Gjest Pysepus Skrevet 8. januar 2009 #221 Del Skrevet 8. januar 2009 Får jeg besøk i morgen? :klø: JAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. januar 2009 #222 Del Skrevet 8. januar 2009 JAAAAA! Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. januar 2009 #223 Del Skrevet 8. januar 2009 Når? Når passer det for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. januar 2009 #224 Del Skrevet 8. januar 2009 Når passer det for deg da? I kveldingen kanskje? Jeg slutter halv 4, så må vi hente lille i barnehagen og handle før vi kjører hjem, så klokken blir fort halv 5 før vi er hjemme.. Så kommer kjæres eletrikerbror som skal fikse noe greier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. januar 2009 #225 Del Skrevet 8. januar 2009 I kveldingen kanskje? Jeg slutter halv 4, så må vi hente lille i barnehagen og handle før vi kjører hjem, så klokken blir fort halv 5 før vi er hjemme.. Så kommer kjæres eletrikerbror som skal fikse noe greier her. Kveldinga er bra Kan ikke du bare si et tidspunkt så kommer jeg (vi) da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. januar 2009 #226 Del Skrevet 8. januar 2009 Når som helst fra 7 og utover Om mim skal bli med kan du jo høre når det passer best for henne. Hvis hun ikke skal kan vi jo bare si halv 8 eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. januar 2009 #227 Del Skrevet 8. januar 2009 Når som helst fra 7 og utover Om mim skal bli med kan du jo høre når det passer best for henne. Hvis hun ikke skal kan vi jo bare si halv 8 eller no? Skal sende henne en melding og høre Sender deg melding i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. januar 2009 #228 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hmmmm....Har lovt mannen romantisk middag imorgen Menne...den kan diskuteres Endret 8. januar 2009 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. januar 2009 #229 Del Skrevet 9. januar 2009 Hmmmm....Har lovt mannen romantisk middag imorgen Menne...den kan diskuteres Da får han få den en annen dag - viktigere å få fiksa ting til bryllupet Det gjelder bare å ordlegge seg rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 9. januar 2009 #230 Del Skrevet 9. januar 2009 Han skjønte det sa han - bryllup foran mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. januar 2009 #231 Del Skrevet 10. januar 2009 Han skjønte det sa han - bryllup foran mat Det er bra han skjønner prioriteringene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. januar 2009 #232 Del Skrevet 10. januar 2009 *Aprin* blir drukket ut i dag Var veeeldig vanskelig å være der i går og overbevise henne om at det ikke skulle skje i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. januar 2009 #233 Del Skrevet 10. januar 2009 *Aprin* blir drukket ut i dag Var veeeldig vanskelig å være der i går og overbevise henne om at det ikke skulle skje i går Det gikk bra helt til *Aprin* sa "Jeg er sikker på at jeg blir drukket ut imorgen og du Pysepus har sikkert snakka med forloveren min" Vi ble litt sånn så det der tror jeg hun følte seg trygg på når vi gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. januar 2009 #234 Del Skrevet 10. januar 2009 Det gikk bra helt til *Aprin* sa "Jeg er sikker på at jeg blir drukket ut imorgen og du Pysepus har sikkert snakka med forloveren min" Vi ble litt sånn så det der tror jeg hun følte seg trygg på når vi gikk Jeg tror kanskje ikke at jeg klarte å holde meg så alvorlig nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 11. januar 2009 #235 Del Skrevet 11. januar 2009 Utdrikningslaget var kjempekoslig! Kan jeg bruke denne som utgangsmelodi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. januar 2009 #236 Del Skrevet 11. januar 2009 Åh, jaaaa!!!! Det blir perrrfekt *tørker en tåre* Så godt du hadde et fint utdrikningslag Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 11. januar 2009 #237 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ble hentet hjemme av to venninner. Fikk pakkeliste med alt fra nyttige ting som varme klær og toalettsaker, til ting jeg ikke fikk brukt, som svømmebriller og 1 kg mel. Vi kjørte til forloveren min og møtte de andre. Der spiste vi en herrlig lunch, drakk rååååsa champagne og fjollet og lo Etter lunch dro vi til et opplevelsessenter hvor vi hadde gladiatordag. Måtte bl.a. ta på oss sånne sumobryter-drakter og kjempe mot hverandre. utrolig morsomt, spesielt med litt innabords Etter gladiatorkampene skjøt vi med paintballgevær på blink. Jeg var dødsgod, og traff på 9 av 10 skudd! Etterpå ble vi kjørt til hytta til forloveren min. Der pynta vi oss, spiste middag, drakk og koste oss Hadde pakkelek, artig To venninner hadde med brev, lapper, dikt og 10 på topp liste over de fineste guttene på skolen, som jeg hadde skrevet på barneskolen. Lo så jeg grein når jeg måtte lese dette høyt! Utover kvelden sang vi singstar, hørte på musikk fra barndommen, og jeg ble kledd ut og måtte danse for dem. (både kostyme og sang var noe jeg opptrådde med mang en gang i barndommen.) Vi overnattet på hytta, og spiste en god frokost i dag før vi dro fornøyde hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. januar 2009 #238 Del Skrevet 11. januar 2009 Jaaaaa til utgangsmarsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. januar 2009 #239 Del Skrevet 12. januar 2009 I dag har jeg hatt møte med solisten! Vi snakket litt om hvordan vi ville ha det Veldig fornøyd med henne! Vi ble enige om at hun kun skal synge og spille en sang, denne. Jeg sende en purremail til saksbehandleren på kirkekontoret, og fikk endelig svar på hvem som skal være prest og organist. Nå skal jeg sende mail til begge og forhåpentligvis få godkjent kirkeprogrammet, inngangs- og utgangsmelodi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. januar 2009 #240 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå i kveld har vi hatt møte med kokken og toastmaster! Superfornøyd med begge, vi ser for oss akkurat det samme! Betryggende Har sendt mail til presten, og krysser fingrene for at kirkeprogrammet blir godkjent! Fant ikke mailadresse til organisten, så han må jeg ringe til i morgen.. Ting går på frem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå