Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Jeg fikk plutselig lyst på denne kjolen, fotsid, i ivory med enten ivory eller lyyyysrosa bånd.. :fnise:

selv om pysepus ikke syns det e nok brudekjole :fnise:

Må nok si meg enig med Pysepus her, men for all del - vakker bilr du uansett :dåne: Men liker bedre den du har hjemme :sjenert: For den er kjempefin!! Hvis det er enkle brudekjoler du er ute etter så finnes det jo mange kjempefine av de :jepp:

Denne helga du kommer hjem Pysepus eller neste? For denne halga er jeg ledig - mer en neste ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det er neste helg jeg kommer hjem mim :) Men hvis det er noen bryllupsting som skal ordnes i nærmeste framtid så kan jeg egentlig komme hjem hvilken helg som helst, bare ikke denne :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg (hold dere fast :fnise: );

  • *Bytta kirken. Ny tid; 31.01.09 kl 15.30
  • *Flytta lokalet
  • *Flytta kokken
  • *Flytta bryllupskaka
  • *Handlet nye GAMMELROSA bånd til innbydelsene
  • *Handlet ark til bordkortene
  • *Sjekket priser på ny brudekjole.. Denne (i fotsid, hvit variant) koster 1000, og denne 1200. Hvilken skal jeg velge?

I tillegg til at jeg har vært hos megler og skrevet kontrakt på nye huset, vært i banken og ordna no greier med lånet og vært hos mine foreldre og henta lille som de hadde henta i barnehagen fordi hun spyr :(

Tenkte jeg skulle lage bordkortene klar i dag, uten navn på.. og bytte ut bånd på innbydelsene. Hva skriver vi i innbydelsene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Du har jammen meg fått gjort mye! :hoppe:

Og du vet hva jeg OG mim mener om kjolen :lur:

:klemmer: på lille som er syk :troest:

Innbydelsestekst ja.. kommer tilbake til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
I dag har jeg (hold dere fast :fnise: );
  • *Bytta kirken. Ny tid; 31.01.09 kl 15.30
  • *Flytta lokalet
  • *Flytta kokken
  • *Flytta bryllupskaka
  • *Handlet nye GAMMELROSA bånd til innbydelsene
  • *Handlet ark til bordkortene
  • *Sjekket priser på ny brudekjole.. Denne (i fotsid, hvit variant) koster 1000, og denne 1200. Hvilken skal jeg velge?

I tillegg til at jeg har vært hos megler og skrevet kontrakt på nye huset, vært i banken og ordna no greier med lånet og vært hos mine foreldre og henta lille som de hadde henta i barnehagen fordi hun spyr :(

Tenkte jeg skulle lage bordkortene klar i dag, uten navn på.. og bytte ut bånd på innbydelsene. Hva skriver vi i innbydelsene? :klø:

:dåne: Nå skjer det jammen saker her :hoppe: Du er kjempeeffektiv :kose:

Jeg stemmer for Maggie Sottero kjolen jeg altså :sjenert: Og gjerne i den fargen og med det båndet også - til gammelrosa vil den passe perfekt :jepp: Hvitt blir også fint til - men med creme så vil det bli sånn dust og fint :hjerter::fnise: Mim er rosa-frik :hoho:

Inni innbydelsene ja...Tradisjonelt eller litt annerledes?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Nå skjer det jammen saker her :hoppe: Du er kjempeeffektiv :kose:

Jeg stemmer for Maggie Sottero kjolen jeg altså :sjenert: Og gjerne i den fargen og med det båndet også - til gammelrosa vil den passe perfekt :jepp: Hvitt blir også fint til - men med creme så vil det bli sånn dust og fint :hjerter::fnise: Mim er rosa-frik :hoho:

Inni innbydelsene ja...Tradisjonelt eller litt annerledes?!

Jeg syns også maggie sottero kjolen er nyyydelig, men vet ikke om den er pen på meg :klø: Kanskje jeg skal bestille den som brudekjole, og den andre som selskapskjole.. Hvis jeg finner ut av hvilken farge jeg vil ha den i :fnise:

Inni innbydelsene skal det være tradisjonelt, men ikke for høytidelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg syns også maggie sottero kjolen er nyyydelig, men vet ikke om den er pen på meg :klø: Kanskje jeg skal bestille den som brudekjole, og den andre som selskapskjole.. Hvis jeg finner ut av hvilken farge jeg vil ha den i :fnise:

Inni innbydelsene skal det være tradisjonelt, men ikke for høytidelig :fnise:

Vi må på brudekjoleprøving vet du :klemmer: Vi sier jeg - blir gjerne med ser du :fnise: Det jeg ikke skjønner er hvorfor den Maggie Sottero-kjolen ikke skal bli pen på deg :klø: Men er du usikker så er det jo en drøss nyyydelige helt enkle brudekjoler for tiden - da kan en jo spe på med stæsj for å sprite det litt opp :hjerter: Synes den andre skriker for lite :rope: "BRUUUUUUUUUD" :ler:

Åh - gleder meg sånn :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg bestiller maggie sotterokjolen jeg.. blir det ikke bra bruker jeg bare den jeg har :fnise: tror jeg vil ha den i ivory (lik den fargen jeg har), men bånd i ivory også, eller nr 48 her ?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg likte samme buketten som mim best :jepp: Men i rosa selvfølgelig!

:ler:

:ler: Kongesangen :danser:

Synes det var fint med litt lilla i også jeg :jepp: Rosene er jo gammelrosa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Tror jeg bestiller maggie sotterokjolen jeg.. blir det ikke bra bruker jeg bare den jeg har :fnise: tror jeg vil ha den i ivory (lik den fargen jeg har), men bånd i ivory også, eller nr 48 her ?? :klø:

Da tror jeg at jeg vil ha begge deler i ivory så trenger du ikke forholde deg til at fargen på båndet må passe med resten :jepp: Er ivory helt hvitt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Ivory er fargen som er på kjolen hun har :fnise: Jeg synes du kan bestille med bånd i farge 48 jeg, for som du sier; du har en annen du kan bruke også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

På Maggie Sottero sine sider står det at du kan få kjolen i Diamond White / Rose, det hørtes veldig fint ut - men jeg aner ikke hva diamond white er :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
På Maggie Sottero sine sider står det at du kan få kjolen i Diamond White / Rose, det hørtes veldig fint ut - men jeg aner ikke hva diamond white er :hoho:

Tror det er kritthvitt...? Har ei venninne som ønsker seg diamond white kjole og den er HVIIIIIT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...