Gå til innhold

Märtha Louise og Ari har fått sitt tredje barn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud for et navn... TALULLAH!!! Djeez...

Kunne vel like gjerne valgt Emma Abdullah Behn... Det er det hun vil bli hetende på folkemunne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.

Men jeg irriterer meg over navnevalgene deres. Dette er faktisk barn med arverett til tronen (hvis noe skulle skje med Kronprinsfamilien) Derfor mener jeg og at de bør velge Norske navn. Men særlig Ari Behn har altid virket som en nokså sær og spesiell person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen bombe at mellomnavnet ikke ble Marie,basert på hva de to andre barna heter :gjeiper:

De liker det søtt. (selv blir jeg en smule sjøsyk av slike navn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vel pretensiøse navn, synes jeg.

Det står imidlertid godt i stil med de to andre navnene og engleskolen til Märtha.

At de har arverett til tronen synes jeg ikke er noe argument for å velge kjedelige navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Tallulah er et kjempefint navn, men det gjør seg ikke helt på norsk mener jeg.

Forøvrig, gratulerer til de stolte foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Grusomt navn!

Emma er et flott navn, og Tallulah er vel for å si det pent "spesiellt".

Men sammenhengen: Emma Tallulah! hallo.. det hører ikke sammen i det hele tatt.

Synes det er et grusomt navn. Får håpe hun bare blir kalt Emma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallulah var veldig unorsk og spesielt da - men ganske fint!

Emma er helt greit syns jeg!

Kombinasjonen var ikke særlig passende.

Datteren til Demi More heter vet Tallulah Belle og datteren til "mamma mia" stjernen Lisa Stokke heter vel også Tallulah. Betyr vistnok ledende vann/bekk.

Er vel bare å gratulere med jentebarn nr.3 :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at hun var gravid igjen, jeg. Oo Trodde alt slikt ble slått skikkelig stort opp? Syntes det var et helt greit navn.. passer til hvem som er foreldrene.

Fin greie. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vel pretensiøse navn, synes jeg.

Det står imidlertid godt i stil med de to andre navnene og engleskolen til Märtha.

At de har arverett til tronen synes jeg ikke er noe argument for å velge kjedelige navn.

Hva slags kjedelige navn tenker du på? Du ser kanskje ikke nyansene om du mener at alt annet enn tallulah/talullah er kjedelig. Ingen her har bedt dem velge kjedelige navn, bare litt mer "normale". Capiche? Fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags kjedelige navn tenker du på? Du ser kanskje ikke nyansene om du mener at alt annet enn tallulah/talullah er kjedelig. Ingen her har bedt dem velge kjedelige navn, bare litt mer "normale". Capiche? Fint.

Joda. Jeg sier jo også at jeg selv foretrekker mer normale navn, men at jeg synes det er merkelig å sette det i sammenheng med at de er i arverekken til tronen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et veldig fint navn jeg...Emma Tallulah Behn. :)

Jeg også, jeg liker både Emma og Tallulah. Tallulah har jeg likt siden jeg så filmen Bugsy Malone for en million år siden, med Jodie Foster som Tallulah. Herlig film =)

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kjedelige navn tenker du på? Du ser kanskje ikke nyansene om du mener at alt annet enn tallulah/talullah er kjedelig. Ingen her har bedt dem velge kjedelige navn, bare litt mer "normale". Capiche? Fint.

Noen som har vært ekle med deg i dag?

Hun sa ikke at alle andre navn enn de valgte er kjedelige. Smaken er som baken, da vet du. Capiche?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...