Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært og bestilt masse masse roser :nigo:

:jepp: Gleder meg til å se de vakre dekorasjonene ;)

Slik skal kanskje brudebuketten se ut, bare med LYYYYYSE roser i stedet for knæsjrosa :fnise:

Håret vil jeg ha sånn som dette :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne rosa blomster har jeg ;) Og som sagt; mamma er med for å kjøpe brudebukett når som helst - bare gi beskjed :)

Og håret var kjempefint - du blir nyyydelig :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne rosa blomster har jeg ;) Og som sagt; mamma er med for å kjøpe brudebukett når som helst - bare gi beskjed :)

Og håret var kjempefint - du blir nyyydelig :dåne:

Jeg også, har en hel iskremboks etter dåpen :fnise: Tok de med for å få frem hvilken farge rosene egentlig skal være..

Ja, syns det er veldig fint med håret sånn. Trives ikke i det hele tatt med håret oppsatt, så det må bli noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt brudebukett!! :hoppe:

Fant de vakreste rosene jeg noen gang har sett!! :dåne: stooooore, nyyydelige roser med helt PERFEKT rosafarge :dåne:

Spent på å se hvordan den blir :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her inne nå... Nå er det ikke lenge igjen! Så spennende!! :hoppe: Gleder meg til å se bilde av brudebuketten hvis jeg får lov! Og håroppsettet var kjempefint! Er du i rute ellers? :)

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler svært gjerne bilde av buketten :fnise:

Slik ser den ut :rødme: håååper den blir like fin som på bildet!

trooor jeg er i rute ellers.. :klø: du får spør pysepus, tror hun har bedre oversikt enn meg :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg tror alt er i rute! Når jeg kommer hjem neste gang tror jeg vi må ha en gjennomgang eller iallfall i jula :jepp: Så får vi sette opp en skikkelig skikkelig liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest madam_mim
:rope: MIM!!!! :rope:

Har du fått hørt med hun som styla deg om hun har tid og lyst?

:flau: denne så jeg nå :flau:

Unnskyld unnskyld og trippelunnskyld :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Jeg har hatt en slapp kg-periode de siste ukene - dårlig på å oppdatere meg :sjenert: Kjempelei meg for at jeg ikke har svart!!!! Du må ikke være redd for å ringe eller sende melding om jeg ikke svarer deg her - gjerne enklere å få tak i meg da :jepp:

Har du sett svaret i boka mi? At jeg får ikke svar fra henne hverken på mld eller mail eller facebook :slåss: Vil du jeg skal ringe henne? Tror hun ikke er helt med for tida, hun svarer ikke storesøster heller som har booka henne som frisør til brudepikene liksom :overrasket: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ordnet hår og sminke for meg og forloveren :hoppe:

Skal ha samtaletime og farge/stellet håret på mandagen. Glemte å spør hva det koster da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Bryllup om en måned!

og jeg har INGENTING på stell!!!!!

:dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne::dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne::dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
og jeg har INGENTING på stell!!!!!

:fnise: det kan vel ikke være så ille??? Må vi trø til litt vi bryllupsplanleggerene da :jepp: Har hatt en lang pause vi også nå!! :rope: Pyyyysepuuuus - vi må planlegge og få ting på stell!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...