Gå til innhold

Charterfeber


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Gjest cybergirl

Hva synes dere om fitnessgjengen da? Very nice boys! men har aldri forstått at JENTER vil se ut som en muskelbunt.

Så må jeg si jeg syns at Hilde og Svein hadde passet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig teit å se på de guttene der de sprader rundt i bar overkropp for å vise seg frem. Holdt på å pisse på meg av latter når han ene bunten snakket fra leveren om at joda, det var for å få draget på damene at han pumpet jern. Enkelte har et meget snevert register å spille på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to bestevenninnene var helt utrolige :ler:

Men, fy fader så irriterende at de hele tiden med hes stemme sier yeah! til alt...

Gleder meg til å følge videre med på dem

Enig. Og hva er dette de sier som høres ut som fjåning eller sjåning eller noe sånt?

Har de et eget språk eller?

Også er de i syden men tilbringer ikke et sekund på stranda eller ved bassenget.

Litt teit at de alltid går likt kledd (bestevenninner på 4 år gjør det....) og har på seg englevinger når de går ut om kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjoning betyr ikke noe annet en skjønning/skjønt/herlig. Syns de høres veldig barnslige ut jeg..

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så er det den "storfamilien" fra Nord Norge.. De virker rimelig forvirra, de få gangene vi har sett dem. Kanskje ikke så rart, de har jo en drøss av unger ! Kan ikke være mye ferie.., å dra på så mange :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat satt på Charterfeber., nysgjerrigheten ble vekket av denne tråden:)..går det virkelig an at to så unge jenter(sitronplukkerene) snakker så dårlig engelsk??? Eller er det kødd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er litt merkelige i allefall. Må være slitsomt å være i vennegjengen deres.

Lisbeth bare deler ut adressa og telefonnr til alle hun kommer forbi? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett at de to jentene er litt ekle....
Enig! Og frekke var de, som stjal sitronene!! Utrolig, bare gikk inn i hagen og tok dem, det stod en dame og så på dem :kjefte: : ! Slikt gjør ikke nordmenn mer populære i Syden.. Og så den pinlige "engelsken" deres! Grøss..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett at de to jentene er litt ekle....

De gjør så mye rart...

Feier gulvet inne i et bygg som restaureres.

Spiller tulletennis (kunne jo ikke spillet og skjønte ikke hva nettet var der for)

Og plukker sitroner.

Vanlige sydenaktiviteter? Nei. Enten er de rare eller så er det produksjonsselskapet som skal ha de til å gjøre litt annerledes og dumme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hildur_*
De gjør så mye rart...

Feier gulvet inne i et bygg som restaureres.

Spiller tulletennis (kunne jo ikke spillet og skjønte ikke hva nettet var der for)

Og plukker sitroner.

Vanlige sydenaktiviteter? Nei. Enten er de rare eller så er det produksjonsselskapet som skal ha de til å gjøre litt annerledes og dumme ting.

Hva er vanlige sydenaktiviteter da? Steke seg i sola og drikke seg drita? Er det som mye smartere enn å plukke sitroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vanlige sydenaktiviteter da? Steke seg i sola og drikke seg drita? Er det som mye smartere enn å plukke sitroner?

...stjele sitroner! Det er smartere å sole seg enn å stjele sitroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...