Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #221 Del Skrevet 13. november 2008 vet ikke om dere har funnet dress jeg, men denne er drit stilig synes jeg http://www.snefridshus.no/produkter.aspx?p...=1&docid=19 Velkommen i boka mi! Vi har kjøpt dress nå. Det ble denne. Men takk for tipset! Hei MuffMuff stikker innom med en torsdagsklem håper du har det bra og får en flotters dag Hei Misomin! Så koselig med klem! Dagen har begynt bra hvertfall! Har både trent og gjort rent. (Hah, det rimte! :gjeiper:) Skal på skolen en tur etterpå. Deilig å begynne sent noen ganger. Håper du også har en finfin dag! Dette er din neste siste dag som frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. november 2008 #222 Del Skrevet 13. november 2008 Nydelige gifteringer Muffin!! Vi skal vente til den store dagen (selv om det frister å ta dem på nå!). Han valgte den amerikanske varianten da han fridde, med bare ring til meg, så nå i forlovelsestiden er det bare jeg som har ring. Den er også veldig fin! :rødme: Vi har samme situasjon her... Han fridde med ring til meg, så det er bare jeg som går med ring nå i forlovelsesperioden. Også kjøper vi gifteringer sammen, og de tas på på den store dagen... Synes det er veldig koslig å skulle gå å titte på gifteringer sammen! blir stas! gleder meg! Hvor handlet dere ringene hen?? Jeg vil fortsette å gå med den, men kommer nok til å bytte den over til den andre hånden. Jeg vet det er mange som bruker forlovelsesringen og gifteringen på samme finger, bare setter gifteringen ytterst, men det blir ikke noe fint med mine ringer. De fortjener hver sin finger. Hvilken finger har du den på nå? Høyre? Jeg går med min forlovelsesring på venstre hånd jeg... Der skal den alltid få være, også kommer gifteringen på høyre. De fortjener hver sin finger her også (+ at det blir helt kræsj med rent gult gull giftering sammen med hvitt gull alliansering) Bryllup koster mye, så man får spare inn der man kan. Men ringene skal man ha resten av livet da, så det er hvertfall viktig å finne noen man liker godt. De trenger jo ikke koste titusenvis for å være fine heller da. Og diamanter kan man jo ofte sette i etter hvert også, f. eks ved bryllupsdager. Det blir evt. dette vi gjør: at det puttes inn diamanter senere. Så det er viktig for meg at det er en type giftering hvor dette er mulig! Er vel mulig på de fleste ringer i dag, men er greit å forsikre seg... Nå har jeg ikke vært her inne på lenge, så det var godt å få oppdatert seg + at jeg bare måååå gi deg en STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. november 2008 #223 Del Skrevet 13. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. november 2008 #224 Del Skrevet 13. november 2008 Mamma har ei venninne som er kjempeflink til å pynte kaker så jeg regner med hun får oppdraget Orker ikke å betale flere tusen kroner for en ussel marsipankake :dåne: "ussel marsipankake" Min kjære liker ikke marsipankake, så han hadde nok brukt de samme ordene men derfor skal vi ha sjokoladekake bryllupskake + en enkel marsipankake ved siden av. Det er min kommende svigermor som skal lage bryllupskaken, og den kommer til å bli så god!! mmm... Han har lyst på en tradisjonell kake i etasjer, slik som denne. Vi må vel kanskje ha noe tradisjonelt i bryllupet vårt også. Nei, det kan fort bli dyrt. Tror vi skal lure litt rundt for å se på ulike alternativer. Ja, de er fine! Men kjære må vel få lov å bestemme noe han også. Bryllupskaker er dyrt ja! lurt å titte rundt Høres fint ut med kake i etasjer... uansett om det er marsipan eller sjokolade skal ha det vi også. Bryllupskaken er faktisk en av de få tingene min kjære virkelig har engasjert seg i at skal være sånn og sånn han var fast bestemt på at det skulle være sjokoladekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 13. november 2008 Nydelige gifteringer Muffin!! Vi har samme situasjon her... Han fridde med ring til meg, så det er bare jeg som går med ring nå i forlovelsesperioden. Også kjøper vi gifteringer sammen, og de tas på på den store dagen... Synes det er veldig koslig å skulle gå å titte på gifteringer sammen! blir stas! gleder meg! Hvor handlet dere ringene hen?? Hvilken finger har du den på nå? Høyre? Jeg går med min forlovelsesring på venstre hånd jeg... Der skal den alltid få være, også kommer gifteringen på høyre. De fortjener hver sin finger her også (+ at det blir helt kræsj med rent gult gull giftering sammen med hvitt gull alliansering) Det blir evt. dette vi gjør: at det puttes inn diamanter senere. Så det er viktig for meg at det er en type giftering hvor dette er mulig! Er vel mulig på de fleste ringer i dag, men er greit å forsikre seg... Nå har jeg ikke vært her inne på lenge, så det var godt å få oppdatert seg + at jeg bare måååå gi deg en STOR Hei søta! Har savna deg! Takk! :rødme: Ja, det var koselig å se etter ringer sammen. Heldigvis var vi ganske enige om hva vi ville ha. Vi så litt først i gullsmedbutikker, men vi kjøpte ringene våre her. Ja, jeg har den på høyre nå, så bytter den over til venstre når vi gifter oss. Begge mine er i hvitt gull (elsker hvitt gull), men det ser best ut å ha dem på hver sin finger. Diamonds are a girl's best friend. STOR tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #226 Del Skrevet 13. november 2008 tilbake! "ussel marsipankake" Min kjære liker ikke marsipankake, så han hadde nok brukt de samme ordene men derfor skal vi ha sjokoladekake bryllupskake + en enkel marsipankake ved siden av. Det er min kommende svigermor som skal lage bryllupskaken, og den kommer til å bli så god!! mmm... Bryllupskaker er dyrt ja! lurt å titte rundt Høres fint ut med kake i etasjer... uansett om det er marsipan eller sjokolade skal ha det vi også. Bryllupskaken er faktisk en av de få tingene min kjære virkelig har engasjert seg i at skal være sånn og sånn han var fast bestemt på at det skulle være sjokoladekake! Jeg aner ikke hva slags smak vi skal ha enda. Vi får prøvesmake litt forskjellig. Så heldige dere er som har noen som kan bake da! Da jeg nevnte for svigermor at vi kanskje skulle be noen tanter osv bake en kake til festen vår, så sa hun: "Jeg kan kjøpe med en!" Og det samme sa mamma. De er ikke akkurat noen bakere noen av dem. Men pappa er faktisk ganske flink til å lage bløtekake og marsipankake. Det er litt merkelig at de engasjerer seg sånn for kaken. Kjære er jo forsynt etter ett stykke (hvis han i det hele tatt orker det). Men det var tre ting han hadde sterke meninger om i forhold til bryllupet, og det var dressen sin, ringene og kaken. Syns det er veldig fint jeg. Hadde ikke likt det om han bare satt der og sa "Samma for meg. Bestem du." til alt. Men skjønner jo at han kanskje ikke er like ivrig på pynt osv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. november 2008 #227 Del Skrevet 13. november 2008 Hei søta! Har savna deg! Takk! :rødme: Ja, det var koselig å se etter ringer sammen. Heldigvis var vi ganske enige om hva vi ville ha. Vi så litt først i gullsmedbutikker, men vi kjøpte ringene våre her. Ja, jeg har den på høyre nå, så bytter den over til venstre når vi gifter oss. Begge mine er i hvitt gull (elsker hvitt gull), men det ser best ut å ha dem på hver sin finger. Diamonds are a girl's best friend. STOR tilbake! Vi er også ganske enige om hva vi vil ha... Hos oss det går mest på tykkelsen. Men nå har vi jo ikke sett så veldig mye sammen, så får se hva det blir til når vi faktisk er ute og titter! Vi får ta en titt på denne Chanti siden tenker jeg! For dette så jo veldig bra ut! tilbake! Jeg aner ikke hva slags smak vi skal ha enda. Vi får prøvesmake litt forskjellig. Så heldige dere er som har noen som kan bake da! Da jeg nevnte for svigermor at vi kanskje skulle be noen tanter osv bake en kake til festen vår, så sa hun: "Jeg kan kjøpe med en!" Og det samme sa mamma. De er ikke akkurat noen bakere noen av dem. Men pappa er faktisk ganske flink til å lage bløtekake og marsipankake. Det er litt merkelig at de engasjerer seg sånn for kaken. Kjære er jo forsynt etter ett stykke (hvis han i det hele tatt orker det). Men det var tre ting han hadde sterke meninger om i forhold til bryllupet, og det var dressen sin, ringene og kaken. Syns det er veldig fint jeg. Hadde ikke likt det om han bare satt der og sa "Samma for meg. Bestem du." til alt. Men skjønner jo at han kanskje ikke er like ivrig på pynt osv da. Prøvesmaking høres bra ut! Er veldig glad for at svigermor tar på seg oppdraget, det blir jo endel jobb, men hun sa hun gjorde det med glede I tillegg så vil det nok bli flere tusen kroner spart, og det lover jo bra! Tror gutter er ganske like der jeg, for det er de samme tingene min kjære har vært opptatt av (eller... ringer vet jeg ikke helt ennå da ) Så er vel like greit at det er vi damene som står for mye av resten, hvis ikke spørs det hvor flott bryllupet ville bli?! Ser her for meg mye øl og harde benker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #228 Del Skrevet 13. november 2008 Vi er også ganske enige om hva vi vil ha... Hos oss det går mest på tykkelsen. Men nå har vi jo ikke sett så veldig mye sammen, så får se hva det blir til når vi faktisk er ute og titter! Vi får ta en titt på denne Chanti siden tenker jeg! For dette så jo veldig bra ut! Prøvesmaking høres bra ut! Er veldig glad for at svigermor tar på seg oppdraget, det blir jo endel jobb, men hun sa hun gjorde det med glede I tillegg så vil det nok bli flere tusen kroner spart, og det lover jo bra! Tror gutter er ganske like der jeg, for det er de samme tingene min kjære har vært opptatt av (eller... ringer vet jeg ikke helt ennå da ) Så er vel like greit at det er vi damene som står for mye av resten, hvis ikke spørs det hvor flott bryllupet ville bli?! Ser her for meg mye øl og harde benker... Ja, det er veldig mange fine ringer på den siden. Og prisene er heller ikke så verst. Mye øl og lite pynt hadde det nok blitt da ja. Det er godt de har oss. Kjære har ikke helt det planleggingsgenet heller. Regner med at han blir litt mer aktiv når det nærmer seg (men da har vel jeg fikset det allerede ). Neida, han skal hvertfall få hjelpe til når det gjelder innkjøp av drikke og musikk og sånt. --------------------- Nå må jeg ta meg en tur på skolen. Håper dere får en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2008 #229 Del Skrevet 13. november 2008 Kos deg på skolen Møffern!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #230 Del Skrevet 13. november 2008 Så det var kakeprat her inne Måtte inn å titte litt jeg da :gjeiper: Her blir det nok ostekake eller fromasjkake noe ala: Ostekake eller Fromasj Ellers så ser ikke denne så dum ut heller: Sjokolade Men den kan kanskje bli i overkant mektig? Min kjære og jeg kan ikke fordra bløtekake og marsipankaker.. må jo ha noe vi orker å spise begge to Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2008 #231 Del Skrevet 13. november 2008 Nam, Lie-Nielsen! Den sjokoladekaka er veldig mektig ja! Men skrekkelig god også!! Hvor lenge skal Frøken Muffin være på skolen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2008 #232 Del Skrevet 13. november 2008 Vi skal ha festen i et lokale i hjembyen min, for vi flytter dit til våren. Det er et sted hvor vi kan ta med mat og drikke selv. Er ganske grønn jeg også, men disse bryllupsdagbøkene er jo en fin hjelp. Her får man jo tips om alt! Du har jo det viktigste på plass nå da. Har du bilde av kjolen eller? Når har du tenkt å sende ut innbydelser? Jeg tenkte ikke over at 20. juni var st.hans-helgen jeg. Jaja, da passer det med fest! Har ikke bilde av kjolen Jeg fikk ikke lov til å ta bilde, siden det var en design kjole.. men det er da rart at butikken og for å ikke glemme designeren har kjolene på nett.. Prøvde å lete etter den der, men fant den ikke. Fant alle andre, bare ikke den. Det er en kjole fra Maggi Soterro... er det ikke det hun heter? er røde broderidetaljer på den, hører med veske og sjal Er litt usikker på det med ibydelser, men etter hva jeg har hørt så sendes de ut ca 2 mnd før, så tenker jeg gjør dette. Ja det er jo st.hans helgen... er man heldig og har lokaler ved vannet så er det jo stilig å se alle bålene som blir tent rundt omkring, dessverre har vi et hotell i tja... mer skogomgivelser, men koselig blir det jo for det. Satser på det hærlige været også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #233 Del Skrevet 13. november 2008 Kos deg på skolen Møffern!! Thænk ju! Håper du hadde en fin dag på jobb! Så det var kakeprat her inne Måtte inn å titte litt jeg da :gjeiper: Her blir det nok ostekake eller fromasjkake noe ala: Ostekake eller Fromasj Ellers så ser ikke denne så dum ut heller: Sjokolade Men den kan kanskje bli i overkant mektig? Min kjære og jeg kan ikke fordra bløtekake og marsipankaker.. må jo ha noe vi orker å spise begge to Håper du har en fin dag Må jo selvfølgelig ha en kake brudeparet liker! Det er jo dere som skal spise restene. De kakene så goooode ut! Åh, jeg elsker ostekake! Håper du har en fin dag/kveld! Nam, Lie-Nielsen! Den sjokoladekaka er veldig mektig ja! Men skrekkelig god også!! Hvor lenge skal Frøken Muffin være på skolen mon tro? Frøken Muffin hadde skole til litt over fire. Men så tok det litt tid å komme seg hjem (jeg pendler) og spise middag. Men nå er jeg her! I morgen har jeg laaang skoledag. Men det er filmseminar hele dagen, så tror det blir gøy! Har ikke bilde av kjolen Jeg fikk ikke lov til å ta bilde, siden det var en design kjole.. men det er da rart at butikken og for å ikke glemme designeren har kjolene på nett.. Prøvde å lete etter den der, men fant den ikke. Fant alle andre, bare ikke den. Det er en kjole fra Maggi Soterro... er det ikke det hun heter? er røde broderidetaljer på den, hører med veske og sjal Er litt usikker på det med ibydelser, men etter hva jeg har hørt så sendes de ut ca 2 mnd før, så tenker jeg gjør dette. Ja det er jo st.hans helgen... er man heldig og har lokaler ved vannet så er det jo stilig å se alle bålene som blir tent rundt omkring, dessverre har vi et hotell i tja... mer skogomgivelser, men koselig blir det jo for det. Satser på det hærlige været også Kjedelig at du ikke har bilde da. Men Maggie Sottero-kjoler pleier jo å være veldig fine! :rødme: Okei, jeg tenkte å sende ut innbydelsene før vi gifter oss hvertfall (slik at de som er trege og eventuelt ikke har fått med seg at vi gifter oss vet om det på dagen vår). Ellers prøver vi å spre datoen for festen allerede nå slik at folk ikke bestiller ferie osv da. Det blir nok koselig uansett hvor det er. Lokalet vårt ligger ikke ved vannet, men ved en foss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2008 #234 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Dere får smelle opp et bål ved fossen da :gjeiper: blir så stilig atte. Trot jaggu jeg fant kjolen alikevel jeg, den ligner veldig i alle fall. har lagt den ut på siden min Endret 13. november 2008 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2008 #235 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Velkommen i boka mi! Vi har kjøpt dress nå. Det ble denne. Men takk for tipset! Den dere har kjøpt er jo helt rå da. stilig med de detaljene på jakkekanten. Du får en staselig og flott brudgom vet jeg Heheh.. nå ble det ble det brått mye skriving fra meg her.. Endret 13. november 2008 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #236 Del Skrevet 13. november 2008 Dere får smelle opp et bål ved fossen da :gjeiper: blir så stilig atte. Trot jaggu jeg fant kjolen alikevel jeg, den ligner veldig i alle fall. har lagt den ut på siden min Den dere har kjøpt er jo helt rå da. stilig med de detaljene på jakkekanten. Du får en staselig og flott brudgom vet jeg Heheh.. nå ble det ble det brått mye skriving fra meg her.. Bare koselig med skribling! Kjolen din var kjempeflott! Ja, han er veeeldig kjekk i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. november 2008 #237 Del Skrevet 13. november 2008 Da jeg nevnte for svigermor at vi kanskje skulle be noen tanter osv bake en kake til festen vår, så sa hun: "Jeg kan kjøpe med en!" Og det samme sa mamma. De er ikke akkurat noen bakere noen av dem. Men pappa er faktisk ganske flink til å lage bløtekake og marsipankake. Det er litt merkelig at de engasjerer seg sånn for kaken. Kjære er jo forsynt etter ett stykke (hvis han i det hele tatt orker det). Men det var tre ting han hadde sterke meninger om i forhold til bryllupet, og det var dressen sin, ringene og kaken. Syns det er veldig fint jeg. Hadde ikke likt det om han bare satt der og sa "Samma for meg. Bestem du." til alt. Men skjønner jo at han kanskje ikke er like ivrig på pynt osv da. Så morsomt at alle er så engasjert i forbindelse med kaken! Vi har ikke bestemt oss enda heller... vil egentlig ha kake herfra: DinKake, men hørte fra en jeg kjenner at hun kanskje ikke skulle lage kaker neste år... må huske å ringe henne en dag, sendte henne en mail for lenge siden, men den har jeg ikke fått svar på... Hun virker veldig flink i allefall... jeg vil ikke ha sånn vanlig kjedelig marsipankake jeg heller... Jeg synes også det er gøy når sambo engasjerer seg Det han hadde veldig sterk mening om var at vi skulle ha humanistisk vielse. Han var også ganske delaktig i å finne lokale både for vielse og fest, og menyen har vi bestemt sammen Og så regner jeg med han vil ha et ord med i laget når det gjelder dress Og selvfølgelig bryllupsreise... resten overlater han stort sett til meg :gjeiper: Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. november 2008 #238 Del Skrevet 14. november 2008 Ostekake er så digg Eneste kjipe med det er jo at muttern blander seg inn da vettu.. "Du kan jo ikke ha ostekake som bryllupskake" Jo det kan jeg, for det er jeg som gifter meg.. Håper filmseminaret var gøy Ha en fin helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. november 2008 Forfatter #239 Del Skrevet 14. november 2008 Så morsomt at alle er så engasjert i forbindelse med kaken! Vi har ikke bestemt oss enda heller... vil egentlig ha kake herfra: DinKake, men hørte fra en jeg kjenner at hun kanskje ikke skulle lage kaker neste år... må huske å ringe henne en dag, sendte henne en mail for lenge siden, men den har jeg ikke fått svar på... Hun virker veldig flink i allefall... jeg vil ikke ha sånn vanlig kjedelig marsipankake jeg heller... Jeg synes også det er gøy når sambo engasjerer seg Det han hadde veldig sterk mening om var at vi skulle ha humanistisk vielse. Han var også ganske delaktig i å finne lokale både for vielse og fest, og menyen har vi bestemt sammen Og så regner jeg med han vil ha et ord med i laget når det gjelder dress Og selvfølgelig bryllupsreise... resten overlater han stort sett til meg :gjeiper: Hatt en fin dag? Der var det mange fine kaker! Får håpe hun kan lage til dere! Herlig med engasjerte forloveder! Det er jo endel ting det er best å bestemme sammen, resten har vi forlover, mødre, venner og KG'ere til. Hadde en fin dag, både i går og i dag jeg. Håper du også har det fint. Ostekake er så digg Eneste kjipe med det er jo at muttern blander seg inn da vettu.. "Du kan jo ikke ha ostekake som bryllupskake" Jo det kan jeg, for det er jeg som gifter meg.. Håper filmseminaret var gøy Ha en fin helg snuppa Selvfølgelig kan dere det! Ja, det var ganske gøy! Det var litt variererende kvalitet på foredragsholderne (som det alltid er), men en bra dag. Takk for det, god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. november 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 15. november 2008 I dag har vi 6-årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg