansjettknapper

Parfyme

Sko

Brudepike:

Kjole

Sko

Hårpynt

Smykker

Blomsterkurv??

Brudesvenn:

Klær

Sko

Ringpute??

Våre hjelpere:

Forlovere

Ringbærer

Brudepike

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpner - Pysepus og Madam_mim

Servitører - Pysepus og Madam_mim

Bordpynt:

Gjesteliste

Tema

Fargevalg

Transport

Bestemme ringer

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake

Bestemme brudebukett

Bestemme frisyre

Bestemme frisør

Bestemme sminkør

Bestemme fotograf

Bestemme location for fotografering

Bestemme bryllupsreise

Bestille ringer

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille fotograf

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille bryllupsreise

Skrive handleliste -

Kjøpe bordpynt -

Kjøpe inn til gaveåpning / nedpakking:

* Plastsekker

* Esker

* Nummerlapper

* Bok

* Pakketeip

* Penn

Kjøpe drikkevarer

Kjøpe snacks

Kjøpe godlukt til toalettene

Kjøpe gjestebok

Lage ønskeliste

Lage invitasjoner

Lage foreløpig bordplan

Lage endelig bordplan

Lage menyer

Lage bordkort

Lage kirkeprogram

Sende invitasjoner

Sende prøvingspapirer, forlover-erklæringer og navneendringsskjema

Levere ringer til gravering

Purre ubesvarte

Tilpasse brudekjolen

Prate med presten om godkjenning av kirkeprogram -

Øve på brudevals

Familiebilder- hvem tar de?

Sjekke alle bestillinger

Pysepus og *Aprin* : Mangler det noe her eller er listen for lang? Vi som har giftet oss vet jo hva som er unødvendig - men jeg vil ikke ta vekk noe som er viktig for *Aprin* :sjenert:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det ser veldig bra ut mim! :nigo: Eneste jeg vet er at de ikke trenger tenke på pynt i kirka for det er med i prisen de betaler, men jeg synes jo kanskje vi burde hatt noe som matcha alt det andre :lur: Så når datoen er bestemt er det nok lettere å finne ut av blomster etc.! Så må jo kjolen bestemmes! :) Jeg vet også at brudgom, brudepike og brudesven har klærne klare! :jepp: Og du... jeg kan ta familiebilder ;) Og det kan vel du også, men vi må kanskje ha en som er servitørsjef? :fnise: Vi skulle vel kanskje ha fiksa litt flere servitører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det ser veldig bra ut mim! :nigo: Eneste jeg vet er at de ikke trenger tenke på pynt i kirka for det er med i prisen de betaler, men jeg synes jo kanskje vi burde hatt noe som matcha alt det andre :lur: Så når datoen er bestemt er det nok lettere å finne ut av blomster etc.! Så må jo kjolen bestemmes! :) Jeg vet også at brudgom, brudepike og brudesven har klærne klare! :jepp: Og du... jeg kan ta familiebilder ;) Og det kan vel du også, men vi må kanskje ha en som er servitørsjef? :fnise: Vi skulle vel kanskje ha fiksa litt flere servitører?

Okei, pynt i kirka strykes :jepp: Og jeg det med klærne visste jeg også :klaske: Ordner det også...Jeg kan også knipse ja, vi kjøper kameraet vårt neste lønning, så da får jeg øvd meg også :hoppe:

Flere servitører trenger vi ja - og ihvertfall hvis vi skal pakke opp gsaver også :sjenert: Jeg spurte mannen min, han lo litt da jeg spurte men skulle tenke på det :hoppe: Snille gode mannen min :yvonne: Kommer du på noen andre vi kan spør? Dere har kanskje flere felles venner?? Åh, lys idè - vi kan jo spørre kona til eksen min - hun kjenner vi jo alle 3 :skratte: :skratte: :skratte: Åh, nå var jeg rett og slett morsom (og ja, den var litt intern :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Er ikke menyen klar?? :klø: Mener jeg har sikla over en meny de hade kommet frem til...*løper inn i den andre boka til *Aprin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg kan jo alltids spørre søskenbarnet mitt som serverte i vårt og har enda ei som sikkert kan, men da må de nok ha litt penger ;) Men det er jo sånne ting vi finner ut av etterhvert! Kanskje Kamille kan servere? :lur: Og når jeg tenker meg om har jeg enda ei som sikkert kan, men da må vi kanskje begynne med enda mer bytting av serveringstjenester! :fnise: Hun skal nemlig gifte seg i august/september neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Er ikke menyen klar?? :klø: Mener jeg har sikla over en meny de hade kommet frem til...*løper inn i den andre boka til *Aprin*

Jo, mener den er klar altså! Synes kanskje *Aprin* bør oppdatere lista som du lagde slik at vi kan få vår liste helt up to date ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, her merker jeg at jeg må følge med... :fnise:

Siden jeg og *Aprin* skal gifte oss samme dag kan jeg jo bare kopiere alt dere gjør her... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Haha, her merker jeg at jeg må følge med... :fnise:

Siden jeg og *Aprin* skal gifte oss samme dag kan jeg jo bare kopiere alt dere gjør her... :lur:

Haha? :roll: Dette er seriøse saker! :jepp:

Men vi er jo drevne bryllupsplanleggere og vet hva som må planlegges litt bedre denne gang enn i vår eget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha litt tradisjonelle farger.. :sjenert: hvitt/lyst, sølv og burgunder.. Kjolen jeg tenker på vil jeg ha i Ivory med sløyfen i enten burgunder eller sølv...

Flere servitører trenger dere ikke tenke på, da mors klubbvenninner står i kø for å få servere og bake kaker :fnise:

prest og kantor får vi vite 2-3 mnd i forrveien, og som inngangsmarsj vil jeg enten ha lohengrin, Mim sin, eller http://www.youtube.com/watch?v=4cesrlcnsmw. Ut tror jeg mendehlson, men er ganske åpen..

Ellers har jeg underskjørt, slør, sko, veske, smykker og tiara :)

Gjestelisten er ok, det er også alkohol til festen

Invitasjonene ligger klar, mangler bare teksten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

:strix: :strix: LISTEN :strix: :strix:

Rødt --> Ikke tenkt på engang

Blått --> Joda, her er det på gang

Grønt --> FERDIG :strix:

Dato

Kirke

Tidspunkt

Prest

Kantor

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Soloinnslag

Gitarist/pianist

Pynt i kirken - med i prisen!

Lokale

Kokk

Meny

Sjekke hva som er av servise o.l i lokalet

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud:

Brudekjole

Slør

Underskjørt

Undertøy

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Hårpynt

Sminke

Skoputer

Brudgom:

Klær

Mansjettknapper

Parfyme

Sko

Brudepike:

Kjole

Sko

Hårpynt

Smykker

Blomsterkurv

Brudesvenn:

Klær

Sko

Ringpute

Våre hjelpere:

Forlovere

Ringbærer

Brudepike

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpner - Pysepus og Madam_mim

Servitører - Pysepus og Madam_mim

Bordpynt:

Gjesteliste

Tema

Fargevalg

Transport

Bestemme ringer

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake

Bestemme brudebukett

Bestemme frisyre

Bestemme frisør

Bestemme sminkør

Bestemme fotograf

Bestemme location for fotografering

Bestemme bryllupsreise

Bestille ringer

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille fotograf

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille bryllupsreise

Skrive handleliste -

Kjøpe bordpynt -

Kjøpe inn til gaveåpning / nedpakking:

* Plastsekker

* Esker

* Nummerlapper

* Bok

* Pakketeip

* Penn

Kjøpe drikkevarer

Kjøpe snacks

Kjøpe godlukt til toalettene

Kjøpe gjestebok

Lage ønskeliste

Lage invitasjoner

Lage foreløpig bordplan

Lage endelig bordplan

Lage menyer

Lage bordkort

Lage kirkeprogram

Sende invitasjoner

Sende prøvingspapirer, forlover-erklæringer og navneendringsskjema

Levere ringer til gravering

Purre ubesvarte

Tilpasse brudekjolen

Prate med presten om godkjenning av kirkeprogram -

Øve på brudevals

Familiebilder- hvem tar de?

Sjekke alle bestillinger

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Vil ha litt tradisjonelle farger.. :sjenert: hvitt/lyst, sølv og burgunder.. Kjolen jeg tenker på vil jeg ha i Ivory med sløyfen i enten burgunder eller sølv...

Så da kan vi gå ut fra rødt, sølv og hvitt når vi finner ting & tang? Greit å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Så da kan vi gå ut fra rødt, sølv og hvitt når vi finner ting & tang? Greit å vite ;)

Åååh, etter å ha sett kjolen (som BTW er stunning :dåne:) stemmer jeg for store gammelrosa roser - sånne som buketten på bildet av kjolen (den var n-y-d-e-l-i-g!!) sammen med sølv og krem...rødt sølv og hvitt vil kanskje bli litt hardt mot hverandre :sjenert: Men det er min mening da :fnise: Hvis du skal ha kjolen kritthvit derimot så er saken en annen selvsagt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Åååh, etter å ha sett kjolen (som BTW er stunning :dåne:) stemmer jeg for store gammelrosa roser - sånne som buketten på bildet av kjolen (den var n-y-d-e-l-i-g!!) sammen med sølv og krem...rødt sølv og hvitt vil kanskje bli litt hardt mot hverandre :sjenert: Men det er min mening da :fnise: Hvis du skal ha kjolen kritthvit derimot så er saken en annen selvsagt :jepp:

Jeg er veldig enig med deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...