Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Tror det er kritthvitt...? Har ei venninne som ønsker seg diamond white kjole og den er HVIIIIIT!

Æsj - det vil vi ikke ha :riste: Men det hørtes veldig fint ut......Eller kanskje det hadde passt likevel - det er jo vinterbryllup :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Æsj - det vil vi ikke ha :riste: Men det hørtes veldig fint ut......Eller kanskje det hadde passt likevel - det er jo vinterbryllup :sjenert:

Det blir jo veldig hvitt da... :sjenert: Tror ivory er bra jeg for det er hvitt, men ikke heeeelt hvitt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
B-E-A-U-T-I-F-U-L :hjerter: (men jeg ville brukt den hvis jeg skulle ha gifta meg på en strand da...)

Samme hvor - bare jeg hadde fått brukt den :fnise: Se for deg den med bolero og sånn pels dings til å ha hendene inni da :hjerter: Åh, nå besvimer jeg :dåne:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

På Maggie Sottero sine sider står det at du kan få kjolen i Diamond White / Rose, det hørtes veldig fint ut - men jeg aner ikke hva diamond white er :hoho:

diamond white er kritthvitt.. jeg syns ofte den skjærer mot blått,liker ikke det. fargen på bildet er light gold/rose, den syns jeg er veldig pen.. men alt tilbehøret mitt er i ivory, så det går ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim
kjolen du viste er NYYYDELIG!! :dåne:

men jeg syns man må være slank og gifte seg på en strand. :fnise:

min favorittbukett er denne

Jeg tror du hadde vært som en drøm i den :dåne: MED den buketten, pelsbolero og sånn pelsdings til å ha hendene i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Den buketten er kjempefin *Aprin*! :strix: Den blir kjeeeempefin til Maggie Sottero-kjolen og sammen med sånn kåpe du viste meg bilde av i går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja! :strix: nå sitte jeg å bytter ut båndene på innbydelsene :fnise: de blir fiiiiiine.. Fant dere utav teksten?! :klø:

Gleder meg til å se de nye innbydelsene :)

Tekst er under arbeid :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...