Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

Nå kan jeg starte bryllupsdagbok også! :strix:

I dag bestilte vi vielse hos ambassaden i Roma. Dagen vår blir

5. mars 2009. :hjerte: Vi hadde egentlig tenkt å gifte oss 17. september 2009 (som er 3-årsdagen for forlovelsen vår), men så fant vi ut at mars passet mye bedre. Det betyr mindre ventetid. :bolledeig:

Det blir bare meg og kjære som reiser til Roma. Blir nok helt fantastisk! :rødme:

Vi gleder oss!

Vi skal ha en bryllupsfest her hjemme etterpå for å feire med familie og venner. Den blir 20. juni.

Så her blir det både planlegging av Roma-tur og fest! :strix:

Kan jo opplyse om at vi er 23 og 24 år gamle, og at vi har vært sammen i snart 6 år, og vært samboere i 5 av disse. :yvonne:

(Litt lenger ned på siden her finnes lista mi.)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok. :hoppe:

Og :velkommen: til oss.

:klemmer:

Høres ut som et kjemperomantisk bryllup. :hjerter_rundt:

Jeg har kjempelyst å dra til Roma på en romantisk tur med min kjære. Har hørt flere som har vært der og forelska seg i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

:Nikke: Ingen av oss har vært i Roma før, så vi gleder oss veldig. Må jo være helt perfekt å gifte seg der fant vi ut. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med kommende :bryllup:

Velkommen hos oss i dagbok gjengen... Du har jo sneket så mye rundt her nå at det var på tide det ble dagbok på deg også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg ser på tickeren min ser jeg at det ikke er så lenge igjen (jeg var klar over det fra før også altså :fnise: ), men vi har jo planlagt siden i sommer da. Så det er jo endel som er på plass, hvertfall planmessig. Så det kommer nok snart en liste her. (Jeg er jo listefreak :ler: )

Jeg har allerede kjøpt kjolen min :strix: , så det store prosjektet nå er å finne hvit dress til min kjære. Noen som vet hvor vi kan få tak i det? Han har lenge sagt at han SKAL ha hvit dress når vi gifter oss. Han kommer til å bli så kjekk. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med kommende :bryllup:

Velkommen hos oss i dagbok gjengen... Du har jo sneket så mye rundt her nå at det var på tide det ble dagbok på deg også :lur:

Takk! :kose:

Syns virkelig det var på tide, ja. :jepp:

Ååå, det hørtes jo superromantisk ut!

:romeo:

Ja, tror det blir veldig fint. Akkurat sånn vi vil ha det. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig med hvit dress :jepp: Du kan jo se på e-bay?? Eller lignende sider i Norge? På e-bay finner man ofte plasser der de syr dressene etter mål slik at de sitter som et skudd + at det er til en billig penge :Nikke: Så hvis dere tør å ta sjangsen på noe sånt ville jeg absolutt gjort det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig med hvit dress :jepp: Du kan jo se på e-bay?? Eller lignende sider i Norge? På e-bay finner man ofte plasser der de syr dressene etter mål slik at de sitter som et skudd + at det er til en billig penge :Nikke: Så hvis dere tør å ta sjangsen på noe sånt ville jeg absolutt gjort det :Nikke:

Takk for tips. Tror kanskje vi skal prøve å bestille en skreddersydd en. :jepp: Fra jkdress for eksempel? Får sjekke litt rundt. Men kan jo ikke drøye for lenge heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatarata! Liste: :strix:

Grønt- Ferdig

Orange- Påbegynt

Rødt- Ikke klart

Usikkert om vi skal ha

Brud

Kjole

Sko

Undertøy

Strømper

Strømpebånd

Cape

Øredobber

Parfyme

Brudgom

Dress

Skjorte

Slips

Parfyme

Sko

Hatt

Ringer

Papirer

Videokamera

I Roma

Vielse hos ambassaden

Hotell

Flybilletter

Fotograf

Bukett

Bryllupsmiddag

Festen

Lage invitasjoner og sende ut

Lokale

Musikkanlegg

Spilleliste

Gjestebok

Maten

Koldtbord/tapas

Frukt

Bryllupskake

Kaker

Drikke

Velkomstdrikk

Brus

Cider

Øl

Hvitvin

Rødvin

Kaffe

Konjakk

Baileys

Til bordet

Duker

Servietter

Blomster

Kandelabre

Lys

"Diamant"-konfetti

Ballonger

Hjelperne våre

Forlover til meg

Forlover til min kjære

Servitører

Gaveåpnere

Nå har jeg sikkert glemt noe, men satser på at denne blir oppdatert med ujevne mellomrom. :nigo:

(Håper det var greit at jeg stjal den hos deg dinedama ;) Jeg har gjort noen endringer, slik at den passer for oss da.)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Oj, det er jo ikke lenge til du skal gifte deg! Du er vel ganske gira for tida? :hoppe:

:jepp: Ikke lenge igjen for meg nå nei. Har masse sommerfuler i magen hele tida og nyter mitt bryllup stress :fnise:

:danse::danse::danse: for liste :danse::danse::danse:

Kan jeg få se kjolen din snille søte?? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg syns listen så noe kjent ut :lur: Helt greit det :Nikke: Stjel i vei :ler:

Du har jo en del grønne ting der allerede jo :strix: Men det bør du jo ha... det er jo kortere tid for deg enn for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Ikke lenge igjen for meg nå nei. Har masse sommerfuler i magen hele tida og nyter mitt bryllup stress :fnise:

:danse::danse::danse: for liste :danse::danse::danse:

Kan jeg få se kjolen din snille søte?? :kose:

Selvfølgelig skal du få se kjolen! Har sendt deg PM nå. :)

Så herlig med sommerfugler i magen! Jeg kjenner det kribler litt her allerede. :hjerter_rundt:

:fnise:

Jeg syns listen så noe kjent ut :lur: Helt greit det :Nikke: Stjel i vei :ler:

Du har jo en del grønne ting der allerede jo :strix: Men det bør du jo ha... det er jo kortere tid for deg enn for meg :fnise:

Syns ikke det er så mye grønt der, jeg. :fnise:

Men må heldigvis bare ha den øverste delen av lista klar til mars da. Festen blir jo ikke før i juni, så da har jeg jo litt bedre tid. :)

I morgen får vi svar på om vi får lokalet vi har tenkt å ha til festen. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såååå nydelig den var.

Kunne også tenkt meg noe alla den kjolen hvis jeg skulle reist bort og giftet meg :strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååja :) Da har du jo mye bedre tid plutselig :Nikke:

Kan jeg også få se kjolen?? :sjenert:

Ja, ellers hadde jeg vært rimelig stressa! :ler:

PM er sendt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå nydelig den var.

Kunne også tenkt meg noe alla den kjolen hvis jeg skulle reist bort og giftet meg :strix::strix::strix:

Takk! Gleder meg sånn til å bruke den! Og jeg får jo brukt den to ganger. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...