Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Nå fant jeg en innfallsvinkel, og skriver så det hosjer!

:hoppe: JIPPI! :hoppe:

..dere må lese gjennom når jeg er ferdig altså!

*gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Været

1 grad. STRÅLENDE Sol. Laber bris, 6,9 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Hvor mye øl og cider trenger vi? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Gleder meg til å lese talen :hoppe:

Hvor mye øl og cider som trengs aaaner jeg ikke :sjenert: Vi hadde jo aaaaltfor mye :fnise: Mamma og de ble nettopp ferdig med å drikke opp ølet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Været

1 grad. STRÅLENDE Sol. Laber bris, 6,9 m/s fra sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

PERfect :dåne:

Hvor mye øl og cider trenger vi? :klø:

Mye mindre enn du tror :fnise: Kjøpe du litt mindreenn du regner med at går så slipper du å sitte igjen med øl og cider for store deler av 2009 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte liksom 4 kasser øl vi.. Blir det gjerne litt mye? :klø:

Dere har ikke tilfeldigvis tips om en billig cider? :fnise: syns liksom 27kr boksen er litt vel drøyt når vi skal ha maaaange :sjenert:

I dag har jeg vært hos frisøren, og farget og klippet håret! :hoppe: Herlig! Vi diskuterte hvordan jeg ville ha både hår og sminke, og vi var helt enige om hvordan det måtte bli :D

Ellers har vi handla chips, nøtter og slikt i dag. Og plastglass til baren :fnise: For å hjelpe på oppvasken, og forhåpentligvis er det ingen som bryr seg når det er blitt så sent.. :ler:

Plan for kvelden:

- Legge opp buksa og armene på dressen til brudesven`en

- Finne frem alt lille skal ha på (utenom kjolen som henger hos pysepus sin mormor:D )

- Begynne å pakke stellebag og koffert til Lille (til dagen og til natten)

- Finne frem pynten (lys+fat, bånd til å ha rundt lysene, diamanter, rosa telys og holdere + servietter)

- Skrive ut et eksemplar av kirkeprogrammet så vi kan ha med når vi skal på samtale med presten i morgen

- Øvedanse brudevals :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Er dere helt nødt å ha cider da? Det går ikke så mye av det faktisk - og i hvertfall ikke hvis dere skal ha drinker i baren :opplyser: Vi handla vår på Rema 1000 vet jeg, men om det er billigere der enn andre steder det aner jeg ikke :sjenert: Og 4 kasser øl burde sikkert holde - til sammenligning hadde vi 2 kasser til vårt bryllup og hadde ca 1 igjen :ler:

Så godt at du og frisørdama er enige :strix: Det er en god følelse!! Prøvebilder eller??? :popcorn:

Lu-u-u-rt med plastglass til baren :jepp: Tror neppe folk bryr seg nei, vi skal sørge for å sjenke de gode og fulle under middagen :lur::ler:

Duh..skulle jeg skrive ut kirkeprogram for deg eller ordner du det selv??

Og huset mitt står som sagt til disposisjon når du skal kle deg - jeg må bare vite om det blir så jeg får kasta ut kidsa og mannen :ler: Og når det blir isåfal.. :sjenert:

Så skulle du ha vasene mine, yes?!? Må vaske de serdu :fnise: Og storesøster har pakka ned endel du skulle låne - når vil du ha det? Skal jeg ta det med på fredag eller trenger du det før?

Ikke lenge igjen nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha cider, det er nemlig det jeg har tenkt å drikke :fnise:

Hadde du kunnet skrevet ut for meg så hadde det vært suuupert, så slipper jeg å levere de til trykking!! Satser på å gjøre det helt ferdig i morgen etter møtet med presten.

Hvis jeg kunne kledd meg hos deg hadde det også vært flott! :sjenert: Er jo ikke så langt fra frisøren til deg :D

Vaser har jeg ikke styring på.. Pysepus? :fnise:

5 dager igjen!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemange! :fnise: er så mange uinviterte som sier de skal komme i kirken! (foreldre av venner, venner av foreldre, kollegaer på begge jobbene, naboer +++ :dåne: ) :klø: Du skal få en pakke papir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Forstår jeg skal komme tidlig i kirka for å få rette plassen ja :overrasket: Holder det med 100? Folk som er sammen ser jo sammen...Papir trenger du ikke tenke på kjære deg, det er blekket som koster, men det er det jobben min som betaler uten at de vet det :ler: Svart hvitt eller farge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plan for kvelden:

- Legge opp buksa og armene på dressen til brudesven`en

- Finne frem alt lille skal ha på (utenom kjolen som henger hos pysepus sin mormor:D )- Begynne å pakke stellebag og koffert til Lille (til dagen og til natten)

- Finne frem pynten (lys+fat, bånd til å ha rundt lysene, diamanter, rosa telys og holdere + servietter)

- Skrive ut et eksemplar av kirkeprogrammet så vi kan ha med når vi skal på samtale med presten i morgen

- Øvedanse brudevals :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har vi vært i kirken og øvd! :hoppe: Presten var kjempekoselig, å vi får spille inn- og utgangsmarsjene på anlegget! Har også vært i lokalet en tur, og sett over..

Jeg har et dilemma; Kjøpe 60 kniver og gafler, eller spise forrett og hovedrett med samme bestikk?! :klø:

Plan for kvelden;

- Skrive ferdig kirkeprogrammet og sende til Mim

- Lage nytt bordkart (må gjøre litt om på det)

- Finne frem våre 5 sølvlysestaker (vi måtte ha de med i kirka til lystenning :klø: )

- Lete videre etter fields of gold uten synging, og brenne sangene på CD

- Skrive en liste til servitørene over ting de skal huske/ting som skal skje

MIM!! kunne du lagt sangene på cd som mp3filer, så kan jeg legge de over på Ipod`en min? (evt rett over på Ipoden :fnise: ) Da kan vi bare koble den til anlegget, så slipper vi å måtte bytte cd`er å sånn.. :sjenert:

I morgen skal vi hente duker, og være med min tante og velge oss en gave! :lur: (skal på et galleri og velge oss et bilde)

Endret av *Aprin*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
I dag har vi vært i kirken og øvd! :hoppe: Presten var kjempekoselig, å vi får spille inn- og utgangsmarsjene på anlegget! Har også vært i lokalet en tur, og sett over..

Jeg har et dilemma; Kjøpe 60 kniver og gafler, eller spise forrett og hovedrett med samme bestikk?! :klø:

Plan for kvelden;

- Skrive ferdig kirkeprogrammet og sende til Mim

- Lage nytt bordkart (må gjøre litt om på det)

- Finne frem våre 5 sølvlysestaker (vi måtte ha de med i kirka til lystenning :klø: )

- Lete videre etter fields of gold uten synging, og brenne sangene på CD

- Skrive en liste til servitørene over ting de skal huske/ting som skal skje

MIM!! kunne du lagt sangene på cd som mp3filer, så kan jeg legge de over på Ipod`en min? (evt rett over på Ipoden :fnise: ) Da kan vi bare koble den til anlegget, så slipper vi å måtte bytte cd`er å sånn.. :sjenert:

I morgen skal vi hente duker, og være med min tante og velge oss en gave! :lur: (skal på et galleri og velge oss et bilde)

Jeg stemmer for å bruke samme bestikk til forrett og hovedrett - seriøst, du går ikke hen og kjøper 60 kniver og gafler :hoho: Hva skal du med det liksom??? :roll::fnise:

Og kan du ikke bare stikke innom med ipoden så legger jeg sangene direkte inn på den??

Hurraaaaaa for inn- og utgangsmelodi over anlegg :hoppe: Snille presten :jepp:

Idag har jeg kjøpt presang :lur: Det er ingenting som står på noen lister :sjarmor: Overraskelse!!! :gave::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg stemmer også for å bruke det samme bestikket!

Mim - jeg er spent på gaven :nigo: Send meg en melding da! :lur:

Og *Aprin* - kan mamma få sjekke blomstene på lørdagen før vielsen? Hun vil sjekke at det ser fint ut til middagen ;)

Gleder meg til lørdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...