Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Satser du på litt utradisjonelt likevel?! Hurraaa - jeg tar meg nemlig best ut naken :skratte:

Det vet jeg jo!!! :skratte: :skratte: :skratte:

det var når jeg fant ut hvor fantastisk du er uten klær, at jeg bestemte meg for å gå for denne løsningen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi blir fine da :tunge1:

Men *Aprin* - når vet vi dato da? Om det blir januar må vi jo få gjort ting her :)

Nå har kjære fått tilbud om å reise i april, så da må det framskyndes ja.. :klø: Tror jeg må snakke med kirka i morgen! Var det 31 januar dere ønsket dere? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

31. januar går bra om jeg får vite det snart for jeg har egentlig jobbelørdag, men får nok byttet når du skal gifte deg :jepp: Egentlig så er det sånn at dere kan velge dato da så stiller vi opp uansett :strix: Men vi som bryllupsplanleggere synes det er greit å vite hvor lang tid vi har! Om det blir 31. januar må vi jammen meg sette i gang med invitasjonene! For jeg kan være med å lime og sånn :jepp: Kommer hjem neste helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31. januar går bra om jeg får vite det snart for jeg har egentlig jobbelørdag, men får nok byttet når du skal gifte deg :jepp: Egentlig så er det sånn at dere kan velge dato da så stiller vi opp uansett :strix: Men vi som bryllupsplanleggere synes det er greit å vite hvor lang tid vi har! Om det blir 31. januar må vi jammen meg sette i gang med invitasjonene! For jeg kan være med å lime og sånn :jepp: Kommer hjem neste helg også :)

Invitasjonene ligger klar, mangler bare arket med tekst i.. Men er dere blitt enige om farger? må jeg kanskje riva av det burgunder båndet og ha på et annet? :fnise: Blir jo vinterbryllup nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Invitasjonene ligger klar, mangler bare arket med tekst i.. Men er dere blitt enige om farger? må jeg kanskje riva av det burgunder båndet og ha på et annet? :fnise: Blir jo vinterbryllup nå :)

Vi ville jo hatt et gammelrosa bånd sammen med det vi ;) Men hvis de er ferdige så kanskje vi kan finne noe annet gammelrosa å ha på? MIM :rope: Vi må på sjåpping! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hva bør gjøres nå?

- sende inn alle papirer

- snakke med kirka

- snakke med lokalet

- snakke med kokken

-- bestemme meny

- gjøre klar innbydelsene

- bestemme brudekjole og bestille

- noe varmt til å ha oppå kjolen - cape?

-- det samme gjelder brudepiken

- finne blomsterkurv og ringpute

- bestille blomster

- finne brudebukett

- knapphullsblomster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Det vet jeg jo!!! Det var når jeg fant ut hvor fantastisk du er uten klær, at jeg bestemte meg for å gå for denne løsningen

:hoho: akkurat ja....jaja, jojo - får vel si takk jeg da :skratte: Uff..........

Nå har kjære fått tilbud om å reise i april, så da må det framskyndes ja..Tror jeg må snakke med kirka i morgen! Var det 31 januar dere ønsket dere?

Åh, så spennende!! :strix::hoppe::strix:

Det blir jo snart bryllup nå da jo :dåne:

31. januar går bra om jeg får vite det snart for jeg har egentlig jobbelørdag, men får nok byttet når du skal gifte deg. Egentlig så er det sånn at dere kan velge dato da så stiller vi opp uansett. Men vi som bryllupsplanleggere synes det er greit å vite hvor lang tid vi har! Om det blir 31. januar må vi jammen meg sette i gang med invitasjonene! For jeg kan være med å lime og sånn. Kommer hjem neste helg også.

Vi stiller uansett :jepp: Jeg har satt av helgen 30.januar - 1.februar i kalenderen min jeg allerede!!

Hvis *Aprin* får bekreftet datoen 31.januar imorgen så må vi tenke invitasjoner ja...men jeg er opptatt fredag og lørdag :sukk: Vil jo være med hvis jeg trengs!! Søndagen er jeg ledig da :hoppe:

Invitasjonene ligger klar, mangler bare arket med tekst i.. Men er dere blitt enige om farger? må jeg kanskje riva av det burgunder båndet og ha på et annet? Blir jo vinterbryllup nå.

Synes kanskje vi skal droppe burgunder siden det blir vinterbryllup - men hvordan blir det å rive av på invitasjonene?? *redd for å ødelegge* Ser for meg hvitt, masse sølv og litt rosa i forskjellige nyanser! Men kalde farger tror jeg blir bankers :jepp:

Vi ville jo hatt et gammelrosa bånd sammen med det vi. Men hvis de er ferdige så kanskje vi kan finne noe annet gammelrosa å ha på? MIM Vi må på sjåpping!

:hoppe: Når??

Hva bør gjøres nå?

- sende inn alle papirer

- snakke med kirka

- snakke med lokalet

- snakke med kokken

-- bestemme meny

- gjøre klar innbydelsene

- bestemme brudekjole og bestille

- noe varmt til å ha oppå kjolen - cape?

-- det samme gjelder brudepiken

- finne blomsterkurv og ringpute

- bestille blomster

- finne brudebukett

- knapphullsblomster

mim: har du noe å føye til lista?

Ser ut for at du har fått med det meste sånn ved første øyekast :kose: Du er så flink!! Skal det være solist i kirka så må denne bookes nå..Får vi være med på brudekjolejakt?! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båndet er bare festet med dobbeltsidig teip og kan lett byttes ut..

Vi bruker forlovelsesringene videre, skal bare pusse opp og gravere de på ny, det gjør jeg når det nærmer seg..

Bør jeg sjekke lokale eller kirke først om 31 januar er ok? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Båndet er bare festet med dobbeltsidig teip og kan lett byttes ut..

Vi bruker forlovelsesringene videre, skal bare pusse opp og gravere de på ny, det gjør jeg når det nærmer seg..

Bør jeg sjekke lokale eller kirke først om 31 januar er ok? :klø:

Okei...Men da er det jo enkelt! Hvis du virkelig virkelig vil ha burgunder så trenger vi ikke gjøre noen endringer - det er tross alt deres dag (og litt vår :fnise:)

Begge deler må nok sjekkes samme dag for å være sikker :jepp: Jeg husker vi fikk datoen for lokalet først og så kirka bekreftet - men så var vi jo innom forskjellige kirker også på vår vei da :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Tror du må sjekke begge deler i dag *Aprin* :jepp:

Og mim: vi må jo på sjåpping så fort som mulig ;) Men hvis du er opptatt neste helg så tar jeg *Aprin* med meg, for vi må gjøre innbydelsene klare :jepp: Neste søndag er jeg opptatt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt mail til kirka i dag, og bedt om 31 januar, men har ikke fått svar enda.. stefar har også fått beskjed om å booke om lokalet.. :dåne:

Jeg skal jobbe neste lørdag 10-15.. :sjenert: men kan shoppe når som helst utenom det altså! :jepp:

Jeg spurte kjære hva han syns om gammelrosa som farge, og han svarte (sitat) "For å være ærlig vet jeg ikke hvordan gammelrosa ser ut, men du skal få det akkurat slik du vil!" :skratte:

Vet ikke om jeg er helt overbevist om gammelrosa selv da.. redd det blir litt blast.. føler det hadde vært finere til kjolen om jeg skulle hatt den i fargen den er på bildet.. Men nå eg jeg usikker på kjolen også :dåne:

Jeg tror ikke jeg vil bestemme farge før jeg har bestemt meg for bukett..

..og en ting til, jeg vil ha SNØKRYSTALLER strødd på bordene! Vil helst ikke måtte klippe dem ut i papp, så hadde vært fint om jeg hadde funnet det noe sted. *må-huske-å-lete-på-ebay-i-kveld* og blanke "diamanter"

Nå skal jeg på fotballkamp, men i kveld må jeg SERIØST planlegge altså! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Lurer på om ikke jeg har mange blanke diamanter? :klø: Må se neste helg i eska mi :jepp: Kanskje ikke gammelrosa da, men hva med forslaget til mim med forskjellige rosafarger sammen med hvitt og masse sølv? Gå på Plantasjen og se om de har sånne snøkrystaller som du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal være rosa må det være en litt dempet, lyyys rosa eller gammelrosa..

Lurer på om jeg liker litt den nederst til høyre på dette bildet;

http://i.blogg.no/400x400/http://jannesblo..._1218839856.jpg

Skal gå på plantasjen i morgen å se etter snøkrystaller! Det var lurt :) Så de hadde kubbelys på tilbud et sted nå, 3 pk til 49,- :jepp: Men husker jeg hvor? neeei.. :dåne: skal ha 3 hvite kubbelys i ulike størrelser på dekketalerkner i sølv rundt på bordene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Mange fine buketter! :hoppe: Lys lys rosa er jo kjempefint da :jepp: Finnes jo flere toner i lys rosa :)

Og sånn med lys kan vi gjøre :jepp: Blir kanskje litt vanskelig å få orkideene fine lenge slik da :klø: Men det kan vi finne ut av sammen med mamma :Nikke: Hun kan sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke henge blomster på lysene da.. Men vil ha noe pynt på de :)

Hvor bør jeg bestille frisør/sminkør? Og brudebuketten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Trenger ikke henge blomster på lysene da.. Men vil ha noe pynt på de :)

Hvor bør jeg bestille frisør/sminkør? Og brudebuketten? :klø:

Det går jo an å ha strenger med perler på :jepp: Sånn som vi hadde eller noe à la det bare i rosa!

Frisør/sminkør... hm... brudebukett - sender deg PM jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig lyst på denne kjolen, fotsid, i ivory med enten ivory eller lyyyysrosa bånd.. :fnise:

selv om pysepus ikke syns det e nok brudekjole :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...