Gå til innhold

Märtha Louise og Ari har fått sitt tredje barn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har vært ekle med deg i dag?

Hun sa ikke at alle andre navn enn de valgte er kjedelige. Smaken er som baken, da vet du. Capiche?

Jo, hun sa at de som mente at talullah ikke var bra, ønsket kjedelige navn. Capiche? Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til foreldrene med enda en datter :)

Synes Emma er et fint navn, men for meg blir Tallulah litt for spesielt. MEn så er det ikke min datter som heter det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gleda meg faktisk til å høyre kva namnet vart, men dette var skuffande! Maud Angelica og Leah Isadora er begge utruleg bra namn. Emma Tallulah!??? What?? Tallulah???

Dersom ein vil skilje seg ut så er det jo den rette vegen å gå, og eg har jo fått eit inntrykk av det er nettopp det ekteparet Behn ynskjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes navnet var forferdelig på alle måter. Emma heter annenhver unge i dag, virker det som. Tallulah er det få som heter, og med god grunn.

Capiche?

Og når vi nå skal leke mafioso her er det greit å vite at det staves "Capisce".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Tallulah???

Ja, mener du det er noe galt i det å skille seg ut? Det er da bare flott at folk vil skille seg ut! Noe annet ville ha vært fengslende kjedelig.

Tallulah er jo det samme navnet som en datter av Demi Moore heter. Fint navn. Emma også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller et navn som ikke hele gata svarer på når du roper på ungen din, enn de typiske motenavnene som henger på alle. I min tid het "alle" jenter noe med Anne i. Jeg vet ikke hvor mange variasjoner av Anne vi hadde i klassen. Særdeles upersonlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, tiden går fort. Men får vel gratulere dem da! :)

Når det gjelder navnet, så falt det ikke i smak hos meg. Emma er nå greit nok, men Tallulah? Da bryr meg ikke om hvem sine kjendisbarn som heter det, det navnet syntes jeg var forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hater navnet; jeg bare lurer på hvordan det høres ut i hodene deres, det er jo antakelig et navn dere aldri har hørt før..

Det uttales Taluula, bare sånn til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte navnet Tallulah for første gang på tv lørdag, datteren til Lisa Stokke var det vel som het det. Da synes jeg navnet var veldig rart - og når man sa det høyt hørtes det litt ut som en unge som ikke kunne snakke rent (som om man ikke klarer å si r eller noe i den duren... :-/).

Men i dag - etter å ha hørt navnet noen ganger og tygd litt på det - så synes jeg det har tatt seg opp. Nå begynner jeg faktisk å like navnet! Selv om jeg strengt tatt bryr meg katta om hva Martha og Ari kaller ungene sine.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags kjedelige navn tenker du på? Du ser kanskje ikke nyansene om du mener at alt annet enn tallulah/talullah er kjedelig. Ingen her har bedt dem velge kjedelige navn, bare litt mer "normale". Capiche? Fint.

Hvis du skal briljere med italiensk (hvis det er det er ment å være), er det kanskje en tanke å skrive det riktig ;.).

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mener du det er noe galt i det å skille seg ut? Det er da bare flott at folk vil skille seg ut! Noe annet ville ha vært fengslende kjedelig.

Tallulah er jo det samme navnet som en datter av Demi Moore heter. Fint navn. Emma også!

Æsj, å skilje seg ut er rett og slett bånn i bøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...