Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Jeg er veldig enig med deg :jepp:

Da må vi bare overbevise *Aprin* om at gammelrosa er mye bedre enn rødt :fnise: Eller - når jeg tenker meg om ga hun oss da virkelig frie hender, så da blir det gammelrosa, krem og sølv :hoho: Husker du hvilken farge det var på vesten til kjæresten hennes..?? Hvis den er burgunder så sliter vi :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Ja, hun gav oss frie tøyler ;) Så da sier vi det :tommel: Men føler kanskje vi må få bilde av innbydelser og bordkort før vi bestemmer oss helt :) *hint hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha? :roll: Dette er seriøse saker! :jepp:

Men vi er jo drevne bryllupsplanleggere og vet hva som må planlegges litt bedre denne gang enn i vår eget ;)

Ooops, ja selvsagt er dette seriøst!!! :jepp: Og jeg skal seriøst følge med!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ja, hun gav oss frie tøyler ;) Så da sier vi det :tommel: Men føler kanskje vi må få bilde av innbydelser og bordkort før vi bestemmer oss helt :) *hint hint*

Ja for det er jo også ferdig vel?! Hmmm :rope: *Aprin* vi trenger deg litt her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Går forresten burgunder og gammelrosa sammen?? :klø: Akkurat som jeg så for meg at det kunne vært fint sammen med sølv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Går forresten burgunder og gammelrosa sammen?? :klø: Akkurat som jeg så for meg at det kunne vært fint sammen med sølv....

Jaaaa! Da har jeg nemlig den perfekte buketten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Ooo, har du bukett klar Pysepus?? Få se, få se, få seee :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og til de invitasjonene og bordkortene så går absolutt gammelrosa også :jepp: Hva med å ha gammelrosa og burgunder bånd på invitasjonene?? Gammelrosa f.eks nedenfor det burgunder?! Ojojoj, dette blir fint :dåne: :dåne: og trippel :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg ser kanskje for meg at både det burgunder sammen med et transparent gammelrosa bånd blir kjempefint :) Men at man tvinner dem sammen på en måte!

Bukett ja... skal finne bildet med en gang!

Bilde 1

Bilde 2

Men må jo gjerne bytte litt på fargene da! Og jeg vet hvem som kan lage den - de som laget min :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Vakker bukett - absolutt helt alldeles nydelig :jepp: Tror *Aprin* vil like den!! Vet du fargen på vesten til kjæresten?? For om hun har gammelrosa i sin bukett så går jo det til burgunder vest isåfal, gjør det ikke :klø: Ser for meg at det hadde vært nudelig! Og jeg stemmer for at brudepiken skal ha blomsterkurv, for hun er så liten og søt - og det kommer til å bli helt :hakeslepp: å se at hun drysser blader på gulvet :dåne: Hvis hun er stor nok til å forstå det da....Kanskje vi må strø roseblader på gulvet før gjestene kommer?? Sånn at det ligger på gulvet som en del av pynten.....Oh my - nå må jeg nesten grine litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg husker ikke hvilken farge det er på vesten hans jeg :sjenert: Har spurt *Aprin* nå :lur: Og den er sølvgrå, så den går jo til alt :nigo:

Tror kanskje vi må strø noen roseblader først, sånn at det er litt der liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:klø: vet ikke helt....Hva mangler vi?! Har liksom ikke hatt noen "vision" om hvordan bordet bør se ut enda - men det kommer vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:klø: vet ikke helt....Hva mangler vi?! Har liksom ikke hatt noen "vision" om hvordan bordet bør se ut enda - men det kommer vel :ler:

Jeg tror kanskje vi burde sett lokalet først? :klø: Har jo sett bilder fra dåpen til lille søte prinsesse, men det er bedre å se det live :) Også når vi har datoen er det bedre å planlegge - forskjell på vinter eller vårbryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg tror kanskje vi burde sett lokalet først? :klø: Har jo sett bilder fra dåpen til lille søte prinsesse, men det er bedre å se det live :) Også når vi har datoen er det bedre å planlegge - forskjell på vinter eller vårbryllup!

Blir vel ikke vinterbryllup hvis han reiser allerede denne mnd?? :klø: Kan ikke utsette det helt til neste vinter :redd:

:opplyser: Jeg har sett lokalet live, var i 30 årsdag hos en venninne for noen år siden, men av diverse grunner (:skaal:) husker jeg ikke så mye :skratte: Husker det er et stort og godt kjøkken med sånn serveringsåpning / bardisk og at det er et luftig lokale med masse lys som kommer inn gjennom en haug med vinduer :jepp: og maaaaasse plass til å danse - selv om jeg valgte å danse oppå bordene :hoho: Seriøst, jeg blir avogtil forferdelig tullete når jeg drikker.........Slapp av *Aprin* jeg skal holde meg på gulvet i bryllupet :ler: Så sant det ikke er sånn oppå-bordet-servering da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Men da har du sett det live da! Kanskje vi likevel bør se det en gang før bryllupet likevel hvis vi skal finne på noe lurt med pynt og sånn? Siden du har litt sporadisk hukommelse derfra liksom :skratte:

Og det er jo sant at det ikke blir noe vinterbryllup om brudgommen reiser bort, men det vet vi jo ikke ennå :sjenert: Hm... føler planleggingen står litt i ro nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av *Aprin* jeg skal holde meg på gulvet i bryllupet :ler: Så sant det ikke er sånn oppå-bordet-servering da :fnise:

Har jeg ikke sagt det? :klø: Vi tenker å servere sånn sushi på nakne kvinnekropper mens vi er hos fotografen! Så det er flott at du er kjent med bordene der borte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Har jeg ikke sagt det? :klø: Vi tenker å servere sånn sushi på nakne kvinnekropper mens vi er hos fotografen! Så det er flott at du er kjent med bordene der borte :fnise:

Satser du på litt utradisjonelt likevel?! Hurraaa - jeg tar meg nemlig best ut naken :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...